سونی موبایل بروزرسانی جدیدی برای برنامه AR Effect خود منتشر کرد !

10
۵,۲۷۴

AR Effect C1

سونی موبایل ساعاتی پیش نسخه جدیدی از برنامه محبوب AR Effect را منتشر کرد. این برنامه در جدیدترین بروزرسانی خود به نسخه 4.3.5 ارتقا پیدا کرده است. این نسخه در مقایسه با نسخه ماقبل خود ( یعنی 4.3.4 ) یک ارتقای نرم افزاری نسبتاً کوچک محسوب میشود و تغییرات آنچنانی با خود به همراه ندارد.

در این نسخه باز هم سونی افکت هایِ مخصوص این نرم افزار را بروزرسانی کرده است، تا بیش از پیش به واقعیت نزدیک شوند. سونی در خصوص تغییرات این نسخه حرفی به میان نیاورده است، اما طبق معمول همیشه، مشکلات گزارش شده از سویِ کاربران برطرف شده است و کارایی کلی نرم افزار نیز بهبود یافته است.

برنامه اختصاصی واقعیت مجازی سونی افزونه‌ای برای دوربین هایِ اکسپریاست که افکت هایِ جالبی هنگام عکسبرداری یا فیلمبرداری به تصویر اضافه میکند. این برنامه در خود چندین تم را جای داده و علاوه بر این نیز از تم هایِ زیادی پشتیبانی میکند. تم هایِ این برنامه در فروشگاه نرم افزاری اکسپریا قابل دریافت میباشند.

این بروزرسانی هم اَکنون از طریق پلی استور در دسترس است، اما اگر تا به این لحظه برنامه AR Effect خود را بروزرسانی نکرده اید یا در دریافت آن با مشکل مواجه شده اید، میتوانید نسخه جدید این نرم افزار را از فروشگاه نرم افزاری اکسپریا دریافت کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

10 دیدگاه ها

  1. سلام. میخوام گوشی بخرم برا یکی از دوستام. به نظرتون z2 بردارم یاm5 ؟؟؟ لطفا کامل راهنماییم کنید

    پاسخ

    Jeff گفته:
    ۰۶ فروردین ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۷:۴۷

    دوست عزیز من زدتو دارم یک سال میشه قبل اون سامسونگ اچ تی سی اپل و… هیچکدوم نتونستن پنج ماه جوابگوی من باشن الا همین سونی که دستمه.. فوق العادس از همه لحاظ جواب پس داده.. بگیری نه تنها ضرر نکردی بلکه تا آخر عمر مصرف کننده سونی میشی..
    درضمن من با زدتو استخر میرم. قابل توجه بعضیها

    پاسخ

    hamid xperia z گفته:
    ۰۶ فروردین ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۱:۰۰

    چون هر دو گوشی های بسیار خوبی ان و انتخاب بینشون سخته بهترین کار اینه که هر دو تا رو بگیری دستت بعد انتخاب کنی…
    چند وقت پیش من با هر دو گوشی کار کردم از لحاظ ضد اب بدن m5 بهتره چون درپوش usb نداره و درنتیجه خرابی در پوش براش اتفاق نمیوفته ولی از نظر جنس بدنه و ظرافت ساخت z2 خیلی بهتر بود در واقع m5 رو وقتی دست میگیری حس یک گوشی برتر و خوش ساخت رو بهت نمیده درسته m5 شبیه z3+ هست ولی z3+ خیلی خوش ساخت تره….
    و از نظر سرعت z2 خیلی سریع تره و این توو اجرای برنامه ها کاملا محسوسه …
    دوربینشون رو من خیلی مقایسه نکردم ولی m5 خیلی فوکوس سریعی داره و در کل عملکرد بهتری داره…
    ولی در کل نمیشه از اسپیکرهای استریو z2 گذشت!

    پاسخ

    قدیر علاالدین گفته:
    ۰۷ فروردین ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۷:۰۲

    با ایشان موافقم

    پاسخ

    Hamedevil4 گفته:
    ۰۶ فروردین ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۸:۱۷

    ۱۰۰%
    زی۲

    پاسخ

    حسین گفته:
    ۰۶ فروردین ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۸:۱۷

    ۱۰۰ % m5
    اصلا شک نکن!

    پاسخ

    نیما گفته:
    ۰۶ فروردین ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۸:۵۱

    سلام دوست عزیز بین z2 و m5 من z2 رو انتخاب میکنم چون اولا سری z کیفیت ساختش هم بهتر ولی اگه دوربین سلفی و دوربین پشت بهتری میخوای m5 به نظرم بهتره ولی نمیدونم هنوز مشکل خاموش شدن
    ناگهانی گوشی وجود داره یا نه که انشاالله با آپدیت درست شه به غیر این دو مورد اگه مشگل مالی ندارید پیشنهاد من z3 و z3+ هست که خیلی بهتر از دو مورد قبلین .

    پاسخ

  2. سامسونگ s7 فاجعه شده این گوشی مشکل مدیریت رم داره مشکل باگ هنگ لک از طرف ديگه هنگ تاچ ویز من موندم مهندسای سامسونگ بچه سه ساله هستن سونی عشقه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here