سونی موبایل بروزرسانی جدیدی برایِ نسخه بتایِ لانچر اختصاصی اکسپریا منتشر کرد.

4
۹,۷۸۳

xperia-xz-27

سونی از ماه هایِ گذشته لانچر اختصاصی اکسپریا را به طرحِ برنامه هایِ بتایِ خود وارد کرد. طرحِ بتا از سال گذشته برایِ برخی از برنامه ها آغاز شد و در آنها سونی پیش از انتشار نسخه هایِ اصلی، یک نسخه آزمایشی را با ویژگی هایِ جدید منتشر میکند. ورود لانچر اکسپریا به این طرح خبر خوبی است که ما را به ایجاد تغییرات گسترده در لانچر اکسپریا اُمیدوار میکند.

سونی آخرین بار حدود 1 هفته قبل نسخه بتایِ لانچر اکسپریا را بروزرسانی کرده بود و امروز پس از گذشت مدت زمانی بسیار کوتاه، بروزرسانی جدیدی برایِ نسخه بتایِ لانچر اختصاصی اکسپریا ارائه داده است. در این نسخه که با شماره ساخت 10.2.A.2.31 منتشر شده است ویژگی جدیدی دیده نمیشود، اما مشکلات گزارش شده به صورت کامل در آن برطرف شده است.

طبق سنت همیشگی قسمت اعظمی از تلاش سونی بر رویِ برطرف سازی مشکلات گزارش شده از سویِ کاربران و حفره هایی است که در نسخه قبلی وجود داشته است و گاهاً باعث بروز مشکلاتی برایِ کاربران میشد. سونی تأکید میکند که در این نسخه تمامی باگ هایِ شناسایی شده برطرف شده اند و نسخه جدید لانچر اختصاصی اکسپریا تقریباً عاری از هر گونه مشکل فنی است.

این نسخه از لانچر بتایِ اکسپریا هم اَکنون از طریق پلی استور اختصاصی اکسپریا برای دانلود در دسترس شما علاقه مندان به محصولات اکسپریا قرار دارد. اگر قصد تست کردن قابلیت هایِ جدید برنامه مذکور را دارید، فرصت را از دست ندهید و هر چه سریعتر جدیدترین نسخه بتایِ برنامه لانچر اکسپریا را بر رویِ محصول اکسپریایِ خود نصب کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

4 دیدگاه ها

  1. پیشنهاد من به همه دوستان عزیز امتحان کردن لانچر زیبای Evie است
    اگه لانچر ساده ولی با امکانات و با صفحه اپ عمودی دوست دارین، پشیمون نمیشین

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here