سونی رسماً از جزئیات بروزرسانی عظیم شماره 5.0 کنسول PS4 پرده برداشت.

6
۶,۶۶۶

اَخیراً درباره برخی از امکانات بروزرسانی عظیم آینده کنسول پلی استیشن 4 سونی برایِ شما صحبت کردیم و برخی از ویژگی هایِ آنرا برایِ شما برشمردیم. حال امروز سونی علاوه بر نسخه بروزرسانی بعدی، درباره اسم رمز آن نیز اظهار نظر کرده است. بر اساس اطلاعات رسمی، نسخه بروزرسانی عظیم بعدی کنسول PS4 شماره 5.0 میباشد و اسم رمز این بروزرسانی نیز NOBUNAGA است.

سونی با تأیید این اطلاعات حیاتی، رسماً اعلام کرد که نسخه آزمایشی این بروزرسانی از صبح امروز در دسترس تمامی کاربران شرکت کننده در طرح بتا قرار گرفته است. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سویِ سونی، بزرگترین ویژگی این بروزرسانی حساب کاربری خانوادگی میباشد، که برایِ اولین بار نام آنرا میشنویم.

سونی در واقع حالت حساب هایِ کاربری فرعی را دوباره طراحی کرده است و رنگ و بویِ جدیدی به آن بخشیده است. قابلیت جدید « حساب کاربری خانوادگی در شبکه پلی استیشن » به کاربران کمک میکند حساب هایِ کاربری خاصی را با دسترسی هایِ محدود تعریف کرده و آنها را با خیالی آسوده در اختیار کودکان و نوجوانان خود قرار دهند.

این حساب میتواند چند زیر شاخه داشته باشد و من باب مثال اگر چند طفل در خانه داشته باشید، میتوانید بر اساس طرز تفکرات خود برایِ آنها حساب کاربری ساخته و برایِ هر طفل آنرا مدیریت کنید. سونی همچنین در بخش گروههایِ مورد علاقه یک بخش جدید تحت عنوان « لیست دلخواه » اضافه کرده است، که کاربران میتوانند از طریق آن لیستی از دوستان مورد علاقه خود را در این بخش دسته بندی کنند.

همانطور که پیشتر نیز اشاره شده بود، با بروزرسانی شماره 5.0 کاربران میتوانند بازی هایِ خود را با کیفیت 1080p یا فول اچ.دی استریم کنند، که این قابلیت تنها برایِ کنسول ارتقا یافتۀ PS4 Pro در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. سونی همچنین خبرهایِ جذاب دیگری درباره این بروزرسانی به دست ما رسانده است.

بر اساس اطلاعات رسمی، با اضافه شدن گزینه ای جدید به منویِ Pop-up ها، اَکنون کاربران میتوانند حین تماشایِ فیلم و یا دیدن سریال از شبکه هایی چون Netflix از شر Pop-up هایِ مزاحم خلاص شوند. کاربران کنسول پلی استیشن 4 بارها از این موضوع شکایت کرده بودند و اَکنون به نظر میرسد سونی به اعتراضات آنها واکنش نشان داده است و آنرا برطرف ساخته است.

بروزرسانی عظیم شماره 5.0 کنسول پلی استیشن 4 دارایِ ویژگی ها و قابلیت هایِ بسیار زیادی است، که قطعاً تا مدت زمان کوتاهی دیگر به بیرون درز پیدا خواهد کرد. پیش بینی میشود سونی پس از آزمایش موفقیت آمیز این بروزرسانی، شروع به برطرف سازی نواقص و پس از آن انتشار نسخه نهایی برایِ هر سه نسخه از کنسول PS4 کند.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

6 دیدگاه ها

  1. باید یه دکمه نرم افزاری برای خارج کردن دیسک هم بذاره چون بعضی مواقع آدم حوصله بلند شدن نداره 🙂

    پاسخ

    Morteza_ گفته:
    ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۰:۲۳

    دوست عزیز این قابلیت از همون اول هم روی پلی استیشن ۴ در دسترس بود.
    کافیه برید روی آیکون گیم یا فیلم یا هر دیسکی که داخل دستگاه هست، دکمه Option رو روی کنترلر بزنید، بعد از توی لیستی که ظاهر میشه گزینه Remove Disk رو انتخاب کنید تا دیسک خودش بیاد بیرون.

    پاسخ

    jony ive گفته:
    ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۰:۴۴

    خوب دوست عزیز،وقتی روی بازی مورد نظر باشی دکمه ابشن بزنی گزینه، ایجکت دیسک میاد میزنی، دیسک خارج میشه.

    پاسخ

    King-viva گفته:
    ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۲:۴۳

    خیلی ممنون از راهنماییتون. من فکر می کردم اگه گزینه Remove Disk بزنم، بازی از روی دیسک پاک میشه. 🙂

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here