سونی قیمت کنسول PS4 Slim خود را برایِ مدتی محدود کاهش داد.

4
۵,۹۷۹

ps4-price-cut-640x394

هفته هایِ گذشته برایِ خریداران کنسول هایِ بازی هفته هایِ بسیار مناسبی بود. جمعه سیاه از یک طرف و دوشنبه سایبری نیز از سویِ دیگر فرصت مناسبی را برایِ کاربران فراهم آورد تا بتوانند با خیال راحت به خرید خود بپردازند. اما شاید برخی از کاربران از این تخفیفات بسیار ویژه عقب ماندند؛ تکلیف آنها چیست؟ باید بگوییم که سونی برایِ جا ماندگان مراسم هایِ اَخیر برنامه ویژه ای دارد.

به دلیل استقبال بینظیر کاربران از کنسول PS4 و برادرانش و احترام به کسانی که از تخفیفات ویژه دوشنبه سایبری و جمعه سیاه جا ماندند، سونی برایِ مدتی کوتاه قیمت نهایی کنسول PS4 Slim را کاهش داده است. کنسول PS4 Slim به همراه یک عدد بازی آنچارتد 4 هم اَکنون در فروشگهایِ معتبر ایالت متحده آمریکا با قیمت 250 دلار در دسترس کاربران قرار دارد.

این دقیقاً قیمتی است که سونی در جمعه سیاه و دوشنبه سایبری برایِ کنسول PS4 خود در نظر گرفته بود و در تعطیلات سالِ جدید میلادی نیز شاید باز همین قیمت برایِ کنسول مذکور در نظر گرفته شود. سونی تأکید میکند که به صدایِ کاربران خود گوش میدهد و به دلیل فروش بینظیر کنسول PS4 این پیشنهاد ویژه را برایِ کاربرانش در نظر گرفته است.

این تخفیف به مدت 13 روز و از تاریخ 11 دسامبر تا 24 دسامبر 2016 میلادی و تنها در کشور آمریکا اجرا خواهد شد. سونی در پایان اشاره میکند که این بهترین فرصت برایِ خرید کنسول PS4 میباشد؛ چون شما علاوه بر یک کنسول PS4 Slim با هارد 500 گیگابایتی و یک دسته Dual Shock 4، یک دیسک فیزیکی بازی محبوب و انحصاری Uncharted 4 که حدود 60 دلار قیمت دارد را نیز تصاحب میکنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

4 دیدگاه ها

  1. خوشبحالشون چه حالی میکنن. اینجا که بخاطر دلار قیمت ها همه نوع و مدلیش افزایش پیدا کرده..خدایا گناه ما چی بود اخه اینجا بدنیا اومدیم 😐

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here