سونی موبایل، یک تم مناسبتی دیگر را با نام ولنتاین، برای افزونه دوربین AR Effect منتشر کرد.

3
۹,۴۹۸

Valentine1
روز به روز به تعداد تم های سازگار با برنامه محبوب AR Effect اضافه میشود. سونی یک بار دیگر برای این برنامه محبوب، تم زیبایی را منتشر کرده و در اختیار کاربران اسمارت فون های اکسپریا قرار داده است.

این بار تم جدید برنامه AR Effect یک تم مناسبتی است که سونی آن را به خاطر نزدیکی به روز عشق منتشر کرده است. این تم با نام Valentine در فاصله کمتر از دو هفته تا روز ولنتاین توسط سونی عرضه شده است.

این تم که در ادامه از پلی استور سایت تخصصی اکسپریا دریافت میکنید، همانطوری که اشاره کردیم مختص افزونه دوربین AR Effect سونی است که برای نصب آن باید افزونه دوربین AR Effect بر روی گوشی شما نصب شده باشد. ترجیحا برای اجرای این تم از آخرین نسخه برنامه AR Effect استفاده کنید. شما میتوانید آخرین نسخه از این تم را به همراه برنامه AR Effect از لینک زیر در پلی استور سایت دریافت کنید.

Valentine

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

3 دیدگاه ها

  1. دوستان من از طرفداران پر و پا قرص سونی هستم میخوام z5 بخرم هر کاری میکنم این استحکام کم بدنش رو نمیتونم تحمل کنم
    دو میلیون تومن پول بدی بعدش از وسط خم بشه خیلی آدم داغون میشه! کسایی هم که حرفمو قبول ندارن لینک بهشون بدم از فروم های xda و sony
    میگید قصد تخریب سونی داری! من خودم دارم میگم به غیر از سونی با هیچ گوشی دیگه نمیتونم کار کنم از بس سونی رو دوست دارم ولی نمیشه از واقعیت ها فرار کرد!
    یکی یه راهکاری بهم بگه 😐

    پاسخ

    Sony forever گفته:
    ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۵:۰۷

    ما ک نداریم با کی عکس بگیریم اخه؟
    چرا افشا کردین تم جدید رو دلمونو بسوزونید؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here