سونی موبایل فرانسه تایید کرد: درگاه سیم کارت اکسپریا XZ Premium هیبریدی نیست!

21
۱۰,۸۲۴


سونی از اکسپریا Z3 به بعد، تمامی پرچمداران خود را در دو مدل تک سیم کارت و دو سیم کارت معرفی و روانه بازار کرد. در طول این سه سال یک تفاوت بین گوشی های دو سیم کارت سونی بود که از سال گذشته و در شروع راه اندازی سری X ایجاد شد.

در اکسپریا X و پس از آن اکسپریا XZ درگاه سیم کارت به شکل هیبریدی درآمد. درگاه هیبریدی به این معنا است که یکی از پورت های سیم کارت با درگاه کارت حافظه مشترک بوده و استفاده از آن به معنای چشم پوشی از دیگری است. هرچند سونی در اسمارت فون های نامبرده حافظه داخلی را درمدل های دو سیم کارت به 64 گیگابایت افزایش داد تا کمبود حافظه در هنگام استفاده از دو سیم کارت چندان به چشم نیاید، اما استفاده از دو سیم کارت به طور همزمان و همچنین قابلیت ارتقای حافظه خارجی قابلیتی است که همه از آن استقبال میکنند.

در حالی که پس از معرفی اکسپریا XZ Premium و کالبدشکافی آن، وجود درگاه هیبریدی در این دستگاه مشاهده شده بود اما امروز سونی موبایل فرانسه در توییت کوتاهی ضمن رد این موضوع تایید کرد که این فبلت قدرتمند، همانند اکسپریا XA1 و اکسپریا XA1 Ultra امکان استفاده از دو سیم کارت و کارت حافظه به طور همزمان را در اختیار کاربر قرار می¬دهد.

طبق سنت گذشته اکسپریا XZ Premium هم در کشور ما تنها در یک مدل دو سیم کارت عرضه خواهد شد. با این خبر علاقه مندان به اکسپریا XZ Premium در ایران میتوانند خوشحال باشند که پس از خرید این تلفن هوشمند قدرتمند، می¬توانند ضمن استفاده از دو سیم کارت به صورت همزمان از یک کارت حافظه خارجی با حجم حداکثر 256 گیگابایت نیز استفاده کنند.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

21 دیدگاه ها

  1. سلام
    گوشیم(z2) از دستم افتاد زمین، بعد سنسور مجاورتش مشکل دار شده ؛ ینی وقتی زنگ میزنم یا تو تنظیمات تست میکنم، انگار که کلا سنسور پوشیده شده است و به محض اینکه مثلا زنگ رو میزنم صفحه سیاه میشه. ولی وقتی میرم تو تلگرام و وویس ها رو پخش میکنم، فقط از اسپیکر پخش میشه و وقتی نزدیک گوش میبرم از اسپیکر مخصوص تماس صدا رو پخش نمیکنه.
    بعد رفتم تو diagnostics و سنسور مجاورت رو تست کردم، وقتی یکم نزدیک محل سنسور رو فشار دادم دیدم که درست شد. البته الان قطعی داره و بعضی وقتا درست کار نمیکنه.

    شما میدونید راه درست کردنش چیه؟ امکانش هست مشکل نرم افزاری باشه؟

    پاسخ

    hossein_ghlm گفته:
    ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۳:۴۳

    دوست عزیز فک نکنم به خاطر افتادن باشه اخه من خودم سه چهار سال پیش یه اگسپریا زد داشتم که این مشکلو داشت بعد ها فهمیدم مشکل از زدخشی بود که انداخته بودم روش. اتفاقا عین خودت گاهی اوقات درست کار میکرد ولی گاهی هم وقت زنگ زدن صفحه کامل سیاه میشد. ولی وقتی زدخشو کندم کامل درست شد و دیگه هر وقت زدخش میخریدم گوشه ی بالاشو میبریدم که اصلا نزدیکش هم پوشونده نباشه.

    پاسخ

    Vahid karimi گفته:
    ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۴:۳۱

    اگه صفحه سمت سنسور رو‌ فشار میدی درست میشه ،نشونه اینه صفحه ول کرده خودشو و از شاسی فاصله گرفته ، خوب دقت کن ببین فشار میدیش حالت فنری بالا پایین میشه؟
    اگه شد که احتمالا میشه باید صفحه چسبیده بشه دوباره که فاصله نگیره از سنسور

    در ضمن ضد آبم نیس دیگه مواظب باش از اونجا آب وارد میشه

    پاسخ

    حمید. گفته:
    ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۰:۵۶

    برا ضد خش نیس، چون هیچ مشکلی نداشت قبل اینکه بیفته.
    الان هم یه کم فشار میدم، (ینی درواقع یکم با فشار رو سنسورش اسلاید کنم!) درست میشه و تا یکی دو ساعت درسته بعد دوباره خراب میشه.
    البته مثلا تو زنگ زدن درست کار میکنه، وقتی میرم تلگرام خراب میشه دوباره. برا همین میگم شاید نرم افزاری باشه، که البته خیلی کمه
    :((( شانس منه دیگه

    پاسخ

  2. سلام به همه عزیزان، چرا خبری از Xa1ultra نیست!؟ هافبک خبریم نیست که کی میاد، مثلا قرار بود دوهفته پیش بیاد اما!!!؟؟
    از طرفی منتظرم ببینم dxo تست Xzp میذاره یا نه…
    Just Sony

    پاسخ

    MOHAMMAD S O N Y گفته:
    ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۱:۲۲

    تو این هفته میاد. من خودم منتظرم بیاد بخرمش

    پاسخ

  3. چقدر رابط کاربری رابط کاربری میکنید خداییش، آندروید هر کاری خواستید خودتون انجام بدید دیگه، الان مثلا منوها چهارتا شکلک و افکت از خودشون در بیارن کارتون راه میافته؟ سریعترین و کاربردی ترین رابط مال سونیه اگه ازش کار میخواید، اگر جینگولک بازی میخواید هر دقیقه یه لانچر نصب کنید وقت خودتون رو تلف کنید، رابط کاربری سامسونگ و اچ تی سی بیشتر به درد مهد کودک میخوره

    پاسخ

    Amir one گفته:
    ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۲:۴۵

    دوست عزیز کسایی که همش گیر دادن به رابط کاربری خودشونم دقیقا نمیدونن چی میخوان..

    پاسخ

  4. تو ویدیو هایی که از اس ۸ میبینم، مشخصه چقد سامسونگ وقت گذاشته و کلا رابط کاربریشو از نو کوبیده و ساخته…همه جا هماهنگ باهم واقعا قشنگه…هم کیبورد هم مرورگر نوار ناوبری و……. در عوض سونی معلوم نیست فازش چیه، میاد کیبور خودش رو حذف میکنه یه کیبورد مزخرف میزاره… فایل منیجر خودشو حذف میکنه و اصلا نمیزاره…با هر اپدیتم گوشی هیچ تغییری نمیکنه!!!!سرعت و روان بودن باید در عین حال زیباییم داشته باشه…منکه میرم سراغ گوگل بنظرم تو اندروید بهترینه…و زیباییم برام مهمه…امیدوارم سونی در آینده اینارو مد نظر بگیره

    پاسخ

    MOAZEZ گفته:
    ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۳:۴۴

    خودت فهمیدی چی شد؟ از رابط سامسونگ خوشت میاد از رابط سونی بخاطر سادگیش ناراضی بعد میری سراغ گوگل که از رابط سونی ساده تره؟!! میشه بیزحمت فازتو بگی

    پاسخ

    Dariush r گفته:
    ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۷:۲۳

    از رابط سام خوشم میاد اما از خودش نه…عاشق طراحی گوشیای سونیم اما رابط کاربریش زیادی سادس…بعدم گوگل رابط کاربریش یکپارچه تر از سونی هس

    پاسخ

    EhsanKF گفته:
    ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۸:۵۵

    داری اشتباه میزنی داش رابط سونی که تقریبا شبیه رابط گوگل هس تازه زیباتر هم هس کلی تم داره سونی به شخصه از رابط سامسونگ متنفرم یه حس بچگونه و کارتونی داره و زیادی شلوغه سونی رابط زیبا و شیکی داره و خیلیم روانه

    پاسخ

  5. من که اس۸ میخرم. الان خودم زد۵ دارم. ولی رابط کاربری سامسونگ از هر نظر کامل تر است.

    پاسخ

    Amir one گفته:
    ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۲:۴۶

    خودتم نمیگفتی از نظرات قبلیت مشخص بود.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here