سونی قصد به روزرسانی گوشی های خود به اندروید 4.3 را ندارد و مستقیما به اندروید 4.4 آپدیت میکند.

7
۱۱,۲۰۲

Android_4_4_Kit_Kat
کمتر از دو ماه پیش بود که اندروید 4.3 توسط گوگل معرفی شد و پس از آن سونی با انتشار اخباری به روزرسانی چند گوشی خود را به اندروید 4.3 مورد تایید قرار داد. اما با انتشار خبر معرفی نسخه 4.4 اندروید تا کمتر از یک ماه دیگر سونی قصد دارد نسبت به برنامه خود در رابطه با به روزرسانی گوشی های خود تجدید نظر کند.

در حالی که در خبرهای قبلی گفته میشد که سونی گوشی های باقیمانده خود را مستقیما از اندروید 4.1 به 4.3 به روز خواهد کرد اما حالا گام های سونی در به روزرسانی دستگاه های خود بلند تر شده و قصد دارد از روی 4.3 نیز عبور کند و مستقیما به روزرسانی دستگاه های خود را از 4.1 به 4.4 انجام دهد.

البته هنوز سونی به نتیجه قطعی در این رابطه نرسیده و منتظر است تا نسخه بعدی سیستم عامل گوگل رسما معرفی شود. اما با وجود این تردید سونی هنوز کاربران 2012 را امیدوار نگاه میدارد و گفته است که برخی گوشی های 2012 نیز میتوانند مستقیما از اندروید 4.1 به 4.4 مهاجرت کنند.

sonyviet

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

7 دیدگاه ها

  1. سونی در سال 2012 گوشی های زیادی رو معرفی کرد که گوشی های قوی 2012 5 یا 6 تا بیشتر نیستن! مثل SL S V TX ION وسونی برای اونا میده! البته نه همشون!

    ولی 4.2 رو معرفی کردن گفت آپدیت میدم اینقدر نداد 4.3 اومد بازم اونقدر نداد 4.4 اومد الان اینم اینقدر نمیده تا اندرویید 10 بیاد!

    پاسخ

  2. سونی دیگه غیرقابل اطمینانه یهو دیدی فردا گفت هیچ کدوم از 2012 اپدیت نمشن جز سولا:دی
    طبق گفته ها اندروید 4.4 رو جوری ساخته اند که روی گوشی های ضعیف تر هم به خوبی عمل میکنه
    باید وایسیم تا ببینم سونی چکار میخواد بکنه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here