سونی فردا از محصولات صوتی جدید رونمایی خواهد کرد

3
۴,۳۱۴


سونی در حوزه تولید و عرضه ابزارهای صوتی به حدی محبوبیت دارد که اخبار و حواشی مرتبط با هر محصولی در این رده میتواند جذاب باشد. هدفون ها، اسپیکرها، هدست ها و … هر کدام وقتی به نام سونی تمام شوند، یعنی کیفیت و اصالت را در خود جای دادند.

اهمیت ابزارهای صوتی برای سونی به اندازه ای است که این شرکت تصمیم دارد تا چند محصول جدید را با رعایت تشریفات خاص رونمایی کند. سونی قصد دارد فردا در کشور هنگ کنگ، یک رویداد مطبوعاتی کوتاه را برگزار کند تا در طی آن از چند محصول جدید در زمینه لوازم صوتی پرده بردارد.

با استناد به تیزر تصویری منتشر شده توسط سونی، محصولاتی که میتوانیم انتظار معرفی آن را داشته باشیم شامل هدفون ها و هدست های بلوتوث هستند که با توجه به لوگوی Hi-RES در این تیزر، احتمالاً از این قابلیت هم بهره خواهند برد. این مراسم در ساعت 16:30 به وقت محلی برگزار خواهد شد که به این حساب احتمالاً حوالی ظهر فردا به وقت تهران، شاهد رونمایی از چند محصول جدید خواهیم بود. خبرهای بیشتر در خصوص این محصولات را فردا از سایت تخصصی اکسپریا دریافت کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

3 دیدگاه ها

  1. این مراسم شامل هدیونیت و باند و سیستم ماشین هم میشه؟
    دوستان عزیز کی محصولات سونی در حوزه سیستم صوتی ماشین استفاده کرده؟ ممنون میشم جواب بدین

    پاسخ

  2. فلاکتی گیر کردیم که نمیتونیم دیگه طرف اینجور چیرا بریم، دوسال پیش عاشق هدفون ۱a سونی بودم پیدا نکردم msr7 audiotechnica خریدم همون روز پیدا کردم هدفون سونی رو ولی دیگه اونو خریده بودم با اینکه عالیه هدفونش ولی سونی یه چیز دیگه بود،الان که نمیشه با این وضعیت دلار طرف اینجور چیزا بری

    پاسخ

  3. تلوزیون های پرچمدار جدید LCD و اولد سونی هم چند روز پیش معرفی شدن اما در سایت هیچ خبری ازشون پوشش داده نشده (بنظر میاد مراسم خاصی نداشته!)
    تلوزیون های A9F و Z9F معرفی شدن که احتمالا فوق‌العاده هستن

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here