سونی نسخه کوچکتری از تبلت خود با فناوری کاغذ دیجیتالی را عرضه کرد.

4
۴,۹۲۶

اگر به خاطر داشته باشید، چندین سال پیش سونی یک تبلت با فناوری کاغذ دیجیتالی یا همان E-ink را معرفی و عرضه کرده بود، که در واقع صفحات بی انتهایی را با قابلیت نوشتن، ترسیم نمودن، پاکسازی و ویرایش در اختیار کاربر قرار میداد و کاربر میتوانست بدون نیاز به کاغذهایِ عادی بر رویِ این تبلت اطلاعات خود را با قلم خاصی وارد کند و نگران از دست رفتن اطلاعات خود نیز نباشد.

متأسفانه سونی قیمت بسیار بالایی برایِ تبلت مذکور در نظر گرفته بود. قیمت 1.100 دلاری در واقع قیمت پایینی برایِ یک تبلت با این قابلیت نبود. به دلیل قیمت بالایِ محصول مذکور سونی موفق به فروش نسخه هایِ زیادی از تبلت فوق الذکر نشد، اما خبر خوب اینکه نسخه جدیدی از این تبلت که سایز تقریباً کوچکتری نسبت به نسخه قبلی دارد با قیمتی بسیار کمتر امروز عرضه شد.

تبلت DPT-CP1 با سایزی کوچکتر از نسل قبل و برچسب قیمتی 600 دلاری به نظر یک محصول ایده آل میرسد. این تبلت 10.3 اینچی یک قلم مخصوص نیز به همراه خود دارد و از طریق آن کاربر میتواند به سادگی اطلاعات مد نظرش را در تبلت مذکور وارد کند. همچنین در این نسخه پشتیبانی از فایل هایِ PDF نیز به این تبلت افزوده شده است و کاربران میتوانند اسناد PDF را در این تبلت باز یا ویرایش کنند.

سونی برایِ این تبلت نرم افزار مخصوصی را در پلی استور گوگل و آیتونز اَپل عرضه کرده است، که کاربران میتوانند از طریق آن کارهایِ خود را به گوشی هوشمند یا سایر وسایلی که مجهز به فناوری بلوتوث هستند انتقال دهند. سونی اشاره میکند که این تبلت با یکبار شارژ کامل تا 3 هفته با شما همراه خواهد بود، که این موضوع یک قابلیت منحصر به فرد برایِ DPT-CP1 میباشد.

قطعاً تبلت هایِ بسیار زیادی همچون iPad Pro اَپل و Surface مایکروسافت با قابلیت هایِ بیشتر در بازار موجود هستند و خیل عظیمی از کاربران به سراغ این تبلت ها میروند، اما سونی اشاره میکند که این تبلت برایِ قشر خاصی از جامعه طراحی شده است و کسانی که نیاز مبرمی به این تبلت دارند آنرا تهیه خواهند کر و به این ترتیب بازار خاصی برایِ خود خواهد داشت.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

4 دیدگاه ها

  1. بازم گرونه باید ی رده پایین رده معرفی کنه ۶۰۰ دلار زوره خیلی، من یکی آمازون دارم خریدم ۷۰۰ تومن خیلیم خوبه بهترین چیزش اینه ک پرتو مضری برا چشم نداره

    پاسخ

  2. من بخاطر درسم که همیشه با فایل اسناد نمونه سوالات آزمون و… دارم نیاز شدیدی داشتم که بخاطر قیمت بالا نتونستم بخرم قیمت نزدیک ۴ میلیون بود بخاطر همین مجبور شدم همه رو پرینت بگیرم که الان چندین هزار صفحه پرینت شده که بخوام پیدا کنم خیلی سخته برام کاش یه قیمت مناسب در حد یک میلیون بود همین الان این با ۶۰۰ دلار ۸۰۰۰ هزار تومنی با سود گمرکی بالای ۶ میلیون میشه که اصلا در توان خرید من نیس 🙁

    پاسخ

    mhasadi78 گفته:
    ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ساعت: ۰۵:۴۲

    دلار ۶۴۰۰ هست من فکر میکنم ما خوپمون هی قیمت رو میبریم بالا و دلالان دلار هم میفهمن که هنوزم جا داره گرون تر بفروشن
    قیمت واقعی پلار رو بگیم در بدترین شرایط ۶۷۰۰ بود

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here