سونی موبایل بروزرسانی جدیدی برایِ نسخه بتایِ برنامه آلبوم اکسپریا منتشر کرد.

5
۸,۵۷۴

album1

سونی موبایل دقایقی پیش نسخه بتایِ برنامه آلبوم اکسپریا را به نسخه جدیدی بروزرسانی کرد. این بروزرسانی که با شماره ساخت 8.4.A.0.4 منتشر شده است، با خود ویژگی جدیدی به همراه ندارد و برایِ برطرف سازی مشکلات منتشر شده است. این بروزرسانی تقریباً پس از گذشت 4 ماه برایِ نسخه بتایِ برنامه آلبوم منتشر شده است و یکی از رقم هایِ اصلی شماره ساخت آنرا ارتقا میدهد.

این بروزرسانی همانطور که اشاره شد با خود تغییر خاصی به همراه ندارد و سونی تمام تلاش خود را برایِ برطرف سازی مشکلات گزارش شده از سویِ کاربران گذاشته است. برخی از کاربران از سرعت بیشتر لود شدن تصاویر در این نسخه خبر داده اند، اما این موضوع باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد.

Album Beta نسخه اولیه برنامه Album است، که معمولاً پیش از انتشار هر نسخه رسمی منتشر شود. Album Beta گاهی قبل از انتشار یک نسخه جدید از برنامه آلبوم اکسپریا به عنوان یک نسخه اولیه ارائه میشود و بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی تبدیل به نسخه نهایی میگردد. معمولاً Album Beta امکاناتی بیشتر از نسخه اصلی برنامه آلبوم با خود به همراه دارد.

این بروزرسانی هم اَکنون از طریق گوگل پلی در دسترس است، اما اگر تا به این لحظه برنامه Album خود را بروزرسانی نکرده اید یا در دریافت آن با مشکل مواجه شده اید، میتوانید نسخه جدید این نرم افزار را از فروشگاه نرم افزاری اکسپریا دریافت و بر رویِ گوشی خود نصب کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

5 دیدگاه ها

  1. به نظرم لازم نیست واسه آپدیت شدن برنامه ها اونم وقتی جزیی هست یه پست بلند بالا بزنید
    اگر فقط یک سیستم یادآور(نوتیفیکیشن) روی سایت بذارید که به روز رسانی های آپدیت سنتر رو نشون بده کافیه…در هر حال ممنون

    پاسخ

  2. من روی اکسپریا ایکس و زد۳ پلاس اینو نصب کردم
    خوشبختانه به طور قابل توجهی مشکل دیر لود شدن بهتر شده…
    ولی همچنان جا داره که بهتر بشه
    ممنون از اکسپریان

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here