سونی مراسم ویژه ای برایِ عرضه جهانی کنسول ارتقا یافتۀ PS4 Pro برگزار میکند.

1
۳,۶۲۴

30655461661_7bf2d02133_o1

سونی از عرضه قویترین کنسولی که تا به امروز ساخته است بسیار هیجان زده و مسرور میباشد؛ به همین منظور در نظر دارد برایِ عرضه کنسول ارتقا یافتۀ PS4 Pro مراسم ویژه ای را در شهر نیویورک برپا کند. مشتاقان این کنسول همگی به مراسم عرضه PS4 Pro در نیمه شب نهم نوامبر 2016 میلادی دعوت شده اند و سونی در نظر دارد در تاریخ 10 نوامبر عرضه این کنسول را شروع کند.

سونی اشاره میکند که این مراسم یکی از هیجان اَنگیزترین مراسم هایِ تاریخ برایِ طرفداران کنسول ارتقا یافتۀ PS4 Pro میباشد، چون برایِ اولین بار کاربران میتوانند در نیمه شب نهم نوامبر کنسول PS4 Pro را در مراسم عرضه آن تهیه کرده و منتظر عرضه آن در فروشگاههایِ معتبر سراسر دنیا نمانند.

سونی میگوید میهمانی ویژه ای را برایِ طرفداران در نظر گرفته است و از این رو، در این مراسم انواع نوشیدنی ها و غذاهایِ مختلف سرو میشوند و سونی برایِ علاقه مندان به کنسول ارتقا یافتۀ PS4 Pro مسابقات هیجان اَنگیزی را برایِ نیمه شب نهم نوامبر تدارک دیده است و قرار است جایزه هایِ بسیار با ارزشی نیز به کاربران اهدا شود.

september-playstation-event

اما بزرگترین جایزه این مراسم چیست؟ سونی ماه آینده میلادی کنفرانسی اختصاصی با نام PlayStation Experience 2016 در شهر آناهایم ( در جنوب ایالت کالیفرنیا ) برگزار خواهد کرد و تمام شرکت کنندگان در مراسم نیمه شب نهم نوامبر در قرعه کشی مربوط به تور رایگان این مراسم شرکت داده میشوند و از میان آنها چند شخص خوش شانس انتخاب و برگزیده خواهند شد.

سونی در نظر دارد در مراسم ماه آینده میلادی از نسخه بسیار محدود کنسول PS4 به مناسبت بیستمین سال عرضه پلی استیشن به همراه نسخه ای ویژه از هدست واقعیت مجازی Playstation VR پرده بردارد و پیش بینی میشود این مراسم یکی از جذاب ترین مراسم هایِ تاریخ سونی باشد.

سونی میگوید طرفداران کنسول ارتقا یافتۀ PS4 Pro میتوانند از ساعت 7:00 شب نهم نوامبر در میدان مقر سونی در شهر نیویورک حاضر شوند و به 200 نفر اولی که برایِ شرکت در این کنفرانس در صف قرار بگیرند، اولین نسخه هایِ PS4 Pro فروخته خواهد شد. سونی اشاره میکند که فروش تنها با کارت اعتباری مقدور است و پول نقد به هیچ وجه از خریداران قبول نمیشود.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

یک دیدگاه

  1. تست مقاومت بدنه و آتش XZ اومده
    واقعا خیلی ضعیفتر شده نسبت به Z5 پریمیوم و فقط شیشه لنزش بهتر شده! اون پشت و روش به هیچ وجه خط نمیفتاد این خیلی راحت خط میفته که تست کننده پشت گوشی یدونه آدمک کشید 😐
    فریم دورش هم که افتضاح!
    نمیدونم واقعا این XZ چی بود که سونی معرفی کرد! سخت افزار که همون X Performance هست که فقط دوتا سنسور به دوربینش اضافه شده اما از لحاظ طراحی و جنس بدنه تغییر کرده که در هر دو مورد هم پسرفت داشته! طراحیش که چند تکه شده پشتش
    جنس بدنه هم که پشتش یک فلز خاصی گذاشته که خط و خش خیلی بیشتر از گوشی های قبلی میگیره اثر انگشت هم خیلی روش میمونه و سخت میشه تمیزش کرد!
    فریم گوشی هم که پلی کربنات شده و فلزی نیست!!

    انصافا سری X، Z5 و مخصوصا X Performance خیلی خیلی سرتر از این گوشی هستن از لحاظ طراحی و کیفیت ساخت!

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here