سونی در سکوت خبری از نسل جدید دوربین RX100 V رونمایی کرد

6
۴,۰۲۹


دوربین های کامپکت سونی طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا از جمله ایران دارند. کیفیت عکس برداری و فیلم برداری بالا با قیمت کم در قالب یک دوربین کوچک مهمترین ویژگی هایی است که دوربین های سونی را در این شاخه محبوب کرده است. دوربین RX100 V از جمله دوربین های کامپکت سونی است که سال گذشته در بازار عرضه شد و توانست اقبال عمومی را به سمت خود بکشاند. سونی بعد از حضور این مدل در بازار و ارزیابی شرایط مختلف به یکباره تصمیم گرفت تا سری جدید این دوربین را هم معرفی کند.

نسل جدید دوربین RX100 V امروز به صورت رسمی و بدون هیچگونه تشریفات خاصی از طرف سونی معرفی شد. نکته جالب اینجاست که نام تجاری این محصول همچنان RX100 V است و سونی نام متفاوتی را برای آن انتخاب نکرده اما به صورت تشریحی به نام DSC-RX100M5A شناخته میشود که سونی در وبسایت خود نیز این مدل را جایگزین مدل قبلی کرده است.

به طور کلی این دوربین فقط یک آپدیت برای دوربین RX100 V قبلی است که سونی با اهداف خاصی آن را عرضه خواهد کرد. دوربین RX100 V جدید شامل پردازشگر BIONZ X است که سریعتر از دوربین RX100 VI عمل میکند. این پردازشگر عملکرد حالت Eye AF را بهبود میبخشد و کمک میکند که 150 تصویر پیاپی در یک لحظه به ثبت برسد. همچنین این پردازشگر هرگونه تاخیر در پیدا کردن سوژه ها برای انجام فوکوس را به حداقل ممکن میرساند.

دوربین RX100 V جدید از نظر نرم افزاری نیز دستخوش تغییر شده و منوهای آن جذابتر و متفاوت تر از مدل قبلی شده اند. سونی برای این دوربین قیمت 1000 دلاری را برگزیده که فعلاً فقط برای بازار ایالات متحده در نظر گرفته شده و مشخص نیست که چه زمانی این دوربین در دیگر مناطق دنیا هم عرضه خواهد شد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

6 دیدگاه ها

  1. دوستان یه سوال دیگه داشتم. تو ابدیت های جدید قسمت پشتیبانی گوشی های سونی تغییر کرده. من قبلا رم رو از این قسمت نگاه می کردم. اما الان پیدا نمیکنم. کسی میدونه کجاست

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here