سونی موبایل بروزرسانی جدیدی برایِ گوشی اکسپریا X Compact منتشر کرد.

7
۵,۶۱۶

53e41ad148e56b82343afe749413324f

کم کم خبر بروزرسانی پرچمدار جدید اکسپریا و تنها همراهش، گوشی محبوب اکسپریا X Compact در ایران از اهمیت برخوردار میشود، چون پرچمدار جدید سونی و گوشی اکسپریا X Compact تقریباً دو هفته ای است که میهمان کشور عزیزمان ایران هستند و با اقبال عمومی مواجه شده و اَکنون کاربران زیادی این دو گوشی هوشمند را خریده اند یا در فکر خرید آنها هستند.

سونی نیز به دلیل اهمیت بسیار بالایِ پرچمدار جدیدش و گوشی اکسپریا X Compact، مُدام در حال کار بر رویِ بخش نرم افزاری این دو گوشی هوشمند میباشد تا بهترین تجربه کاربری را برایِ اولین خریداران این گوشی هایِ هوشمند رقم بزند. چندی پیش اولین بروزرسانی مهم برایِ اکسپریا XZ منتشر شده بود و اَکنون اکسپریا X Compact یک بروزرسانی دریافت کرده است.

سونی موبایل دقایقی پیش بروزرسانی جدیدی را برایِ گوشی اکسپریا X Compact عرضه کرده است، که شماره ساخت نرم افزاری این گوشی هوشمند را از 34.1.A.1.205 به 34.1.A.3.22 ارتقا میدهد و فعلاً تنها تفاوت گزارش شده در آن نسبت به نسخه قبل، اِعمال شدن جدیدترین وصله امنیتی گوگل برایِ سیستم عامل اَندروید، که مربوط به ماه سپتامبر میلادی میباشد را با خود به همراه دارد.

پس با این احتساب، فعلاً خبری از اَندروید نوقا برایِ گوشی اکسپریا X Compact نیست، اما باید کم کم منتظر خبرهایِ خوش درباره اَندروید نوقا برایِ پرچمدار جدید اکسپریا، گوشی محبوب و لایق اکسپریا XZ باشیم، چون بر اساس زمانبندی هایِ لو رفته، احتمالاً سونی تا اواخر ماه میلادی جاری بروزرسانی مذکور را برایِ گوشی هایِ اکسپریا XZ و اکسپریا X Performance منتشر خواهد کرد.

اکسپریا X Compact سونی کُلاً در 2 نسخه تولید شده است، که یک نسخه مخصوص بازار ژاپن میباشد و نسخه دیگر برایِ بازارهایِ جهانی تدارک دیده شده است. از این رو، نسخه F5321 گوشی اکسپریا X Compact ( نسخه جهانی )، این بروزرسانی را دریافت کرده است و هم اَکنون این بروزرسانی برایِ منطقه خاورمیانه نیز به همراه برخی از نقاط دنیا در دسترس کاربران قرار دارد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

7 دیدگاه ها

  1. خداکنهxzوxpبیلد نامبرشون یکی میشه باهم حداقلxوxcهم یکی بشه. اگه به اینصورت بشه تنظیم دستی بهxوxpهم اضافه میشه

    پاسخ

    Milad_Sh گفته:
    ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۵:۰۵

    معزز جان سوالی داشتم ازتون از چه طریق میتونم در ارتباط باشم با شما؟

    پاسخ

    erfimerfi گفته:
    ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۶:۰۵

    از طریق سرویس بین المللی معزز.کام

    پاسخ

    Sony.phones گفته:
    ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۸:۰۴

    از طریق پیچ اینستاگرام ایشان

    پاسخ

    سجاد هوشيار گفته:
    ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۸:۱۶

    معزز هيج وقت تنظيمات دستي xcو xz به xو xp انتقال پيدا نميكنه
    بيلد نامبرشون هم باهم فرق ميكنه يكم فك كن خودت بهش ميرسي

    پاسخ

    MOAZEZ گفته:
    ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۶:۰۳

    اگه اینی که من گفتم اتفاق افتاد چیکار میکنی؟

    پاسخ

    erfimerfi گفته:
    ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۶:۲۲

    تضمین میدم که اسمشو عبض کنه

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here