سونی موبایل مرکز فعالیت های خود در ایالات متحده را تغییر میدهد.

12
۵,۸۵۰

Sony-Headquarters
بازار ایالات متحده یکی از مهمترین بازارهای موبایل در جهان به شمار میرود که سونی در آن چند سالی است با چالش های فراوانی رو به رو است. سونی موبایل در حال حاضر جایگاه چندان مناسبی در بازار آمریکا ندارد اما هر از چند گاهی تلاش های جسته و گریخته ای برای حضور قدرتمند در این بازار از خود نشان میدهد.

شکی در آن نیست که سونی برای حضور قدرتمند در بازار ایالات متحده نیاز به یک خانه تکانی اساسی دارد. تغییر مدیر بخش موبایل ایالات متحده یکی از اولین قدم ها در سال جاری بود که از سونی سر زد. حال این کمپانی ژاپنی در یک اقدام مهم دیگر مرکز فعالیت های خود در ایالات متحده را نیز تغییر خواهد داد.

از ایالات متحده گزارش رسیده که سونی دفتر مرکزی خود را که مرکز امور این شرکت در آمریکای شمالی است از آتلانتا به سانفرانسیسکو منتقل خواهد کرد. تغییر دفتر مرکزی از آتنالتا باعث از دست رفتن چند موقعیت شغلی خواهد شد چرا که دفتر سانفرانسیسکو کوچکتر از دفتر فعلی سونی است. با این حال این یک نشانه خوب از سونی موبایل است که کم کم برنامه های خود را در ایالات متحده برای حضوری قدرتمندتر پیاده میکند. سونی موبایل در آخرین برنامه اعلام شده به زودی هر سه گوشی سری X را همزمان با سایر نقاط دنیا در ایالات متحده عرضه خواهد کرد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

12 دیدگاه ها

  1. هنوزم نفهمیدم چرا سونی z5 رو تو ایالت متحده آمریکا بدون سنسور اثر انگشت منتشر کرد!
    😐

    پاسخ

    Shahin. گفته:
    ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۵:۱۸

    شاید به خاطر Xperia xp بوده چون اون تو آمریکا برخلاف ایران عرضه رسمی میشه

    پاسخ

    Shahin. گفته:
    ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۵:۲۴

    واییی خدا سونی پرمیوم هم به بازار آمریکا عرضه نکرد تنها گوشی جهان با صفحه نمایش ۴k

    پاسخ

  2. من که حتی غیر گوشی لوازم خانگی هم تا جایی که بوده سونی گرفتم با این سیاست های فروشش کاملا ناامیدم شدم
    تصمیم گرفتم اولین گوشی با اسنپ دراگون ۸۲۰ که اومد ایران رو بگیرم ( البته بغیر از سامسونگ :D)

    پاسخ

  3. سونی هرچی در زمینه ی کنسول های بازی عالی عمل کرده و بی رقیبه اما تو عرصه گوشی های هوشمند اصلا عملکرد خوبی نداشته واقعا بدون تعصب نگاه کنید به این قضیه کاری به برند های دیگه ندارم سونی برند محبوب منه گوشیم سونی هستش کنسول بازیم سونی هستش اولین گوشی همراهی که داشتم سونی بود مدل اس ۷۰۰ سن خیلی از این دوستان و شاخهای مجازی که اینجا گرد و خاک میکنن و منفی میدن به هر نظر درست و غیر درستی خیلی قد نمیده اما در زمینه ی عملکرد آپدیت نرم افزاری ….. واقعا دیر اقدام میکنه …. کاری ندارم اونای دیگه با باگ میدن بیرون نصفه نیمه میدن هرچی ….. سونی با این سیاست در زمینه گوشی های هوشمند از سایر رقباش جا میمونه با همه ی کیفیت خوبی که محصولاتش دارن…..

    پاسخ

    Shahin. گفته:
    ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۵:۱۷

    اصلا فروش سونی هیچ ربطی به آپدیت های نرم‌افزاری نداره سونی قبل آندروید شیش سریع و گسترده آپدیت میکرد اما بی کیفیت الان آپدیت دیر هنگام انجام میده و با کیفیت فروش ضعیف سونی در آمریکا مربوط میشه به سیاست گذاری های اشتباه سونی مثل عرضه بسیار دیر هنگام محصولات تبلیغات ضعیف در آمریکا تعداد گوشی های محدود

    پاسخ

    مهران گفته:
    ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۹:۲۸

    نه بابا شاخ مجازی برو عمو جون تو هنوز فرق تو رویات زندگی می کنی.همه اینا یه طرف گرد و خاک برای ریه مناسب نیست اگه می خوای ریه ای پاک و سالم داشته باشی میری بیرون ماسک بزن.مهران به سلامت خانواده می اندیشد

    پاسخ

    Mohammad.Faraasat گفته:
    ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۰:۵۳

    شما خودشو ناراحت نکن مهری جان

    پاسخ

  4. هر جای دنیا که میخواد باشه تا وقتی نتونه گرما گرم معرفی، گوشیای جدید رو جدای از سیاست های بی معنی و گاها احمقانه در قبال بازار بعضی کشورها به بازار عرضه بکنه نمیشه زیاد امیدوار بود.
    امیدوارم سونی هم بتونه آنچان که لایق سابقه ی پر شکوهش هست سهم قابل قبولی از بازار داشته باشه تا همچنان ما عاشقان کیفیت از گوشی های دوست داشتنی اش بهره ببریم.

    پاسخ

  5. چه جالب اومده سانفرانسیسکو ….
    آقای معراجی جان، ایکاش میگفتی کدوم کوچه س ببینم با ما همسایه میشه یا نه؟؟؟
    ..
    ما دقیقا سانفرانسیسکو، کوچه شهید استالونه میشینیم…

    پاسخ

    ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۶:۲۱

    دفتر جدید توی منطقه بای آرنا (Bay Area) سانفرانسیکو هست. اتفاقا به شما نزدیکه پیاده حدودا ۱۰ دقیقه راهه

    پاسخ

    مهران گفته:
    ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۹:۲۲

    اقای معراجی متلکت تو حلقم کیف کردم قشنگ.شما بیستید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here