سونی نسخه ای جدید از موتور اجرا کنندۀ تم هایِ اکسپریا را منتشر کرد.

14
۱۰,۳۷۷

تم هایِ اکسپریا یکی از جذابیت هایِ رابط کاربری اسمارت فون هایِ سونی است، که از گذشته تا به امروز همراه کاربران اکسپریایی بوده است. سونی به منظور بهبود عملکرد تم هایِ خود هر از چند گاهی نسخه ای جدید از ابزار اجراکنندۀ تم هایِ اکسپریا را منتشر میکند. این نسخه ها معمولاً کمتر پایشان به پلی استور میرسد و خیلی دیر به دیر بروزرسانی میشوند.

معمولاً با عرضه گوشی هایِ جدید سونی و در دسترس قرار گرفتن نسخه هایِ آزمایشی، فایل موتور اجرا کننده تم هایِ اکسپریا استخراج میشود و در دسترس کاربران قرار میگیرد، اما گاهی نیز سونی خود به صورت مستقیم بروزرسانی موتور تم را از طریق آپدیت سنتر گوشی هایِ اکسپریا به دست کاربرانش میرساند.

سونی دقایقی پیش نسخه جدیدی از موتور تم گوشی هایِ اکسپریا را از طریق آپدیت سنتر در اختیار کاربران قرار داده است، که در قسمت تغییرات با خود لیستی از تغییراتی که در گذشته نه چندان دور در موتور اجرا کننده تم هایِ اکسپریا اِعمال شده است را به همراه دارد و علاوه بر آن، مشکلات گزارش شده در این نسخه برطرف شده است. تغییرات نسخه جدید و نسخه هایِ اَخیر از زبان سونی عبارتند از :

– عکس هایی که توسعه دهندگان پیش از این به عنوان تصاویر پوسته در تم هایِ خود قرار میدادند و به صورت آیکن نمایش داده میشد هم اَکنون به صورت تصاویر کامل قابل رؤیت هستند.

– لیست پوسته هایِ دانلود شده و پوسته هایِ از پیش نصب شده در این نسخه با هم ادغام شده اند.

– پوسته ای که هم اَکنون سیستم در حال اجرایِ آن میباشد با علامت تیک مشخص میشود.

– تعدادی از پوسته هایِ بسیار پرطرفدار در پایان لیست پوسته هایِ نصب شده قابل مشاهده و به آسانی قابل نصب هستند ( جدید )

– لیست دانلود پوسته ها حالا با شکل و شمایلی جدیدتر و جذاب تر در دسترس شما قرار دارد و میتوانید پوسته هایِ خود را به راحتی دانلود و نصب کنید ( جدید )

– در بخش دانلود پوسته ها نوار جستجو برایِ سهولت کار گنجانده شده است ( جدید )

– مشکلات گزارش شده به صورت کامل برطرف شده اند

برنامه Themes در لانچر و منوی دستگاه قابل مشاهده نیست. این برنامه گزینه ای از تنظیمات دستگاه است که با ورود به آن میتوانید تم هایِ مورد نظر خود را نصب کنید و یا تم هایِ دیگر را دانلود کنید. در نظر داشته باشید که این بروزرسانی تنها برایِ گوشی هایِ با اَندروید 5.0 و بالاتر قابل نصب میباشد. نسخه جدید این فایل سیستمی را هم اَکنون میتوانید از پلی استور اختصاصی اکسپریان دانلود کنید.

[تعداد: 1    میانگین: 2/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

14 دیدگاه ها

  1. بهتر از و مرتب تر از قبل شده
    اما بنظرم برنامه شخصی سازی سامسونگ یک پله جلوتره چون توش ۵ مورد برای شخصی سازی میشه دانلود کرد شامل تم، والپیپر، فونت، آیکن و طرح always-on display و به گوگل پلی هم وصل نمیشه و مستقیما از سرور های سامسونگ دانلود میشد
    اگر لااقل توی این برنامه مواردی مثل والپیپر و آیکن هم بصورت جداگانه داشت خیلی خوب میشد چون من خودم از اکثر تم هایی که خود سونی میسازه خوشم نمیاد! چون معمولا هوم اسکرین و دکمه های پایین گوشی رو خیلی زشت میکنن این تم ها! یا اصلا شاید کسی فقط بخواد والپیپر یا فقط آیکن رو تغییر بده!

    پاسخ

  2. واسه zu آندروید ۵.۱ خطای تجزیه داد. توی توضیحات نوشته از آندروید ۵ به بالا ولی زهی خیال باطل.. سونی سنتر دیگه آندروید ۵.۱ رو حمایت نمیکنه که..

    پاسخ

  3. به اندروید ۵٫۱ نخورد…

    پاسخ

    .. گفته:
    ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ساعت: ۱۸:۲۴

    از خود گوشی میاد

    پاسخ

    Behrad Fely گفته:
    ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ساعت: ۱۹:۰۲

    نه برادر. سونی سنتر دیگه آندروید ۵.۱ رو پشتیبانی نمیکنه.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here