سونی قصد دارد تا بازار فروش واکمن معطر خود را گسترش دهد.

3
۵,۰۵۲


به نظر می رسد که کمپانی سونی قصد دارد تا از روش های جدیدی برای ترویج و توسعه ی دستگاه aromatic Walkman استفاده کند که سال گذشته از آن رونمایی شد. سونی سال گذشته از پخش کننده ی معطر خود رونمایی کرد که همانند یک واکمن، به کاربران خود این امکان را می داد تا بو و عطرهای موردنظر خود را همیشه در این دستگاه همراه خود داشته باشند.

این دستگاه قابل حمل، ساختاری استوانه ای دارد که در نگاه اول بیشتر به یک اسپیکر رومیزی شباهت دارد. در این دستگاه از 5 کارتریج استفاده شده است که کاربر امکان ذخیره سازی عطرهای موردعلاقه ی خود را می دهد تا در زمان نیاز بتواند با بوییدن آن، احساس طراوت کند.

با استفاده از فناوری بررسی سلولی بسیار ریز، این پخش کننده می تواند به سرعت بوی تولیدشده به وسیله ی خود را تغییر دهد و از تداخل بوها با یکدیگر جلوگیری کند. بر اساس اعلام سونی، به جای معطر کردن کل محیط، این دستگاه به گونه ای طراحی شده است تا تنها محیط اطراف شخص را معطر کند. برخلاف دستگاه های بخور، این دستگاه نیازی به آتش یا برق برای عملکرد خود ندارد.

تا پیش از این این دستگاه تنها به وسیله ی یک وبسایت قابل خرید بود اما به تازگی امکان خرید آن از فروشگاه های موجود در توکیو نیز فراهم شده است. سونی هنوز پس از گذشت ماه ها هنوز آمار فروش این دستگاه را منتشر نکرده است اما به نظر می رسد که آمار استقابل کاربران از آن در ماه های گذشته افزایش یافته است. در ماه اکتبر، سونی قیمت این دستگاه را از 9698 ین به 4298 ین که برابر با 38 دلار می باشد، کاهش داد. ضمن این که عمر کارتریج استفاده شده در آن هم به دو ماه افزایش داده شد. در ماه گذشته، سونی تعداد کارتریج های قابل انتخاب برای این دستگاه را به وسیله ی همکاری با یک برند دیگر افزایش داد.

این دستگاه پخش کننده بیشتر برای افرادی مناسب است که به دلیل شغل خود نمی توانند از عطر بروی لباس خود استفاده نمایند. برای نمونه، افرادی که در حرفه ی پزشکی مشغول به کار هستند. اما اگر شخص علاقه داشته باشد که با عطر موردنظر خود، طراوت را تجربه کند، می تواند به سادگی از این دستگاه استفاده نماید.

Shuji Fujita یکی از مهندسان تیم محصولات جدید سونی که این محصول را ابداع کرده اند گفته است که خوشحال است که این محصول در حال گسترش می باشد و قصد دارد که عملکرد آن را بهبود ببخشد.

Fujita در این زمینه گفته است:

من فکر می کنم که این دستگاه پخش کننده می تواند در کمک کردن به افرادی که می خواهند به صورت مخفیانه سیگار بکشند، یا افرادی که با مشکلات خاصی روبرو هستند، مناسب می باشد.

 

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here