سونی موبایل با پروژکتور اکسپریا تاچ حیوانات خانگی شما را هم سرگرم میکند.

12
۷,۷۳۱


به تازگی دسته ی جدیدی از بازی های اندرویدی در حال تولیدشدن هستند که نام ” apps for cats ” یا ” بازی های مخصوص گربه ها ” برای آن ها انتخاب شده است. این بازی ها می توانند برای حیوان خانگی شما سرگرم کننده باشند اما آیا شما حاضر هستید که دستگاه گران قیمت خود را در اختیار گربه ی خود قرار دهید که آن هم می تواند باعث ایجاد خش بروی صفحه و بدنه دستگاه شما بشود ؟

آیا فناوری Xperia Touch می تواند حل کننده ی این مشکل باشد؟ Xperia Touch در حقیقت دستگاهی است که هر سطحی را به یک صفحه نمایش لمسی با کیفیت بالا تبدیل می کند که می توانید با استفاده از آن در اتاق خواب یا آشپزخانه ی خود صفحه نمایشی لمسی با سایز بزرگ داشته باشید.

در این مطلب قصد داریم ببینیم که کدامیک از اپلیکیشن های موجود در این زمینه ارزش دانلود کردن را دارند.


Cat Alone

Cat Alone اپلیکیشنی است که با هدف سرگرم کردن گربه ی شما بدون نیاز به حضور شما طراحی شده است. در این بازی از پروژکتور یک نور سبز رنگ منتشر می شود که گربه را به انجام بازی وسوسه می کند. پس از شروع بازی، یک سوژه بروی سطح نمایش داده خواهد شد که گربه ی شما باید با دست خود آن را بگیرد .


Cat Fishing

Cat Fishing پروژه ای است که در آن در سرتاسر اتاق شما ماهی نمایش داده خواهد شد. در این بازی علاوه بر استخری که در آن ماهی هایی وجود دارند و گربه ی شما باید آن ها را شکار کند، از افکت های صوتی جذابی نیز استفاده شده است. همچنین، این بازی شامل مراحل مختلفی می باشد که گربه ی شما را به چالش های مختلفی دعوت می کند.


Cat Toys

این بازی نیز یکی دیگر از بازی هایی است که حس غریزی شکار در گربه ی شما را تحریک می کند. در این بازی هم همانند بازی Cat Fishing گربه ی شما باید حیوانات مختلف را شکار کند.


Real Piano

یکی دیگر از بازی هایی که اجرای آن با استفاده از پروژکتور اکسپریا بسیار جذاب خواهد بود، Real Piano می باشد. در این بازی گربه ی شما می تواند با یادگیری صداهای مختلف، موزیک موردعلاقه ی خود را تولید کند!


Fruit Ninja

Fruit Ninja یکی از محبوب ترین بازی ها در میان کاربران می باشد. حالا به نظر می رسد که این بازی در میان گربه های کاربران نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است. البته احتمالاً این بازی به اندازه ی بازی های ماهیگیری و شکار برای گربه ها جذاب نخواهد بود اما امتحان آن نیز ضرری ندارد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

12 دیدگاه ها

  1. سلام عیدتون مبارک بلاخره XZ رو دیروز عصر سفارش دادم(از تکنولایف)،خیلی لذت داره وقتی انتظار شو بکشی…
    من یکی دوسوال دارم فقط وقتی گوشی رسید دستم نیاز به شارژ اولیه داره؟لطفا یکم راهنمایی کنید…
    دوم اینکه چه طوری بفهمم گوشی اصله یا فیک؟
    یادم میاد هفت ماه پیش در نگاه اول عاشق این گوشی شدم به به خودم گفتم حتما بعد امتحانات در هر شرایطی میخرمش…خداشکر به آرزوم رسیدم….
    به این دوستام نشون میدم سونی یعنی چی

    پاسخ

    Aminia07 گفته:
    ۰۶ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۰:۵۳

    شارژ اولیه مربوط به گوشیای نسل قبله مثه ۱۱۰۰ ،نیازی نیست
    اگه از تکنولایف سفارش دادین مطمعن باشید اصله درضمن گوشی های فیک خیلی سریع قابل شناسایی از روی ظاهر هستند خیلی سعی نکنید دوستاتونو متقاعد کنید بیشتر افراد به دلیل تبلیغات بیش از حد بعضی برندا نمی تونن واقعیتو ببینن

    پاسخ

    erfankaltei گفته:
    ۰۶ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۲:۴۵

    خیلی ممنون گلس و قابی که تکنولایف میده چه طوریه؟

    پاسخ

  2. سلام اقا سینا عیدتون مبارک مثله اینکه یکم سایتتون کم کار شده تو خبر گذاری ببخشید که اینو میگم ولی دلیله خاصی داره؟

    پاسخ

    ۰۶ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۱:۴۱

    سلام عزیز جان …
    سلامت باشید …
    عید شما هم مبارک .
    خبر اگر باشه ما خبر میزاریم …
    مشکلی وجود نداره به هیچوجه .
    به عشق شما با تمام وجود هستیم
    🙂

    پاسخ

    sasan toress گفته:
    ۰۶ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۸:۰۸

    شما خودتون عشقین :))))))))))))

    پاسخ

  3. متاسفانه سایت دیجیکالا یک رندر بسیار بی ریخت از گوشی زیبای پریمیوم گذاشته قسمت فروش تا مردم رو ببین کنه، واقعا واقعا متاسفم که بخاطر حمایت مالی سامسونگ دست به هر کاری میزنن ولی خوشبختانه پریمیوم آنچنان سر و صدا کرده که این حرکات تاثیری روش نداره

    پاسخ

    ashkan_1000 گفته:
    ۰۶ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۶:۱۲

    عوضش تو xa1 ultra خوب کار کرده آخه یکی از پرفروش تریناش تو بخش گوشیه.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here