سونی رسماً اعلام کرد: بروزرسانی عظیم بعدی کنسول PS4 در راه است.

4
۵,۷۶۳

بر کسی پوشیده نیست که در حال حاضر کنسول PS4 سونی محبوب ترین ترین کنسول بازی در دنیاست. کمپانی ژاپنی سونی با برنامه ریزی هایِ دقیق و تبلیغات جهت دار در کنار کیفیت ساخت بالا توانسته است تا به امروز چیزی حدود 61 میلیون نسخه از کنسول PS4 خود را به فروش برساند و این رقم هر روز در حال افزایش میباشد، چون کنسول هایِ PS4 Slim و PS4 Pro نیز وارد قاعده بازی شده اند.

سونی پیش از این اعلام کرده بود که در سال 2017 تمام تلاش خود را بر رویِ بخش نرم افزاری کنسول محبوب PS4 خود خواهد گذاشت و بر اساس برنامه ریزی هایِ انجام شده، اولین بروزرسانی عظیم کنسول PS4 با شماره 4.50 اوایل سال جاری میلادی برایِ هر 3 کنسول PS4 Slim، PS4 و PS4 Pro عرضه شد.

سونی پس از عرضه این بروزرسانی عظیم سخت تلاش کرد تا تمامی مشکلات شناسایی شده را برطرف کند و در این راه موفق ظاهر شد. در طی چند ماه اَخیر، سونی بروزرسانی هایِ بسیار زیادی را برایِ برطرف سازی مشکلات گزارش شده منتشر کرد و اَکنون نسخه نرم افزاری سیستم عامل PS4 بر رویِ 4.72 قرار دارد.

حال اَما به نظر میرسد که باید خود را برایِ بروزرسانی عظیم بعدی کنسول PS4 در سال جاری میلادی آماده کنیم. سونی ساعاتی پیش رسماً اعلام کرد که به زودی اولین نسخه بتایِ بروزرسانی عظیم بعدی کنسول PS4 را برایِ هر 3 نسخه از کنسول هایِ نسل هشتمی مذکور عرضه خواهد کرد.

هم اَکنون سونی در حال جمع کردن کاربرانی برایِ تست کردن این نسخه بتا در سراسر جهان میباشد. این موج ابتدا از کشور خانگی سونی، ژاپن آغاز شد و تا دقایقی پیش به کشورهایِ شمال آمریکا و کشورهایِ منتخب اروپایی نیز رسید. سونی در نظر دارد همچون بروزرسانی عظیم قبلی، این بروزرسانی را برایِ یک مدت کوتاه مورد بررسی قرار داده و با برطرف کردن نقاط ضعف آن، نهایتاً آنرا منتشر کند.

سونی تأیید کرده است که این بروزرسانی با شماره ساخت 5.0 برایِ هر 3 کنسول PS4 Slim، PS4 و PS4 Pro عرضه خواهد شد، اما هنوز هیچ صحبتی از تاریخ انتشار نسخه بتایِ این بروزرسانی نکرده است و هیچ تاریخی از انتشار نسخه نهایی در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. پیش بینی میشود به زودی این بروزرسانی در قالب نسخه آزمایشی در دسترس کاربران قرار گیرد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

4 دیدگاه ها

  1. من هفته پیش یه ps4 slim خریدم و سه روز پیش گرفتمش و خیلی عالیه
    ولی متاسفانه به دلیل قیمت بالای بازی ها
    بازی هارو دیجیتالی و با اکانت هکی فروشنده واسم ریخت
    و فقط افلاین هست…
    ولی همین هم خیلی عالیه..
    اگه میخواستم همین ۹ تا بازی رو اصلشو بخرم حدود ۲ میلیون میشد! ولی ۳۰۰ دادم واسه همش…
    تو این دوروزی که گرفتم بیشتر آنچارتد۴ بازی کردم محشره این بازی عاشقش شدم
    خیلی خوبه

    پاسخ

    star irsat گفته:
    ۲۹ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۶:۳۷

    سلام دوست عزیز کجا اینکارو واست کردن که منم ببرم واسم بریزن

    پاسخ

    alit2 گفته:
    ۲۹ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۱:۴۵

    همجا انجام میدن

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here