سونی سرویس PlayLink را معرفی کرد: با گوشی خود بازی هایِ جدید را کنترل کنید.

0
۵,۳۸۲

همانطور که پیش بینی میشد، سونی با دست پُری به مراسم E3 امسال آمده بود. یکی دیگر از سرویس هایِ اختصاصی جدیدی که سونی صبح امروز در کنفرانس خود از آن رونمایی کرد، سرویس PlayLink بود که توسط آن کاربران برخی از بازی هایِ کنسول PS4 را میتوانند با کمک گوشی هوشمند خود انجام داده و لذت بیشتری از بازی هایِ خود ببرند؛ البته فقط بازی هایِ خاص.

این بازی ها به صورت محلی و چند نفره انجام خواهند شد، تا بازیکنان نهایت لذت را از کنار هم بودن ببرند. سونی در بدو عرضه این سرویس 5 بازی بسیار جذاب را برایِ این سرویس معرفی کرده است. بازی هایِ That’s You، SingStar Celebration، Knowledge is Power، Frantics و یک بازی پلیسی با نام Hidden Agenda اولین بازی هایِ معرفی شده برایِ این سرویس هستند.

هنوز از 4 بازی ابتدایی اطلاعاتی در دسترس نیست، اما تا به اینجایِ کار میدانیم کار ساخت بازی آخر بر عهده تیم سازنده بازی Until Dawn میباشد. کسانی که با بازی Until Dawn آشنایی دارند به خوبی سبک این بازی را میشناسند. بازی Hidden Agenda نیز بر همین فلسفه استوار است و با سبک روایت گونه خود گیمرها را وادار به اتخاذ تصمیمات مهمی میکند.

همانطور که اشاره شد، Hidden Agenda از همان سبک و سیاق بازی Until Dawn بهره میبرد، با این تفاوت که اینبار بازیکنان به صورت گروهی این بازی را انجام خواهند داد و تصمیماتی میتوانند اتخاذ کنند، که در این صورت اطلاعات خاصی در اختیار هر کدام از آنها از طریق دستگاهشان قرار میگیرد و بازی را پیش میبرند.

مدیر بازاریابی سونی، آقایِ اسد قزلباش درباره PlayLink میگوید: « ما در تلاش هستیم گیمرها را دور هم جمع کنیم و تا جایی که امکان دارد، محیط دوستانه آنها را وسیع تر و وسیع تر کنیم ». همچنین، سازنده بازی Hidden Agenda اعتقاد دارد: « استفاده از گوشی هایِ هوشمند به جایِ کنترلر پلی استیشن حرکت بسیار جدیدی برایِ پیش بردن بازی ها و سرگرم شدن بیشتر گیمرهاست ».

سونی هنوز هیچ صحبتی درباره تاریخ عرضه این سرویس و بازی هایِ معرفی شده برایِ آن به میان نیاورده است، اما پیش بینی میشود به زودی خبرهایِ بیشتری از این سرویس به دست ما برسد. درباره دستگاههایِ قابل پشتیبانی نیز، بر اساس حدسیات ما باید فقط گوشی هایِ اکسپریا از این قابلیت بهره ببرند، چون در پیش نمایش ها نیز سونی از یک گوشی اکسپریا XZ بهره گرفته است.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here