سونی در حال آماده سازی خود برای معرفی مجموعه ای جدید از واکمن ها است.

7
۴,۹۲۰

sony-walkman
نام واکمن، با نام سونی گره خورده است. سونی از سال ها قبل، اولین واکمن های خود را با نوار کاست عرضه کرد اما با رشد تکنولوژی و کنار رفتن کاست ها روند تولید واکمن های خود را ادامه داد. سونی واکمن های خود را به روز کرد و حالا هر ساله نسل های جدیدی از واکمن های خود را با قابلیت های جدید معرفی میکند.

سونی معمولا در حداقل یکی از نمایشگاه های سالانه که حضور دارد، واکمن های جدید خود را به نمایش میگذارد. از سونی خبر میرسد این شرکت حالا خود را آماده میکند تا یک سری جدید از واکمن های خود را به زودی معرفی کند.

اطلاعاتی که توسط منابع درز کرده توسط تاییدیه های FCC بدست آمده نشان میدهد سونی 5 واکمن جدید را برای معرفی در دست دارد. این 5 واکمن مجموعا در دو سری جداگانه قرار میگیرند که سه واکمن در یک خانواده و دو واکمن در خانواده ای دیگر قرار دارند.

واکمن های A35, A36, A37 سه واکمن از خانواده A30 هستند که نسل ارتقا یافته واکمن A20 را تشکیل میدهند. دو واکمن دیگر نیز در خط تولید WM1 قرار دارند که مجموعا 5 واکمن از سونی را به صف کردند. هنوز اطلاعات بیشتری از این واکمن ها در اختیار نیست اما احتمال میرود نمایشگاه IFA 2016 برلین که شهریور ماه برگزار میشود مقصد نهایی این محصولات باشد.
Screenshot (3)

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

7 دیدگاه ها

  1. عذر خواهی میکنم بی ربطه
    دوستان برنامه Xperia Lounge چه برنامه ای هست؟
    الان اکانت من Gold است یعنی چی؟چجوری گلد شده؟من فقط فهمیدم درباره موضوعات مختلفی که داره خبر و مطلب های دسته اول میزاره

    پاسخ

    Reza133(xperia z2) گفته:
    ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۲:۴۵

    سلام
    توش بر اساس موقعیت جغرافیاییت پیشنهادات بازی و فیلم و پشت صحنه فیلم و… اینارو بهت میده
    سونی چند مدت قبل استفاده کنندگان از اين برنامه رو دسته بندی کرد (دو -دسته)
    کاربران طلایی(گلد) به محتوای بیشتر، بهتر و عمیق تری دسترسی دارن!
    کاربران سری Z و X سونی به طور خودکار کاربر Gold میشن اونایی هم که میانرده دارن نقره ای(البته اگه فعال باشند سونی اونارو هم کاربر طلایی میکنه)

    پاسخ

  2. تو این کالاها که اتفاقا برای اروپایی ها و آمریکایی ها خیلی مهم و باارزش هست محصولات سونی بی رقیب هستند و فروش و سود بسیار بالایی دارند

    پاسخ

    مهران شاه قدیم طهران گفته:
    ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۰:۵۰

    اره خوشبختانه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here