سونی در بریتانیا هم تصمیمی برای عرضه اکسپریا XZ2 Premium ندارد.

8
۵,۵۵۶


معرفی اکسپریا XZ2 Premium بسیار ناگهانی رخ داد که سبب شد بسیاری از طرفداران سونی متعجب شوند. با این حال چیزی که بیشتر از این تعجب بر انگیز بوده، عدم عرضه این گوشی قدرتمند در برخی بازارها از جمله ایران است. در خبر قبلی مطلع شدیم که اکسپریا XZ2 Premium طبق برنامه ریزی سونی در ایران و سایر کشورهای منطقه عرضه نخواهد شد. البته این منطقه، تنها نقطه ای از جهان نیست که اکسپریا XZ2 Premium پا به آن نمیگذارد. چرا که در برخی مناطق دیگر هم سونی تصمیمی برای عرضه اکسپریا XZ2 Premium ندارد.

از انگلستان خبر میرسد، سونی موبایل برنامه ای برای عرضه اکسپریا XZ2 Premium در این کشور ندارد. انگلستان و سایر کشورهای جزیره هیچکدام در برنامه ریزی سونی برای عرضه اکسپریا XZ2 Premium جایی ندارند. حتی در ایرلند نیز طبق تصمیم سونی اکسپریا XZ2 Premium به بازار عرضه نخواهد شد.

هنوز کشورهایی که به صورت مشخص در آن ها شاهد عرضه اکسپریا XZ2 Premium خواهیم بود مشخص نیست. اما به نظر میرسد کشورهای شرق آسیایی و برخی کشورهای اروپایی بیشترین شانس را برای ورود این گوشی قدرتمند به بازارهایشان دارند. در صورتی که اطلاعات بیشتری از این دستگاه و برنامه ریزی مربوط به عرضه آن بدست آمد شما را از آن مطلع خواهیم کرد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

8 دیدگاه ها

  1. متاسفانه اونجوری که از نظرات میشه حدس زد اکثر دوستان نه بدنبال کاردهی و بهبود بلکه تنها بفکر رو کم کنی و چشم و هم چشمی هستن و عده کمی بفکر کاردهی هستن !خوشحالم بالاخره نسخه واحد با رم شیش عرضه میشه و دوربین دوگانه رو معرفی کرد،خبر عدم عرضه جهانیش نوید بخش یسری تغییراته و مطمئنن این برای پر کردن خلا بازاریه که سونی اون رو درک کرده .
    انشاالله بعد از کار کردن با xz2، نظرمو راجب به این طراحی جدید و دوربینش مینویسم .امروز واقعا روز خوبی بود
    ممنون بابت زحماتتون اکسپرین دوست داشتنی

    پاسخ

  2. انقدر حاشیه اخه چیه

    پاسخ

    rad007 گفته:
    ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ - ساعت: ۱۱:۱۰

    حاشیه اش ۷۴% که نسبت به xz پرمیوم ۶۷ درصدی خیلی بهتره و معقول تره البته شاید کمی کمتر هم میشد مثلا حدود ۷۸% بهتر میشد

    پاسخ

  3. این همین نسخه ای که فقط تو بازارهای شرق آسیا عرضه میشه مثل ایکس پرفورمنس نسخه اصلی احتمالا صفحه ۱۸٫۹ دوربین ۲ گانه صفحه اولدباشه شهریور ماه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here