سونی در E3 2017 چه کرد؟ 6 معرفی بزرگ سونی در کنفرانس اختصاصی صبح امروز.

13
۸,۳۷۹

همانطور که در جریان هستید، کنفرانس خبری سونی در E3 2017 صبح امروز رأس ساعت 5:30 به وقت ایران برگزار شد و این کمپانی ژاپنی در کنفرانس اختصاصی اش از بازی هایِ آینده پرده برداشت و بازی هایِ در دست ساخت را برایِ گیمرها بازنمایش داد. این کنفرانس شاید یکی از بهترین هایِ سونی در طی سال هایِ اَخیر نبوده باشد، اما سورپرایزهایی برایِ طرفداران این کمپانی در پی داشت.

سونی در کنفرانس اختصاصی خود صحبت زیادی از بازی هایِ در دست ساخت خود کرد و با انتشار اَخبار و پیش نمایش هایی از گیم پلی بازی هایِ مذکور، حسابی ما و طرفدارانش را هیجان زده کرد. اگر کنفرانس صبح امروز را از دست داده اید، ما 6 معرفی بزرگ سونی در این کنفرانس اختصاصی را برایِ شما گلچین کرده ایم. با سایت تخصصی اکسپریا همراه باشید…

 

1. بازنمایش قسمت جدید بازی Uncharted، جزئیات داستانی این بازی را فاش کرد

دنباله Lost Legacy از سری بازی هایِ Uncharted را میتوانیم اولین بازی این سری بدانیم که Nathan Drake، شخصیت اصلی این بازی در آن حضور پر رنگ ندارد، اما قهرمانان جدید ما ( Chloe Frazer از بازی Uncharted 2 و Nadine Ross از بازی Uncharted 4 ) به نظر دست کمی از Nathan Drake معروف ندارند. این قهرمانان با کمک هم سعی دارند دندان گانش ( که یک گنج باستانی است ) را به دست آورند.

 

2. باز هم نمایش غرور آفرین Days Gone، عنوان انحصاری و جدید سونی

سونی صبح امروز نمایشی غرور آمیز از عنوان انحصاری خود، بازی Days Gone داشت. این پیش نمایش 7 دقیقه ای از داخل محیط بازی تهیه شده بود و به ما ایده هایِ بسیار نابی از دنیایِ وسیع و جهان باز این بازی داد. این بازی همانطور که شاید بدانید یک بازی اکشن با درون مایه فرار از دست زامبی ها در آخر الزمان است. اما اینبار ما در این پیش نمایش جدید به جایِ گیم پلی دلهره آور و اَکشن این بازی، وجهه مخفی کاری آنرا دیدیم.

در این تریلر سونی نشان داد که چگونه گیمرها میتوانند به صورت مخفیانه زامبی هایِ بی مغز را از سر راه خود بردارند و به نفع خود از آنها استفاده کنند. علاوه بر این موضوع، ما اَکنون درک بهتری از دنیایِ بسیار وسیع این بازی داریم و محیط بازی خارق العاده به نظر میرسد. سونی هنوز هیچ تاریخ انتشار دقیقی برایِ این بازی اعلام نکرده است، اما میدانیم که عنوان Days Gone در تاریخی نامعلوم در سال 2018 برایِ کنسول PS4 عرضه خواهد شد.

 

3. بازی خاطره انگیز و محبوب Shadow of the Colossus به پلی استیشن 4 می آید!

کنسول PS2 را به خاطر دارید؟ عنوان انحصاری Shadow of the Colossus یکی از بازی هایِ بسیار محبوب کنسول PS2 سونی بود، که در زمان خود یکی از محبوب ترین بازی هایِ کنسول مذکور محسوب میشد. سونی در سال 2011 نسخه بازسازی شده ای از این بازی را برایِ کنسول PS3 منتشر کرد، اما آنطور که باید و شاید این عنوان نتوانست گیمرها را به سویِ خود جذب کند.

اما حالا داستان فرق دارد. سونی با کمک تیم مهندسین متخصص خود، بازی Shadow of the Colossus را با گرافیک خیره کننده ای برایِ کنسول PS4 بازسازی کرده است و با انتشار اولین پیش نمایش از این بازی، وعده آنرا برایِ آینده داد. همچون بازی هایِ دیگر، سونی تاریخ انتشار دقیقی برایِ عرضه این بازی اعلام نکرده است، اما میدانیم این بازی در زمانی نامعلوم در سال 2018 عرضه خواهد شد.

 

4. عنوان God of War با پیش نمایش جدید خود همه را حیرت زده کرد

سونی مدتی است که در حال ساخت بازی God of War جدید برایِ کنسول PS4 میباشد. نسخه جدید این بازی در E3 سال گذشته برایِ اولین بار معرفی شد و اَکنون دیدی جامع نسبت به آن داریم. نسخه جدید با محوریت داستان پسر کریتوس، که حالا نام آنرا میدانیم ( Atreus ) میهمان کنسول گیمرهایِ پلی استیشن خواهد بود.

پیش نمایش جدید این بازی به ما دید جامعی از محیط این بازی و سبک مبارزات میدهد. تقریباً سبک مبارزات همچون سری بازی هایِ خُدایِ جنگ میباشد، با این تفاوت که کریتوس در بیشتر جنگ ها پسر خود را یاری میکند و در کنار او حضور دارد. سونی اعلام کرده است که این بازی اواخر سال 2017 یا اوایل سال 2018 برایِ کنسول PS4 به صورت انحصاری منتشر خواهد شد.

 

5. سرانجام گیم پلی بازی Detroit: Become Human به نمایش درآمد

بازی Detroit را میتوانیم یکی از مورد انتظارترین بازی هایِ کنسول PS4 بدانیم که از گرافیک هنری و فنی خارق العاده ای بهره میبرد و شبیه هیچیک از آثاری نیست که تا به امروز در یک بازی رایانه ای دیده ایم. این بازی یکی از شاهکارهایِ جدید استاد David Cage میباشد، که او را با آثار خارق العاده ای چون Fahrenheit، Heavy Rain و Beyond: Two Souls میشناسیم.

تا به امروز تنها چند پیش نمایش از بازی Detroit منتشر شده بود و ما هیچ ایده ای درباره محیط این بازی نداشتیم، اما حالا به لطف پیش نمایش جدید این بازی، میدانیم با چه شاهکاری مواجه هستیم. در این پیش نمایش یک شخصیت رباتیک با نام Marcus را میبینیم که رهبری خیل عظیمی از ربات ها را به عهده دارد و مبارزات آنها را رهبری میکند. سونی متأسفانه باز هم تاریخ انتشاری برایِ این بازی اعلام نکرد، اما گفته شد در آینده ای نزدیک اظهار نظری پیرامون تاریخ انتشار این بازی صورت خواهد گرفت.

 

6. مرد عنکبوتی، اینبار با طعم PS4!

سونی در پایان کنفرانس خبری خود در نمایشگاه E3 2017 پرده از پیش نمایش جدید بازی Spider-Man برداشت. سری بازی هایِ مرد عنکبوتی همیشه از جذابیت خاصی برخوردارند. قسمت جدید این بازی نیز همچون سری هایِ قبل از هیجان خاصی برخوردار است و کاربران را حسابی درگیر میکند.

خبر خوب اینجاست که نسخه جدید بازی Spider-Man اینبار به صورت انحصاری برایِ کنسول PS4 سونی عرضه خواهد شد و این بدان معناست که کاربران پلتفرم رایانه هایِ شخصی و کنسول XBX1 از آن بی بهره خواهند بود. سونی اشاره میکند که تیم سازنده بازی سخت در حال تلاش هستند و پیش بینی میشود این بازی در سال 2018 برایِ کنسول PS4 منتشر شود.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

13 دیدگاه ها

  1. تنها چیزیکه منو شگفت زده و خوشحال کرد بازی گرن توریسمو sportبود که قراره ۴k 60fpsاجرا بشه روی proو این نشون میده کنسول قدرتمند سونی تنها برگ برنده ای که ماکروسافت داشت و اون اجرای بازیهای ۴k 60fps بودو خنثی کرد و الان عملا کنسول جدید ماکروسافت هیچ برگ برنده ای نداره

    پاسخ

    Meisam.HP گفته:
    ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۷:۳۳

    از لحاظ طراحی ظاهری هم زیاد جالب نیست

    پاسخ

  2. ایول ماشالا سونی امسال زیاد مهم نبود e3 ولی psx سونی اونجا میترکونه البته اینجا هم همین الان در این حدی ترکونده ک ۱۰سال دیگ هم مایکروسافت نمیتونه اینجوری بازی بزنه و اینک ماکرو کاملا نبود شد

    پاسخ

  3. ایول داره خدایی. با این که من گیمر نیستم ولی خدایی قبولشون دارم.
    من الان شیش سال هس با تری دی مکس کار می کنم. اینارو که می بینم با خودم میگم چقدر روی کارشون وقت میذارن.
    چه زحمتی می کشن تا خروجی کارشون عالی باشه.
    دم سونی گرم دیگه.

    پاسخ

    Wolf a گفته:
    ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۹:۲۴

    منم تری دی مکس کار میکنم ولی اینا با هزارتا برنامه کار میکنن. یه تیم هستن. مثلا حتی هر کارکتر طراح جدا داره. یه عکاس واسه متریالهای مختلف داره. تیم های جدا از طبیعت صدا ضبط میکنن یا از اشیا عکس میگیرن. مثل ما نیستن که هر چی بود همونو یکم ادیت کنیم بزاریم.
    همین حرکت لب و دهن رو ببین که با صدا چقدر مچ هست در بازیهای چند سال اخیر.

    پاسخ

    Sonythebestbutnotinbusine گفته:
    ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۹:۵۵

    حرف شما درست، منم تری دی مکس رو بلدم و معلومه ک کلی نرم افزار دیگه هم استفاده میشه ولی بازهم خیلی حوصله دارن

    پاسخ

  4. به به میبینم که قیمت پرمیوم جدید نود تومن اومده پایین ولی باز صدتومن بالاتر از قیمت اولیشه

    قیمت رو دویست اضافه میکنن اعتراض که پیش اومد نود کم میکنن ولی واقعیت اینه که صدتومن بازم گرونتره

    پاسخ

    sasan toress گفته:
    ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۵:۵۲

    اینا بخاطره اعتراض نیست داداش… قیمتا هی تغییر میکنن وقتی عرضه شد بقیه پول اضافیو یا پس میگیرن یا میدنش

    پاسخ

  5. متاسفانه سونی در e3 امسال بد عمل کرد و بدترین e3 چند سال اخیرو داشت دلیلشم میتونه این باشه ک مایکروسافت هم گند زد (باز سونی بهتر بود) ولی بنظرم سونی بازی های انحصاری رو گذاشته در psx معرفی کنه و برنامه جدی برای e3 نداشت به امکان زیاد تو psx میترکونن

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here