سونی موبایل بروزرسانی جدیدی برای برنامه سلامت و تندرستی خود، Lifelog منتشر کرد.

1
۳,۰۷۸

LifeLog C2

ساعاتی پیش سونی موبایل یک بروزرسانی جدید برایِ برنامه اختصاصی Lifelog خود منتشر کرد. این بروزرسانی یک بروزرسانی نسبتاً کوچک است، که به زعم سونی پایداری برنامه در آن افزایش یافته است و یک مشکل بسیار بزرگ که مربوط به مصرف باتری این نرم افزار بوده، به صورت کامل برطرف شده است.

همانطور که میدانید، این اَبزار باید به صورت فعال در پس زمینه گوشی باز باشد تا بتواند حرکات روزمره شما را به ثبت برساند، در نتیجه یکی از مهمترین قابلیت هایِ نرم افزار تندرستی و سلامت سونی، کم مصرف کردن باتری در حالت پس زمینه است، که گویا با مشکلاتی در نسخه اَخیر مواجه شده بود و اَکنون مهندسین بخش نرم افزاری سونی آنرا به صورت کامل برطرف ساخته اند.

برنامه اختصاصی پیگیری فعالیت هایِ روزانه سونی در حال حاضر یکی از محبوب ترین برنامه هایِ تندرستی دنیا محسوب میشود که میلیون ها کاربر در سراسر دنیا دارد. لایف لاگ ابزاری مناسب برای آنهایی است که از گجت های پوشیدنی هوشمند مثل دستبند و ساعت هوشمند سونی استفاده میکنند. با استفاده از این برنامه و با اتصال به سرور سونی یا گوگل شما میتوانید تمام کارهای روزمره خود را مثل خوابیدن، راه رفتن، گوش دادن به موزیک، تماشای فیلم و … را به ثبت برسانید.

این بروزرسانی هم اَکنون از طریق گوگل پلی در دسترس است، اما اگر تا به این لحظه برنامه Lifelog خود را بروزرسانی نکرده اید یا در دریافت آن با مشکل مواجه شده اید، میتوانید نسخه جدید این نرم افزار را از فروشگاه نرم افزاری اختصاصی اکسپریا دریافت و بر رویِ گوشی خود نصب کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here