سونی خبر انتشار اندروید مفهومی برای اکسپریا XZ Premium را رد کرد.

2
۵,۵۶۸


اندروید مفهومی نوقا این روزها در حال توسعه برای اکسپریا X بوده و طبق آخرین اطلاعات رسیده تا پایان ماه می میلادی ادامه خواهد داشت. در بطن همین خبر که تاریخ پایان اندروید مفهومی نوقا را برای اکسپریا X اعلام کرده بود، توضیحاتی در مورد ورود اکسپریا XZ Premium به این طرح داده شد که حالا توسط سونی موبایل مورد تایید قرار نگرفته است.

سونی برای کاربرانی که در این طرح حضور داشتند، انجمنی با نام InTouch ایجاد کرد که در آن بتوانند راحت تر با توسعه دهندگان سونی ارتباط برقرار کرده و خواسته ها یا مشکلات خود را در میان بگذارند. در متن خبر قبلی نیز ذکر شده بود که پس از پایان دوره مفهومی اکسپریا X، اکسپریا XZ Premium وارد انجمن InTouch خواهد شد که تصورات را به ورود این دستگاه به طرح مفهومی اندروید سوق داده بود.

اما امروز سونی موبایل در این خصوص شفاف سازی کرد و اعلام داشت که منظور از این جمله، ورود اکسپریا XZ Premium به طرح اندروید مفهومی نبوده و فعلا نیز برنامه ای برای گسترش اندروید مفهومی پس از پایان دوره اکسپریا X ندارد. با این حال کاربران اکسپریا XZ Premium بدون داشتن طرح مفهومی میتوانند به انجمن InTouch وارد شده و با توسعه دهندگان سونی موبایل ارتباط برقرار کنند.

ارتباط با توسعه دهندگان سونی موبایل بدون حضور در طرح مفهومی به نظر ایده مفیدی می آید. چرا که کاربران طرح مفهومی سونی بسیار محدود بوده و حالا گروه گسترده ای از کاربران اکسپریا XZ Premium میتوانند با سونی تعامل داشته باشند. ضمن اینکه تجربه موفق سونی در ارائه اندروید مفهومی تصور اینکه سونی به کلی این طرح را به پایان برساند را بعید جلوه میکند. شاید پس از ارائه نسخه رسمی اندروید O سونی مجددا این طرح را با یکی از گوشی های هوشمند خود ادامه دهد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here