سونی مشغول آماده سازی و ارائه‌ی دانگلی مشابه Chromecast گوگل می باشد

0
۴,۲۳۹

با توجه به اسناد و عکس‌های منتشر شده از FCC (کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا )، سونی به زودی محصول جدیدی را برای رقابت با دانگل کروم‌کست گوگل، عرضه خواهد کرد.
عکس‌ها یک دانگل با مدل NSZ-GU1 به بیرون درز کرده که در آنها کلماتی همچون «Internet Player» قابل مشاهده است.

به نظر می‌رسد که این دستگاه دارای پورت ‌های HDMI و MHL به همراه سنسور مادون قرمز و دکمه‌های «connect» باشد. این دانگل توسط ODM Wistron ساخته شده و لیست مشخصاتی شامل پردازنده Marvell DE3108 و 8 گیگابایت حافظه‌ی فلش، یک گیگابایت حافظه‌ی رم، Wi-fi با استاندارد 802.11b/g/n و بلوتوث نسخه‌ی 3 دارد.

راهنمای دستگاه به این نکته اشاره دارد که دانگل توان مورد نیازش را از اتصال USB تلویزیون تامین می‌کند. روشن نیست که آیا NSZ-GU1 قرار است همچون کروم‌کست تنها امکان پخش ویدیو از مرورگر کروم به تلویزیون را ارائه کند یا امکان انتقال هر تصویری در موبایل به تلویزیون را میسر خواهد کرد.

لازم به ذکر است که کروم کست، محصول ارزان قیمت و کارآمد گوگل است که انتقال ویدیو از تلفن، تبلت یا لپ تاپ مجهز به مرورگر کروم را به تلویزیون میسر می‌کند. این دانگل از طریق درگاه USB یا HDMI به تلویزیون متصل می‌شود و از طریق شبکه وای-فای نیز با ابزارهای دیگر ارتباط برقرار می‌کند.

امکان حضور این دستگاه در نمایشگاه IFA برلین طی هفته‌ی آینده وجود خواهد داشت.

آپلود سنتر سایت تخصصی اکسپریا

آپلود سنتر سایت تخصصی اکسپریا

آپلود سنتر سایت تخصصی اکسپریا

آپلود سنتر سایت تخصصی اکسپریا

آپلود سنتر سایت تخصصی اکسپریا

منبع:xperiablog
به نقل از زومیت

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here