سونی موبایل رسما پایان پشتیبانی نرم افزاری از گوشی های سری Z5 و Z3 Plus را تایید کرد.

83
۹,۹۶۶


چند هفته قبل پس از ظهور دو بدافزار جدید به نام های Meltdown و Spectre سونی وعده داد تا به زودی گوشی های تحت پشتیبانی خود را با ارائه یک به روزرسانی امنیتی، از این دو بدافزار ایمن خواهد ساخت. به روزرسانی امنیتی در هفته های گذشته برای تعدادی از گوشی های سری X منتشر شد تا سونی به نوعی وعده خود را تحقق بخشیده باشد.

آخرین نسل از گوشی های خانواده Z هنوز کاربران زیادی در ایران دارد. اکسپریا Z5، اکسپریا Z5 Premium، اکسپریا Z5 Compact و اکسپریا Z3 Plus آخرین گوشی های خانواده Z هستند که در سال 2015 عرضه شدند. آخرین به روزرسانی خود را در ماه اکتبر سال 2017 دریافت کردند اما بعد از ظهور بدافزارهای Meltdown و Spectre در معرض خطر قرار گرفتند.

به خاطر وجود بدافزارهای جدید نگرانی هایی از این بابت برای کاربران گوشی های نسل آخر سری Z ایجاد شد که سوال خود را از سونی موبایل انگلستان در توییتر مطرح کردند. متاسفانه سونی موبایل انگلستان با پاسخ خود کاربران این چند گوشی را از بابت دریافت آپدیت امنیتی Meltdown و Spectre نا امید کرد. سونی موبایل در پاسخ به این کاربر تایید میکند که قرار نیست به روزرسانی جدیدی برای اکسپریا Z5 Premium منتشر شود اما کاربران برای در امان ماندن از بدافزارهای Meltdown و Spectre، تمامی برنامه های مورد نیاز خود را فقط از طریق فروشگاه گوگل پلی دانلود کنند.

عدم به روزرسانی امنیتی برای اکسپریا Z5 Premium آن هم در چنین شرایط حساس به این معنا است که دیگر خبری از آپدیت های جدید برای این دستگاه و سایر هم خانواده های او نخواهد بود. با وجود اینکه این گوشی ها در لیست به روزرسانی اندروید 8.0 سونی جای نداشتند اما سونی بعد از اعلام لیست به روزرسانی اندروید 8.0 همچنان دست از پشتیبانی نرم افزاری آنها بر نداشت و یک به روزرسانی امنیتی را در ماه اکتبر برای آنها عرضه کرد. اما با این توییت حالا سونی رسما پایان پشتیبانی نرم افزاری از گوشی های سری Z5 و Z3 Plus را تایید میکند

.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

83 دیدگاه ها

  1. با کمال احترام به نظرات دوستان عزیر
    شخصاً اکسپریا X رو یه پرچمدار میدونم که تو سایه ی سری Z5 ایستاد
    الانم هیچ جا پیدا نمیشه وگرنه خیلیا در حسرت داشتنشن
    توی سرعت پوز پرچمدارای سایر شرکتارو زد که همه کَف کردن
    امتیازش با جالاکسی اس ۸ برابر شد تو دکسو گرچه دوربینش خیلی سرتر از اس۸ بود
    خوش دست
    صفحه نمایش بسیار شفاف با عمق رنگ سیاه در حد اولد
    فقط اسمش پرچمدار نبود فقط

    پاسخ

  2. بدم میاد از شرکت هایی که مجبورت می کنن گوشیتو بعد یه مدت مشخص (مخصوصا بعد دو سال) دور بندازی
    پ.ن: ممکنه کسایی بگن که تو با گوشیت میتونی تا ده سال دیگه کار کنی، ولی مشکل اینجاست که تا ده سال دیگه کاری میکنن که نرم افزارها و بازی ها حتی توی اوریو هم اجرا نشه چه برسه به مارشمالو

    پاسخ

  3. این که دیگه مطلب گذاشتن نیاز نداشت.
    Z و Z1 با اندروید جلی بین اومدن و با اندروید لالیپاپ رفتن.
    Z2 و Z3 با اندروید کیت کت اومدن و با اندروید مارشملو رفتن.
    Z3+ و Z5 با اندروید لالیپاپ اومدن و با اندروید ناگت رفتن. (که دو سال پیش گفتم با گرفتن دو اندروید خواهند رفت چون اسمشونو نمیدونستم)
    X performance و XZ با اندروید مارشملو اومدن و با اندروید اوریو میرن.
    البته این دنباله برای XZ premium فرق میکنه چون این گوشی بزرگ خاندان XZ1 و XZ1 compact هست و این سه گوشی دقیقا یک سری هستند منتها چون پریمیوم زودتر اومد ، اندروید ۷ داشت. بنابراین ۳ آپدیت میگیره ولی اون دوتا چون با ۸ اومدن طبق روال همیشگی.
    و این حکایت باقیست.
    الان X performance و XZ آخر لیست سونی هستن دقیقا مثل آپدیت قبلی که Z5 و Z3+ آخر لیست بودن.
    ……………………..
    من مرداد ۹۴ یه Z3+ مسی خریدم ۲,۳۰۰ . این گوشی تا حالا هیچگونه مشکل سخت افزاری ریست شدن و فریز شدن و … نداشته. تنها مشکل این گوشی فقط و فقط پردازنده ۸۱۰ بود که حرارت زیادی تولید میکرد و کارایی پایین میومد که در اندروید ۶ خیلی بهتر شد و در اندروید ۷ بهتر. دما در اندروید ۵ به ۷۳ درجه هم می رسید ولی بعد از اندروید ۶ دیگه بالاتر از ۶۰ ندیدم. اگر خواستید میتونید این ویدیو رو ببینید که مهر ۹۴ با اندروید ۵ یه بررسی تصویری از گوشیم گذاشته بودم و همچنین بنچمارک در حالتهای مختلف و مقایسه با Z1c.
    https://www.aparat.com/v/fskZC
    خرید گوشی زمان داره، اگه گذشت ، دیگه فایده نداره بخری. نمیگم قطعا ولی به زور میشه یه گوشی اصل که بازارش گذشته رو پیدا کرد. خیلی ها رو دیدم که امسال Z3+ رو فقط به خاطر امکاناتش و قیمتش خریدن ولی مثلا otg کار نمیکرد ، یا حتی آب نفوذ کرده بود به گوشیشون فقط به خاطر یه پاشش آب. خوب این بی دلیل نیست.
    مثلا الان خیلی ها دارن روی Z5 مانور میدن که از X بهتره، آره منم میگم هست ولی نه الان. Z5 یک سال و نیم پیش(یا مثلا زمان اومدن X) گزینه بهتری از X بود ، نه الان. الان Z5 با توجه به اینکه دیگه ۲ سال از تاریخش میگذره، دیگه نمیشه یه درست و حسابیشو گیر آورد(همه گوشی ها همینن)، و صد تا اشکال و ایراد ممکنه داشته باشه پس ریسک خرید Z5 خیلی بیشتره.الان X هم کم کم داره کم میشه. ولی در کل X هیچ چیز از Z5 هم نداره . یه صفحه نمایش عالی داره با یه گلس عالی که طوری طراحی شده که کاربر نیاز به گلس محافظ نداشته باشه و چربی هم جذب نمیکنه.(۳ تا تو خونه داریم)
    آپدیتهایی که سونی به این گوشیها داد خیلی خوب بودن . گوشی من که خیلی عالی هست. تنها مشکلش فقط همون مشکل لگ تماسها هست ولی هیچ مشکل دیگه ای نداره و مثل یک پرچمدار قدرتمند داره کار میکنه.
    گوشی رو به موقع بخرید و تا زمان پشتیبانی استفاده کنید. مطمئن باشید در این صورت هیچ مشکلی با گوشی نخواهید داشت چون میدونید که گوشی اصلی دستتونه و همیشه بروزه.
    آپدیت ۷ واسه Z3+ فکر میکنم دی یا بهمن پارسال اومد ولی رفیقم که سامسونگ S7 یا S6 داشت اونروز میگفت تازه آپ کردم به اندروید ۷ چقدر خوب شده!!! اینه پشتیبانی. اگه واسه بعضی ها آرزوست ، واسه سونی خاطرست.
    ضمنا نکته مهم اینکه ، آپدیت باید کارایی رو بهتر کنه نه اینکه در کارایی اختلال ایجاد کنه.
    هر گوشی یا کامپیوتر با توجه به سخت افزارش میتونه سیستم جدیدتر رو بپذیره. مثلا ویندوز ها که هر کدوم برای نصب نیاز به یه سخت افزار اولیه دارن.
    پس آپدیت سیستمی جدید به سخت افزاری نیاز داره که بتونه روش کار بهینه انجام بده نه اختلال ایجاد کنه.

    پاسخ

    Armin.r گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۱:۲۰

    بزرگ خاندان سنگین بود!
    این حرف درست نیست سری z مشکل cpu داشت وگرنه اگه سامبمب s6 آپ بده هیچکی از سونی قبول نمیکنه به xz اندروید ۹ نده!مگه اپل نیست!هرچند گوگل آپدیتش بدرد عمش میخوره

    پاسخ

    hamidemdad گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۲:۴۷

    برو بخواب وقت خوابت گذشته

    پاسخ

  4. شاید اگر یک نسخه بدون باگ تر و همراه آخرین پچ امنیتی برای کاربران این گوشی ها میداد خیلی بهتر بود
    اما دوستانی که میگن Z2 و… بیشتر پشتیبانی شدن این حرفتون کاملا اشتباهه Z2 و Z3 پلاس دقیقا به یک اندازه بوده مدت پشتیبانی نرم افزاری که داشتن و سری Z3 و سری Z5 هم دقیقا به یک اندازه!
    Z2 و Z3 یکسال قبل از Z3 پلاس و Z5 معرفی شدن و نسخه ۷ اندروید رو دریافت نکردن اما پرچمدار های ۲۰۱۵ علاوه بر نسخه ۷ نسخه ۷٫۱ اندروید رو هم گرفتن ولی ۸ دیگه خیر
    اصلا پشتیبانی اضافه تری نداشتن Z2 و Z3

    پاسخ

  5. قطع کردن برق بخاری برقی

    پاسخ

    ARMTIN گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۲:۰۷

    فعلا که خون به مغز شما رو قطع کردند
    درضمن اون گوشی که برقش قطع کردند
    « نوت ۷ »بود … خاک بر سر

    پاسخ

    Armin.r گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۲:۱۱

    اعصابمون خرابه یکم کبیر کبیر کن بخندیم

    پاسخ

  6. با این پشتیبانیت واقعاً خسته نباشی، اساسی خدا قوت، کشتی خودتو.
    گندت بزنه با این پشتیبانی برای سری z5، بالاخص زد۵ پریمیوم.
    میگم با اینهمه زحمات ، خودتو ریست کن که یه موقع نسوزی بری تو باقالیا.گرچه همین الآنشم تو باقالیا تشریف داری.
    احتیاجی به اعلام نبود، سری زد۵ فقط تولید شد اومد تو بازار، فقط فیزیکی خوب بود وگرنه پشتیبانی نرم افزاریش افتضاح بود یا بهتره بگم اصلا پشتیبانی نرم افزاری ارائه نشد.

    پاسخ

    Omids7 گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۱:۳۹

    خدا تو رو هم تو صف شفا قرار میده اگه قول بدی نری تو باقالیا

    پاسخ

    seven گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۲:۰۷

    خواستی از تو باقالیا بیای بیرون یه اطلاعی بده
    یادت نره گوگولی.

    پاسخ

    seven گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۲:۱۲

    گ
    و
    گ
    و
    ل
    ی
    کجایی؟هستی؟

    ARMTIN گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۲:۰۹

    بنده خدا تقصیری نداره
    به تازگی رفته پرچمدار ۲۰۱۵ خریده
    از نظر خودش باید تا ۲۰۱۹ ابدیت بشه

    پاسخ

    seven گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۲:۳۸

    التماس تفکر
    ریست کن خودتو بلکه نتیجه بگیری.
    میدونی که چطوری؟

    ARMTIN گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۲:۵۸

    seven
    دوست عزیز
    این حرف ها دردی از شما دوا نمیکنه ، شما ۲ راه بیشتر نداری :
    ۱- با همین گوشی سر کنی
    ۲- گوشیت بفروش و‌پرچمدار ۲۰۱۷ بخر یا اینکه صبر کن پرچمدار ۲۰۱۸ تهیه کن

    AmirAloone گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۳:۵۱

    فک کنم اصلا چیزی از پشتیبانی نرم افزاری نشنیدی

    پاسخ

    seven گفته:
    ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۲:۱۳

    آی سن الله.
    دوستان جدیداً شیرین میزنن، نترشن صلوات

    پاسخ

    vahid گفته:
    ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۱:۵۹

    آدم یه سری کامنتای زیر پست ها رو میخونه نمیدونه بخنده یا گریه کنه! من اگه خودم هم مدیر سونی موبایل بودم مثل بعضی دوستان اینقدر تعصب نداشتم درموردش!!
    وقتی یکی بد کار میکنه دلیل نداره به زور فحش و دری وری به بقیه ثابت کنید که اشتباه میکنن شاید خود شما اشتباه میکنید
    محض اطلاع تا امروز حداقل ۵ مدل از گوشی های سونی رو داشتم و الان هم یکیش رو دارم و طبق توهمات بعضی ها از سمت کمپانی های دیگه نیومدم سونی رو نابود کنم :)))
    سونی با این راهی که داره میره خودش داره خودش رو از بازار حذف میکنه، سیاست های به شدت غلط فراری دادن مشتری در عوض جلب مشتری!
    یه سریا اومدن گفتن سامسونگ همینقدر هم پشتیبانی نداد و .. مگه شما نمیگید سامسونگ آشغاله؟ چرا سونی رو با اون مقایسه میکنید؟ با نکسوس و پیکسل و آیفون چرا مقایسه نمیشه که ۳ سال به بالا پشتیبانی نرم افزاری دارن؟ داستان مگه اندروید ۸ئه؟ (هرچند که اونم کم اهمیتی نداره) شرکتی که اونقدر برای سری زد به خودش مینازید و تا همین چند وقت پیش که تصمیم گرفت سری زد رو ادامه نده با این توجیه که دیگه به بلوغ خودش رسیده، این بود نتیجه ی بلوغش؟ که حاضر نباشی یه آپدیت امنیتی هم بدی واسش (آپدیت سیستم عامل بخوره تو سرش) حداقل یه کم تو عمل نشون میداد حرفایی که میزد در مورد بلوغ رو!!!
    من شخصا دیگه از سونی گوشی نمیگیرم و به کسی هم پیشنهاد نمیکنم
    واسه یه سری بچه و جوگیر هم بگم من نه از طرف سامسونگ نه هیچ کسی پول نگرفتم بیام اینا رو بگم :))) با گفتم این مزخرفات کاربرای منطقی دیگه رو فراری ندید

    پاسخ

  7. سری Z با تمام خاطرات « خوب و بدش » دیگه تموم شد ….
    .
    .
    .
    دارندگان سری Z5 و Z3 plus :
    درسته سونی دیگه ابدیت بهتون نمیده
    ولی … توجه داشته باشید
    هنوز خیلی از گوشی ها اندروید ۷.۱ ندارند
    اندروید ۷.۱ ….تا ۲ سال دیگه هم جواب میده
    .
    .
    .
    البته خیلی از دوستان منتظر پرچمدار ۲۰۱۸ سونی هستند …..سونی هم یک پرچمدار تمام عیار برای همه تدارک دیده ⁦❤️

    پاسخ

    A.m.ir گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۲:۳۳

    این ۷٫۱ بدرد خود سونی میخوره با اون همه مشکلاتش
    من مغز خر خورده باشم با این تجربه م از سونی باز هم برم سونی بگیرم :-/

    پاسخ

    Armin.r گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۳:۰۲

    مشکل از نوقاس نه سونی

    پاسخ

    A.m.ir گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۳:۳۶

    پس چرا این مشکلات مسخره رو بقیه شرکتا ندارن؟

    ARMTIN گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۳:۲۸

    خودت هم میدونی مقصر اصلی کوالکام بود داغ شدن بیش از حد ذات اسنپ ۸۱۰ بود , سونی و htc بخاطر کوالکام به اون وضع افتادند
    الا شرایط سونی با سال ۲۰۱۵ فرق میکنه… هر مدل و برندی که مد نظرتون هست میتونید تهیه کنید

    پاسخ

    A.m.ir گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۴:۵۰

    من پایین تر هم گفتم
    کاری به گرمای این گوشی ندارم
    بحث سر ایرادات خنده دار دیگه این گوشیه

  8. اگر بدون تعصب اینکه خودمون Z5 داریم به این موضوع نگاه کنیم واقعا پشتیبانی Z5 بد نبود و اپدیت های زیادی نسبت به همرده خودش یعنی S6 گرفت اما به دلیل سابقه اپدیت Z و Z2 انتظارات بالا بود که حداقل اندروید ۸ رو میداد هرچند تغییر خیلی کمی نسبت به ۷ داشت .
    البته ظهور خانواده X و مخصوصا اون موش ازمایشگاهی هم بی تاثیر توی افزایش تنش بین کاربران Z5 نبود …..

    خلاصه نسبت به خود سونی کم کاری کرد اما نسبت به دیگران خوب بود

    پاسخ

    Armin.r گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۱:۰۴

    دمت گرم هرچی میکشیم از همین موش آزمایشگاهیه، سری z چی کم داشت

    پاسخ

    MH19 گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۱:۱۵

    میدونی چرا ما جهان سوم شدیم! بخاطر افرادی مثل تو هستن که با تعصب بر منطق پا میذارن. چون بجای فکر کردن منطقی بودن عقاید خودشون برتر میدونن همون کاری و حسی که تو و امسال تو کورکورانه نسبت به گوشی دستت داری واقعیت که همانا قدرت برتری مطلق Xperia X هست نمیبینی

    پاسخ

    Omids7 گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۱:۴۰

    حالا کاری به x. و z5 ندارم ولی هیچکس ب بی منطقی تو نیست که بعد این همه وقت به X بگه سلطان با دلیلای بیخود!
    اونموقع ها ک z1 c داشتی یادمه z1c سلطان بود

    پاسخ

    MH19 گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۲:۰۵

    سلطان نبود z1c تمام قدرت پرچمدار داشت بهترین باطری گوشی در تمام محصولات سونی
    واقعا شما درک نمیکنم وقتی گوشی ببینید میخرید یا میرین تحقیق میکنید چهار تا مطلب دستتون بیاد بعد انتخاب عاقلانه ای بکنید!
    م وقتی خواستم Xperia X بگیرم قبلش میخواستم xz بگیرم جدا از تحقیقات که کردم
    وقتی دیدم دوستان گرفته بعد چند ماه کلا فریم خش افتاده دیدم دوربین همونه و تنها پردازش بهتر حالی که از لحاظ ظاهری و کیفیت ساخت در حد x نیس x خریدم من با گوشی خاصی مشکل ندارم ولی یه انتخاب انجام میدم که از همه لحاظ عاقلانه باشه و روزی که بیاد یه گوشی که شرایط بهتر داشته باشه از ظاهر و کارایی کیفیت آون میش سلطان.
    هر گوشی دورانی داره و هیچ شکی توش نیست بدترین گوشی های سونی خانواده z5 بود

    Hossein jamalpour گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۳:۱۱

    یه ایکس یک تومنی خریده هی سلطان سلطان میگنه

    پاسخ

    Armin.r گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۲:۱۵

    بالا بری پایین بیای x هیچوقت نه پرچمدار بوده نه یه میان رده با اُبهت.

    پاسخ

    Armamix گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۳:۱۱

    MH19
    همین که هر وقت اسم خانواده پر افتخار Z5 میاد شما موش ازمایشگاهی دار ها پماد لازم میشید کافیه

    پاسخ

    MH19 گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۵:۱۰

    Armamix تو ثابت کردی فرقی میان انسان و موجودات دیگر خدا نیس
    من z5 داشتم بعد یک ماه تو جیبم بصورت استفاده عادی خطی افتاد روی شیشه لنز دوربین برای تغییرش مجبور شدم درب پشت کامل گوشی عوض کنم بعد عوض کردن آون زمان که داشتم آندروید ۷ آمد وقتی اپدیت کردم گوشی مثل یه کوره بود شارژ ۱۰۰ بود شب صبح از خواب پامیشدی زیر ۵۰ درصد بود بعدش برم بیرون دانگرید کنن آندروید ۶ ولی دیگه هیچ‌وقت روشن نشد عمرش داد شما به همین سادگی بخاطر دو اتفاق کاملا معمولی طبیعی ۱٫۴۶۰ هزار تومان ضرر کردم
    آمدم ۱٫۳۰۰ دادم Xperia X نگاه کردنش به صد تا z5 میارزه

    PADERBORN گفته:
    ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۷:۴۳

    MH19 موافقم با حرفات

    A.m.ir گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۲:۳۶

    حرف من این نیست که چرا دیگ پشتیبانی نمیکنه
    در اینکه مهلت پشتیبانیش تموم شده شکی نیست و خودمم انتظارشو داشتم
    بحث سر اینه گوشی رو با اپدبتاش به گند کشید

    پاسخ

    ARMTIN گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۳:۵۲

    A.m.ir
    اسنپ ۸۱۰ مقصر این وضع هست
    کسانی که نکسوس ۶P دارند به اندروید ۸ ابدیت کردند، همه مشکل دارند عمر باتری به شدت افت پیدا کرده ، رو ۲۰ درصد گوشی خود به خود خاموش میشه ، باور نداری برو سایت موبایل ایران نظرات کاربر ها ببین
    سونی با انتشار اندروید ۸ برای سری Z5 فقط وضعیتشون بدتر میکرد

    پاسخ

    A.m.ir گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۴:۵۶

    مشکلات اونو میدونم
    بارها گفتم
    بحث من ورژن بالای اندروید نبست
    حرف من مشکلات عجیب و غریب این گوشی و گوشی های حتی بالاتر از این گوشیه

  9. خوب خداروشکر اینها دیگه اپدیت نمیدی
    الان سرت خلوت شده یه آندروید ۸٫۱ ناناز تپل سفارشی برای گوشی Xperia X بده بیرون

    پاسخ

    ARMTIN گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۱:۴۱

    دادش انقدر خودت اذیت نکن
    اولین گوشی سونی که به اندروید ۸٫۱ مجهز میشه پرچمدار ۲۰۱۸ سونی خواهد
    بعد پرچمدار ها ۲۰۱۷ و ۲۰۱۶ سونی در اولویت هستند ….
    امیدوارم سونی اندروید ۸٫۰ به X بده
    وگرنه X هم به سرنوشت SP دچار میشه

    پاسخ

  10. Z3plus واقعا گوشی خوبی بود.داشتمش،خیلی ازش راضی بودم.گردن کلفت بی ادعا بود.دست سونی درد نکته بابت این گوشی.همه چیش عالی بود.توی خوشگلی هم تنها گوشی سونی بود که هیچ کس ازش انتقاد نکرد.خلاصه دمش گزم.البته امکاناتش هنوزم عالیه و راحت میشه تا ۲،۳ سال دیگه ازش استفاده کرد

    پاسخ

    Armin.r گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۱:۰۱

    زیباترین بعد xz1

    پاسخ

    Dalman گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۱:۱۹

    تا xz p هست کسی به xz1 نگاه می کنه اخه !!!

    پاسخ

    Omids7 گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۱:۴۱

    Xz1 خوشگل تره یعنی ظریف تره بنظرم قشنگ ترش کرده

    Armin.r گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۲:۱۷

    در مورد زیبایی حرف زدم عزیز کاری به مشخصات ندارم که اون اصن اسمش روشه

    Milad leopard گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۷:۲۵

    البته که xz1 هم فوق العاده قیافش خوبه،من خیلی از ظاهرش خوشم اومد.البته الانx دارم.ولی در کل حرف من اینه که نباید زیاد روی آپدیت گوشی زوم کرد.باید دید با چی حال می کنی همونو بخری و استفاده کرد.

    پاسخ

  11. بچه ها من مشکل جک هندزفری دارم تنها راحش تعمیرشه؟
    و اینکه من از تاچ z5p اصلا راضی نیستم احساس نیکنم دیر جواب میده بعضی وقتا قاطی میکنه، البته از بعضی وقتا گذشته زیاد قاطی میکنه مخصوصا وقتی داغ میکنه، فکر میکردم از برچسب ضد ضربشه کندمش الان هیچ برچسبی نداره ولی بازم قاطیه
    کسی این مشکل رو داره؟ چکارش کنم با فلش حل میشه؟

    پاسخ

    ARMTIN گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۲:۴۲

    برای رفع مشکل تاچ بهتون توصیه میکنم
    ۲ کار انجام بدید:
    ۱- برید تو تنظیمات صدا /sound « لرزش هنگام ضربه » و تنظیمات صفحه نمایش / display «حالت دستکش » غیرفعال کنید
    حتما مشکلتون حل میشه
    ۲- اگه مشکلتون حل نشد میزان «حافظه داخلی و رم دستگاه » و «حافظه جانبی » حتما چک کنید اگه حافظه پر بود …حتما در صدد خالی کردن یا انتقال داد و اطلاعات تون به PC یا نوت بوکتون باشید
    .
    .
    .
    .
    اگه بازهم مشکلتون حل نشده …حتما مشکل سخت افزار هست و احتمالا گوشی ضربه خورد یا از ارتفاع از دستون افتاد ،که باید تاچ تعویض بشه

    پاسخ

  12. هی روحشون شاد +Z3 نمیخرین؟

    پاسخ

    fever گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۷:۱۵

    خریدش از اول اشتباه بود به خاطر داغ کردن سی پی یو! اون زمان که +Z3 هم اومده بود، من برا دوستم Z3 گرفتم!

    پاسخ

    Armin.r گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۰:۵۹

    من نمیدونستم داغ میشه جاییم نبود که بفهمم

    پاسخ

    rad007 گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۹:۱۴

    قابل توجه بعضی ها!!!!اندروید فعلی اکسپریا زد۳ پلاس گوشی سه چهار سال قبل سونی با اندروید پرچمدار فعلی سامسونگ یعنی نوت۸ برابر است
    واقعا بعضی ها انتظار دارند سونی گوشی سال ۲۰۱۴ خودش را تا ۱۰ سال دیگه پشتیبانی کنه!!!!

    پاسخ

    dele_tanha گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۱:۳۸

    زدتری پلاس مال ۲۰۱۵ هس دانشمند

    پاسخ

    ARMTIN گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۱:۴۶

    rad007
    باهات موافقم ،سونی تو ابدیت برای پرچمدار هاش هیچی کم نذاشته
    .
    .
    اما در مورد پرچمدار سامسونگ ،
    خیلی وقت اندروید ۸٫۰ برای نوت ۸ منتشر شده

    پاسخ

  13. پس این ایکس چی شد 🙁

    پاسخ

    Omids7 گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۰:۵۹

    اونکه اندروید O رو میگیره کم کم

    پاسخ

    fever گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۷:۱۶

    تا آخر ژانویه میاد احتمالا

    پاسخ

    Armamix گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۸:۰۷

    شده مثل اندروید ۷ z5 اینقدر طول میده اخرشم یه اپدیت داغون میده و گوشی رو از رده خارج میکنه من طبق تجربه اپدیت هایی که خیلی طول میکشن بهتره اپدیت نکنی چون دستگاهت نابود میشه

    پاسخ

    Omids7 گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۱:۴۳

    چ تجربه فوق‌العاده ای!
    الان خیلی طول کشیده بابا خجالت بکشین دیگه مگه بقیه شرکتا چکار کردن تو آندروید ۸ ک سونی ثابت شدست….

    پاسخ

  14. بیچاره سونی دستش نمک نداره گوشیواسه ۲۰۱۵تا الان اپدیت داده دیگه چی میخواد؟؟

    پاسخ

    AmirAloone گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۰:۵۹

    هم رده های این الان یساله آپ نشدن بخدا

    پاسخ

    Armin.r گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۱:۰۱

    وظیفشه

    پاسخ

    A.m.ir گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۲:۴۹

    اولا ک یجوری میگید تا الان اپدیت داده انگار تا همین دیروز هرماه منظم بهش یه اپدیت میداده
    دوما اخرین بروزرسانی هاشو نگاه کن ببینید چند ماه درمیون بوده و شما یه نگاهی به همرده ش و تعداد اپدیت هایی ک گرفته بندازید(نوت۵)
    سوما،دارین منت میذارید سر اپدیت دادن شرکت؟بخشی از هزینه این گوشی ها بخاطر پشتیبانی هست و شرکت وظیفه شه(بقول دوستمون)که پشتیبانی کنه
    اما میرسیم سر پاسخ سوال شما
    من نه اندروید ۸ میخوام نه ۷٫۱
    من با یه اندروید هفت بدون مشکلات خنده دار و دست کم قابلیت های خود اندروید۷ میخوام،داغ کردن این گوشی رو از همون اول که خریدمش از اطلاع داشتم و میدونستم مشکل سخت افزاریه و انتظار هم نداشتم با اپدیت یدفعه ای از این رو به اون رو بشه

    پاسخ

    A.m.ir گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۲:۵۱

    *خریدم ازش اطلاع داشتم

    پاسخ

  15. لامصب هنوز این جک هندزفری رو درست نکردی باید یا sound about دستی ست کنیم استفاده کنیم 😐

    پاسخ

    *Shahrouz* گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۱:۴۷

    یه سوال دارم داداش

    مشکلت دقیقا چیه و چجوری حلش میکنی؟؟
    فک کنم منم همین مشکلو داشته باشم آخه

    پاسخ

    shs77 گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۷:۵۲

    مشکل سخت افزاری با آپدیت حل نمیشه و این موردی هم که شما میگین سخت افزاریه

    پاسخ

    warsmani گفته:
    ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۷:۴۵

    نه داداش سخت افزاری نیست وقتی تو اندروید نوگات زی۵پی به صورت خودکار وقتی هندزفری رو میزنی نمیشناسه و صدا از اسپیکر میاد و باید با نرم افزار sound about بری ست کنی و نوع خروجی صدا رو انتخاب کنی تا صدا از هندزفر بیاد صدا

    پاسخ

  16. من z3+ رو خیلی دوست داشتم ی زمانی میخواستم بخرم ولی صاحب مغازه الدنگ گفت سامسونگ بردار

    پاسخ

    AmirAloone گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۰:۵۹

    کلا همه مغازه دارا میگن سامسونگ یه گوشی فضایی که دست ما زمینی هاس

    پاسخ

    Armin.r گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۱:۳۳

    موبایل فروشا اکثرن دست چپ و راستشون رو نمیشناسن شلغم فروشای دیروز موبایل فروشای امروزن

    پاسخ

  17. خاک تو سرت کنن سونی که یه آپدیت امنیتی رو از کاربرات دریغ میکنی اندروید ۸ نخواستیم که

    پاسخ

    Omids7 گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۰:۲۹

    بابا امنیتی ی وقت اطلاعاتت دست سارقین نیوفته

    پاسخ

    Mahdii7 گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۱:۳۹

    چه ربطی داره حتما باید امنیتی باشه تا آپدیت گیرش بیاد!!!! من نمیدونم چرا بعضی نظرات تایید میشن!!!!!!!

    پاسخ

    Hossein jamalpour گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۲:۰۷

    حق زد فایو این نبود لااقل ۸ رو نداد یه اپدیت میداد مشکلات گند نوقا رو کمتر میکرد

    Omids7 گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۲:۲۹

    خب شما زیاد جدی نگیر فرق شوخی و جدی رو واسه اینکه آقای معراجی خسته نشه شما بشین ی نرم افزار بنویس هوش مصنوعی نوع ccsd داشته باشه نظرات منو تایید نکنه دمت گرم

  18. بیچاره سونی کدام شرکت اینقدر پشتیبانی می‌کنه

    پاسخ

    Omids7 گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۰:۲۹

    بنظرم Z5 کم بود پشتیبانیش

    پاسخ

    Mahdii7 گفته:
    ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۱:۴۰

    نسبت به Z2 پشتیبانی Z5 واقعا بدتر بود

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here