سونی در رده نخست بزرگترین تولیدکنندگان دوربین های فول فریم قرار گرفت

7
۳,۷۵۹


دوربین های فول فریم برای عکاسان حرفه ای یک نعمت بزرگ است. سونی از جمله شرکت هایی است که در این حوزه فعالیت مستمر و قدرتمندانه ای دارد که دوربین های آن نیز برای عکاسان حرفه ای و حتی مبتدی محبوبیت زیادی داشته و دارد. سونی در آخرین گزارش خود از ایالات متحده آمریکا خبر میدهد که این شرکت هم اکنون در رده نخست بزرگترین تولید کنندگان دوربین های فول فریم در این کشور قرار گرفته است. آمارها نشان میدهد که از هر 10 دوربین فروخته شده در ایالات متحده، 4 دوربین از طرف سونی و به نام این شرکت بوده است. این آمار در حالی به ثبت رسیده که رشد فروش دوربین های فول فریم سونی در سال اخیر با رشد انفجاری همراه بوده است.

سونی در حالی توانسته با رشد فروش، بازار دوربین ها را به دست بگیرد که رقبایی نظیر Canon و Nikon تنها یک دوربین فول فریم در بازار دارند. این آمار برای سونی به لطف دوربین هایی نظیر a9 ، a7R III ، a7 III و a7S II عدد چهار را نشان میدهد. سونی معتقد است رهبری در بازار دوربین های فول فریم میتواند در آینده ای نزدیک به رهبری در بازار کل دوربین های عکاسی هم تبدیل گردد.

پر فروش ترین دوربین های سونی در این رده، دوربین های A7R III و A7 III هستند که با قیمت تقریباً 1000 دلاری در این بازار عرضه میشوند. این دوربین ها برای عکاسانی که برای اولین بار به دنیای دوربین های فول فریم وارد میشوند، انتخاب جذاب و خوش قیمتی است که سونی آن را پیشنهاد میدهد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

7 دیدگاه ها

  1. اقای معراجی چند روز پیش گفتید سونی میخواد تعدادی محصول صوتی جدید معرفی کنه
    معرفی کرد ؟ چیا بودن ؟ اگه معرفی کرده یه مطلبی بذارید مرسی

    پاسخ

  2. A7RIII هزار دلاره اونوقت قبل گرونی ۲۳ میلیون قیمتش بود الان ۳۵ میلیون
    مملکته داریم؟

    پاسخ

    MOAZEZ گفته:
    ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ساعت: ۱۹:۲۹

    اشتباه زده ۲۰۰۰دلار. قیمت a7riii تو آمازون زده ۳۲۰۰ دلاره. و a7iii هم ۲۳۰۰ دلار

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here