سونی موفق به کسب یک سوم از سهم فروش کل هدست هایِ واقعیت مجازی دنیا شده است.

5
۴,۶۵۳

_cinqyg-y1

تقریباً 1 ماه از عرضۀ اولین هدست واقعیت مجازی سونی در دنیا میگذرد و سونی باز هم در حیطه دیگری دست به تاریخ سازی زده است. پیش از این کارشناسان پیش بینی کرده بودند که به واسطه پتانسیل بسیار قوی کنسول پلی استیشن و تعداد کاربران بیشماری که سونی در سراسر دنیا دارد فروش اولین هدست واقعیت مجازی این کمپانی سر به فلک خواهد کشید.

پیش از این پیش بینی شده بود که سونی با داشتن بیش از 40 میلیون کاربر کنسول پلی استیشن 4، که حالا به بیش از 50 میلیون نفر در دنیا رسیده است، میتواند رکورد بینظیری را در تاریخ برایِ اولین هدست واقعیت مجازی خود رقم بزند، چون کاربرد این هدست منوط به کنسول محبوب پلی استیشن 4 میباشد، نه چیز دیگری.

وبسایت خبری VentureBeat در گزارشی اعلام کرده است که سونی بر طبق پیش بینی هایِ انجام شده، یکه تاز عرصه هدست هایِ واقعیت مجازی است و کمپانی هایِ بزرگ و خوش نامی چون فیسبوک، گوگل، سامسونگ، اچ.تی.سی و در رتبه هایِ بعدی کمپانی هایِ نوپایی چون یونیتی تِک، اپیک گیم، کرایتیک و شیائومی قرار دارند.

vr

بر اساس آماری که پیشتر ارائه شده بود، سونی تا پایان سال 2016 موفق به فروش بیش از 1.5 میلیون واحد از هدست واقعیت مجازی خود خواهد شد و این در حالی است که کمپانی هایِ رقیبی چون فیسبوک و اچ.تی.سی از زمان عرضه تا کنون ( حدود 9 ماه ) به ترتیب 350.000 و 420.000 واحد از هدست واقعیت مجازی خود را به فروش رسانده اند.

البته در این بین و بدون احتساب فروش جمعه سیاه و دوشنبه سایبری سونی با هدست واقعیت مجازی Playstation VR خود توانسته است نزدیک به 30 درصد از کُل سهام بازار هدست هایِ واقعیت مجازی را به دست آورد و در آینده ای نزدیک با اعلام آمار فروش اولین هدست واقعیت مجازی سونی در روزهایِ مذکور و همچنین در آینده ( تعطیلات سال جدید میلادی )، قطعاً با آمار و ارقام شگفت انگیزی مواجه خواهیم شد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

5 دیدگاه ها

  1. متاسفانه با این حباب قیمتی که پلی وی آر تو بازار ایران داره افراد کمی میتونن بخرنش ما هم که باید صبر کنیم این حباب قیمت بشکنه تا بتونیم بخریم که فکر کنم تا اونموقع مدل جدیدترش بیاد.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here