سونی نسخه جدیدی از برنامه Smart connect را منتشر کرد.

9
۶,۶۵۴

Smart-Connect-in-Sony-Xperia-Z-Ultra
برنامه Smart connect سونی در گوگل پلی آپدیت جدیدی را دریافت کرد. سونی نسخه جدید این برنامه را از روز گذشته در گوگل پلی به اشتراک گذاشته و هم اکنون نیز به صورت رایگان در دسترس تمامی کاربرانی اندرویدی قرار دارد.

این آپدیت با شماره ساخت 5.7.20.432 برای کاربران قابل دریافت است. این آپدیت یک به روزرسانی نرم افزاری کوچک به شمار می آید که به رفع برخی ایرادات جزئی و بهبود عملکرد برنامه محدود میگردد. حجم این نسخه همانند نسخه های قبل 7 مگابایت است.

Smart connect ابزاری است که با استفاده از آن میتوان تمامی لوازم جانبی اعم از هدست، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند و … را به گوشی های اکسپریا متصل کرد. این برنامه به صورت پیش فرض بر روی گوشی های اکسپریا نصب است.

نصب این برنامه بر روی سایر گوشی های که از سیستم عامل اندروید استفاده میکنند نیز امکان پذیر است. برای آنهایی که قصد دارند از لوازم جانبی اکسپریا مثل دستبند هوشمند استفاده کنند نصب این برنامه ضروری است. برای دانلود این برنامه میتوانید از لینک زیر در پلی استور سایت تخصصی اکسپریا اقدام کنید.

com.sonyericsson.extras.liveware
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

9 دیدگاه ها

  1. بی صبرانه منتظرم دومحصول جدید سونی معرفی بشه.مخصوصا گوشی که حاشیه صفحه نمایشش خیلی کمه.ولی بچه ها به نطرتون این طرح های مفهومی که قبل از معرفیه یه مدل گوشی عکسهاش پخش میشه خیلی جذاب هستن و شرکتها هم قادر هستند همچین چیزی تولید کنند ولی این کار رو نمی کنن به نظرتون علتش چیه.همیشه یه تغیر جزیی نسبت به طراحی قبلیشون اعمال میکنن.ولی سامسونگ با گلکسی ایج حالا کاری به نقطه ضعفاش ندارم این کار و کرد و یه طراحیه متفاوت تو محصولش بوجود آورد.مثلا سرچ کنید تو گوگل xperia t4 ultra قسمت تصاویرشو بببینید طرح باحالیه.

    پاسخ

    Walkman59 گفته:
    ۲۷ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۱:۲۸

    دامدونگ که تازه با طراحی جدیدش تازه رسیده به سال 2013 سونی

    پاسخ

  2. اولین نظر.اندروید m کی میاد؟ سونی کی میخواد دوربینشو رو اتوماتیک 21 بزاره؟خداوکیلی ادم شاکی میشه دوربین 21 باشه با8 عکس بندازه.خب من میخوام اخرین قدرت دوربینم عکس بگیرم سونی جون مادرت درستش کن.لایک بدید شاید دست مسئولین برسه!!!

    پاسخ

    مقداد گفته:
    ۲۷ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۹:۱۸

    فردا. پس فردا.

    پاسخ

    meHdi گفته:
    ۲۷ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۲۷

    سونی بد بود خوب شد عالی شد… و حالا داره درجا میزنه بخاطر تمرکز روی مسایلی که مشتری مصرف کننده توجه آنچنانی بهش نداره
    چیزی که ما انتظار داریم وجود یه پرچمدار یه میان رده یه تبلت در سال هست نه این همه مدل و بعد اینها تمرکز بر روی بحث نرم افزاری پشتیبانی
    اگه این روند ادامه بدی مطمئن باش مثل آیفون برای گوشیت سف میبندن مردم

    پاسخ

    Ramtin گفته:
    ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۸:۵۳

    عجب خب تنظیمش کن رو 20 بمونه من گذاشتم الان رو 20 مشکلی نداره که.. با 20 عکس میگیرم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here