سونی نسخه ای جدید از موتور اجرا کنندۀ تم هایِ اکسپریا را منتشر کرد.

8
۱۰,۲۴۸

تم هایِ اکسپریا یکی از جذابیت هایِ رابط کاربری اسمارت فون هایِ سونی است، که از گذشته تا به امروز همراه کاربران اکسپریایی بوده است. سونی به منظور بهبود عملکرد تم هایِ خود هر از چند گاهی نسخه ای جدید از ابزار اجراکنندۀ تم هایِ اکسپریا را منتشر میکند. این نسخه ها معمولاً کمتر پایشان به پلی استور میرسد و خیلی دیر به دیر بروزرسانی میشوند.

اما در جدیدترین اقدام، با به دست آمدن فایل هایِ سیستمی گوشی اکسپریا XZs، توانستیم موتور اجرا کنندۀ تم هایِ اکسپریا که به نسخه جدیدی بروزرسانی شده است را برایِ شما کاربران و همراهان همیشگی استخراج کرده و پس از تست بر رویِ گوشی هایِ خانواده X و خانواده Z، آنرا در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

نسخه جدید برنامه اجرا کنندۀ تم هایِ اکسپریا با شماره ساخت 4.3.A.0.18 به همراه فایل هایِ سیستمی گوشی اکسپریا XZs منتشر شده است. اینطور که به نظر میرسد این بروزرسانی بیشتر جهت پایداری موتور اجرا کنندۀ تم هایِ اکسپریا میباشد و ویژگی جدیدی با خود به همراه ندارد.

برنامه Themes در لانچر و منوی دستگاه قابل مشاهده نیست. این برنامه گزینه ای از تنظیمات دستگاه است که با ورود به آن میتوانید تم هایِ مورد نظر خود را نصب کنید و یا تم هایِ دیگر را دانلود کنید. در نظر داشته باشید که این بروزرسانی تنها برایِ گوشی هایِ با اَندروید 5.0 و بالاتر قابل نصب میباشد. نسخه جدید این فایل سیستمی را هم اَکنون میتوانید از پلی استور اختصاصی اکسپریان دانلود کنید.

نکته: به گزارش برخی از کاربران، به نظر میرسد این نسخه جدید بر رویِ گوشی هایی که از اَندروید مارشمالو بهره میبرند مشکلاتی ایجاد خواهد کرد، لذا اگر نسخه جدید را نصب کرده و با مشکلاتی در دسترسی به تم هایِ خود مواجه شده اید، با لغو نصب نسخه جدید، نسخه قبلی را از اینجا دانلود و بر رویِ گوشی خود نصب کنید ( برایِ لغو نصب نیز به قسمت مدیریت برنامه ها رفته، برنامه Themes را پیدا کنید و با استفاده از 3 نقطه ای که در سمت راست بالا میباشد آپدیت جدید را پاک کنید ).

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

8 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here