سونی موزیک با تیم چلسی قرارداد امضا می کند.

8
۵,۱۵۷

تیم قدرتمند لیگ انگلیس، چلسی، اعلام کرده است که همکاری اختصاصی خود با سونی موزیک را آغاز خواهد کرد. بر اساس، این قرارداد از بازیکنان مطرح تیم چلسی و هنرمندان موزیک همکاری کننده با سونی موزیک برای تولید محتواهای خلاقانه برای لیگ استفاده خواهد شد.

به مناسبت آغاز همکاری میان این دو کمپانی و تیم ورزشی، تیم چلسی پلی لیستی از سونی موزیک را منتشر کرده است. ابعاد مالی و زمانی این قرارداد هنوز منتشر نشده است.

Chris Townsend کارگردان تبلیغاتی تیم چلسی گفته است:

ما بی نهایت از همکاری با سونی موزیک هیجان زده هستیم. چراکه در حال حاضر، این کمپانی یکی از کمپانی های پیشرو در زمینه ی سرگرمی در دنیا است. تلفیق ستارگان مشهور دنیای موسیقی با بازیکنان مطرح فوتبال می تواند باعث تولید محتواهای خلاقانه ای بشود که باعث جذب هر دو دسته طرفداران موسیقی و فوتبال خواهد شد.

Dusko Justic معاون مدیر بازاریابی سونی موزیک اضافه کرد:

با انجام این کار هر دو گروه طرفداران فوتبال و موسیقی مشتاق خواهند بود. ما قصد داریم که با ترکیب این دو زمینه با یکدیگر، تجربه های جدیدی را در اختیار کاربران قرار دهیم. تمامی افرادی که در حال حاضر در حال همکاری با سونی موزیک هستند به این همکاری با تیم چلسی افتخار می کنند.

تیم چلسی پس از تحمل شکست 2 بر 1 از تیک قعر جدولی Crystal Palace به رتبه ی پنج جدول منتقل شده است. انتظار می رود که با انجام بازی روز شنبه این تیم دوباره بتواند به رتبه ی بالاتر جدول دست پیدا کند.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

8 دیدگاه ها

  1. هم به سونی علاقه شدید دارم هم چلسی تیم محبوبمه هم انریکه ایگلسیاس رو خیلی دوس دارم که اونم با سونی موزیک قرارداد امضا کرد…چه شود!!!!

    پاسخ

  2. راستی دکسو میت ۱۰ پرو شد ۹۷
    ۱۴ تا بیشتر از xzp
    فقط یه کوچولو!

    پاسخ

    Omids7 گفته:
    ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۲:۱۲

    Dxo احمق فرض کرده ی جورایی با پروتکل جدیدش، بد نیست جریان فوتوشاپ یا حتی رشوه رو بخونین خودشو خراب کرده از کامنتایی ک براش گذاشتن مشخصه

    پاسخ

    Dariush r گفته:
    ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۲:۱۶

    دگزو فقط برا اونایی که بش پول میدن تبلیغ میکنه:-)

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here