سونی عرضه گوشی Xperia 10 II Plus با اسنپدراگون 720 را به دلیل تمرکز بر روی 5G کنسل کرد

3
۲۸,۹۲۶

در همین ماه فوریه امسال بود که شرکت ژاپنی سونی از گوشی اکسپریا 10 مارک 2 رونمایی کرد، محصولی که دنباله رو گوشی خوش قیمت اکسپریا 10 2019 بود. سال گذشته همچنین شاهد به فروش رساندن مدل دیگری از این خانواده تحت نام اکسپریا 10 پلاس بودیم که خب طبیعتا این سوال را برای ما به وجود آورده بود که: گوشی اکسپریا 10 مارک 2 پلاس کجاست؟ خب باید بگوییم که قرار نیست چنین محصولی هرگز به بازار عرضه شود، چرا که سونی تصمیم گرفته عرضه این اسمارت فون را کنسل کند.

بر اساس گزارشات بدست آمده از یک منبع چینی، سونی تصمیم گرفته تا فقط بر روی فناوری 5G تمرکز کند و به همین دلیل گوشی اکسپریا 10 مارک 2 پلاس که قرار بود با پردازنده کوالکام اسنپدراگون 720 توسعه یابد کنسل شده است. پیشتر شاهد این بودیم که این گوشی در دیتابیس EEC (اتحادیه اقتصادی اروپا) با شماره مدل XQ-AQ52/53 دیده شده بود که تصویر آن را در زیر می بینید.

سونی عرضه گوشی Xperia 10 II Plus با اسنپدراگون 720 را به دلیل تمرکز بر روی 5G کنسل کرد

همچنان مشخص نیست که سونی می خواهد این گوشی را با یک چیپست مجهز به مودم 5G و نامی جدید روانه بازار کند یا خیر. اما در کل، این خبر خوبیست که ژاپنی ها همسو با فناوری ها و ترند جهانی بازار فعالیت می کنند و توسعه یک گوشی میان رده خوش قیمت مجهز به همان فناوری های اختصاصی سونی و تکنولوژی 5G، در دراز مدت می تواند بازی را به نفع سونی تغییر داده و سهم آنها از بازار را در سال های آتی افزایش دهد.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا مایل به خرید یک گوشی میان رده 5G از سونی هستید؟

[تعداد: 3    میانگین: 5/5]

3 دیدگاه ها

  1. عالی امیدوارم از پردازنده ۷۵۰یا۷۶۵استفاده کنه
    xperia10mark2
    اگه مشخصات زیر داشته باشه به عنوان پرچمدار اقتصادی یا میان رده قوی و بی نظیر شناخته میشه و فروش خوبی میکنه
    ۱)پردازنده۷۷۵
    ۲)نمایشگر Oledبا رفرش ریت ۹۰فریم و ۱۲۰فریم و اندازه ۶٫۷اینچی
    ۳)باتری ۴۵۰۰
    ۴)بدنه ضداب و شیشه ای
    ۵)دوربین عالی
    ۶)طراحی شیک

    پاسخ

  2. چیپست قبلی خیلی متوسط بود، با اسنپدراگون ۷۶۵ جی یا علل خصوص ۷۷۵ جی خیلی بهتره و بنچمارک هم میره بالای۴۰۰ هزار و قابلیت فایوجی هم که به یه گزینه مهم تبدیل شده
    سونی باید از پتانسیلش در بخش صوتی تصویری و دوربین هم نهایت استفاده رو ببره برای صفحه نمایش اولد و دوربین های عالی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here