سونی علامت تجاری CinemaWide را برای صفحه نمایش اکسپریا XZ4 به ثبت رساند

4
۷,۱۴۶


بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده، سونی با همکاری اتحادیه مالکیت معنوی اروپا، پرونده ای را ایجاد کرده تا در آن علامت تجاری جدیدی را به ثبت برساند. علامت تجاری جدید سونی با نام CinemaWide در کلاس 9 که مربوط به گوشی های هوشمند، تبلت ها، صفحه نمایش ها و … است قرار میگیرد.

این پرونده، دو روز قبل ایجاد شده که به نظر میرسد مربوط به صفحه نمایش گوشی اکسپریا XZ4 باشد. همانطور که مستحضر هستید، اکسپریا XZ4 اولین تلفن هوشمندی خواهد بود که از صفحه نمایشی با استاندارد 21:9 بهره خواهد برد. این استاندارد سبب خواهد شد تا صفحه نمایش اکسپریا XZ4 بسیار عریض تر از گوشی های هوشمند معمول در بازار باشد.

اطلاعاتی که تا این لحظه از اکسپریا XZ4 بدست آمده حکایت از صفحه نمایشی با رزولوشن 3360×1440 با اندازه 6.5 اینچی دارد. اکسپریا XZ4 در اوایل اسفند به صورت رسمی در نمایشگاه MWC شهر بارسلون معرفی خواهد شد. ثبت علامت تجاری CinemaWide که شایعات قبلی پیرامون صفحه نمایش اکسپریا XZ4 را تایید میکند، میتواند به جذابیت مراسم معرفی این گوشی در آینده ای نزدیک افزون کند.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

4 دیدگاه ها

  1. خارق‌العاده است این گوشی جدید سونی.. از سال آینده بقیه از این گوشی سونی کپی برداری خواهند کرد و به دلیل عرضه بسیار کم پرچمدار سونی بقیه برندهای چینی و کره ای و البته اپل رکورد فروش را خواهند زد البته پراید((منظور گوشی های چینی)) هم هزار برابر پاگانی زوندا و بوگاتی((منظور گوشی های سونی)) فروش داره و این دلیل کیفیت پراید نیست و نخواهد بود و بعضی ها با این تفکر قرون وسطایی خودشان را راضی نگه می دارند که گوشی چینی دستشان حتما خوبه چون فروش بالایی داره!!!!

    پاسخ

  2. نه به اون شوری شور نه به این بی نمکی
    نه از اون مقاومت سونی تو به کار گیری صفحه تو سالهای قبل نمایش ۱۸:۹ نه به این صفحه نمایش ۲۱:۹ عجیب و غریب…

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here