برند سونی در رتبه سوم بیشترین کلمات جستجو شده در سایت یاهو

0
۶,۶۷۲

sony_make_believe
نام تجاری سونی سالهاست که در زندگی همه ما نقشی کوچک یا بزرگی داشته است. با وجود اینکه در چند سال اخیر به علت برخی مسائل این شرکت با مشکلاتی رو به رو شد اما دوباره در بین برترین های جهان نام خود را جای داده است.
اخیرا سایت یاهو در گزارشی بیشترین کلمات جستجو شده در سایت خود را در سال 2013 منتشر کرد که در قسمت الکترونیک برند سونی در جایگاه سوم قرار گرفته است.

در این رده بندی برند Apple بیشترین جستجو را توسط مخاطبین داشت و پس از آن سامسونگ و سونی در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند. بعد از این 3 شرکت نیز پاناسونیک و HTC رتبه های چهارم و پنجم را به خود اختصاص داده اند.
sony_yahoo
اما در بین 10 گوشی هوشمندی که نام آنها در این جستجوگر توسط مخاطبین وارد شده است 3 نماینده از اکسپریا وجود دارد که اکسپریا Z بیشترین جستجو را در میان گوشی های سونی داشته و در رتبه چهارم قرار گرفته است. اکسپریا Z1 و فبلت Z Ultra نیز در جایگاههای هفتم و هشتم قرار دارند. البته با توجه به اینکه نام Z1 از ماه آگوست مشخص شد، این نتایج نیز در طی حدود 4 ماه برای این گوشی به ثبت رسیده که با این وجود رتبه هفتم از کل گوشی ها را به خود اختصاص داده است.

با اینکه برخی از شرکت های چینی مانند ZTE و Huawei از نظر تعداد فروش در این سال بالاتر از سونی قرار گرفته اند اما این آمار نشان میدهد اقبال عمومی به محصولات سونی بسیار بیشتر از این شرکت هاست و کاربران بیشتری اخبار و محصولات سونی را دنبال میکنند.

Digi-wo

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here