x-z3-500x350

اگر با ما همراه بوده باشید، هفته گذشته اعلام کردیم که سونی موبایل در حرکتی قریب الوقوع دست به تغییر سیاست هایِ کلی خود در قبال گوشی هایِ ضد آبش زد، اما هیچگونه حرفی از این تغییر سیاست زده نشد. حال و پس از گذشت تقریباً یک هفته سونی موبایل رسماً بیانیه ای پیرامون این تغییر سیاست کلی منتشر کرده است.

سونی موبایل اذعان میکند که این تغییر سیاست تنها برای « هر چه بهتر استفاده کردن از دستگاههایِ ضد آب برای بهره وری بیشتر » و « ضربه نرساندن به دستگاه در حالت هایِ مختلف » تهیه و تدوین شده است و هدفی به جز موارد ذکر شده مد نظر این شرکت ژاپنی نیست.

سونی موبایل میگوید که پشتیبانی ما از محصولات ضد آبمان همچنان مثل سابق به قوت خود باقی است و این تغییرات فقط در جهت تسهیل خدمات پس از فروش و ارائه خدمات بهتر به مشتریان ایجاد شده است و شرکت سونی مثل همیشه سعی دارد بهترین خدمات پس از فروش را به مشتریان خود ارائه دهد.

بد نیست با هم نگاهی به بیانیه رسمی سونی موبایل پیرامون این تغییر اساسی داشته باشیم :

سونی همیشه در جهان حرف اول را در ارائه محصولات با کیفیت برتر و ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود میزند. محصولات مقاوم در برابر نفوذ آب و گرد و غبار سونی همچنان تحت شرایط خاصی مشمول خدمات پس از فروش به صورت رایگان خواهند بود، اما کاربران باید این موضوع را مد نظر داشته باشند که این خدمات در صورت تخطی نکردن از شرایط ملحوظ در قرارداد فی مابین کاربر و شرکت، به قوت خود باقی است. ما این اطمینان را به مشتریان خود میدهیم که محصولاتمان از بالاترین کیفیت لازم برخوردار هستند و در استفاده هایِ عادی و حتی در بعضی شرایط سخت، مشکلی نخواهند داشت.

« لازم به توضیح است که تغییرات جدید در بخش تعریف ضد آب بودن محصولات سونی تنها برایِ روشن ساختن وجهه حقیقی دستگاههایِ مقاوم در برابر نفوذ آب بوده است و به کاربر کمک میکند برای استفاده روزانه از گوشی مقاوم در برابر آب خود به درستی بهره ببرند. در واقع ما تعریف جدیدی از محصولات مقاوم در برابر آب خود ارائه نداده ایم و تعریف همان تعریف سابق است؛ اما سعی کرده ایم در ارائه توضیحات و شیوه بیان مطالب بسیار روشن عمل کنیم، تا کاربران اقدامات احتیاطی لازم را به کار گیرند و در صورت لزوم بتوانیم بهترین خدمات را در برابر آسیب هایِ واقعی به مشتریان خود ارائه دهیم ».

همچنین در تبلیغات جدید شرکت سعی کرده ایم نحوه استفاده درست از دستگاههایِ مقاوم در برابر نفوذ آب خود را به کاربرانمان نشان دهیم، که تأثیر آن بیش از پیش خواهد بود. باز هم تأکید میکنیم که سونی موبایل به هیچوجه قصد تغییر سیاست هایِ کلی پیرامون محصولات ضد آب خود را در سر ندارد و کاربرانی که با رعایت شرایط مذکور در قرارداد خدمات پس از فروش محصولات اکسپریا آورده شده است، قادر به دریافت خدمات پس از فروش رایگان خواهند بود.

منبع: