سونی هفته آینده از سه هدفون گیمینگ و 2 مانیتور جدید رونمایی خواهد کرد

0
۴۳,۷۸۵

سونی اخیرا جدیدترین محصول خود را در زمینه هدفون های پریمیوم ، با نام WH-1000XM5 به بازار عرضه کرده است. اکنون به نظر می رسد که این شرکت قصد دارد به زودی سری جدیدی از هدفون های گیمینگ خود را نیز معرفی کند.

بر اساس گزارش وب سایت 91Mobiles ، غول فناوری ژاپنی در حال آماده شدن برای عرضه سه هدفون گیمینگ سری جدید INZONE است. این شامل مدل های INZONE H3 ، INZONE H7 و INZONE H9 می شود. اطلاعات لو رفته توسط اکانات توییتر OnLeaks به اشتراک گذاشته شد ، او همچنین یکی از ویژگی های کلیدی هر سه هدفون را به اشتراک گذاشت که صدای فضایی 360 درجه در آنها مشترک است. پس بیایید نگاهی نزدیک تر به این محصولات داشته باشیم:

INZONE H3

سونی هفته آینده از سه هدفون گیمینگ و 2 مانیتور جدید رونمایی خواهد کرد

INZONE H3 مدل مقرون ‌به‌ صرفه ‌تر از میان این سه مدل خواهد بود و همچنین تنها هدفون این سری است که فقط از اتصال سیمی بهره می برد. علاوه بر این ، این دستگاه دارای یک میکروفون مشکی است که به گوش سمت چپ هدفون متصل است. با نگاهی به تصاویر فاش شده ، می ‌توانیم نشانگر LED ، پورت USB نوع C ، دکمه NC/AMB (حذف نویز/حالت صدای محیط) و چرخ اسکرول صدا را در زیر میکروفون مشاهده کنیم.

INZONE H7

سپس به مدل میان رده در این سه مدل می رسیم. INZONE H7 دومین هدفون این سری است که دارای گزینه اتصال بی سیم است و به نظر می رسد طراحی مشابه مدل H3 را در اختیار. اگرچه ، یک تفاوت قابل مشاهده این است که رنگ میکروفون سفید است و لوگو “سونی” در یک بخش از بدنه متفاوت است. جدا از این ، Sony INZONE H7 دارای یک دکمه GAME/CHAT بر روی گوشی سمت راست به همراه یک دکمه بلوتوث است که هدفون را با دستگاه/کامپیوتر دیگر و یک دکمه پاور جفت می کند. INZONE H7 همچنین از پورت USB Type C پشتیبانی می کند و دارای یک دانگل USB برای اتصال دستگاه به کامپیوتر یا لپ تاپ است.

سونی هفته آینده از سه هدفون گیمینگ و 2 مانیتور جدید رونمایی خواهد کرد

INZONE H9

گران ‌ترین محصول در خط تولید هدفون های گیمینگ سونی است. طراحی آن شبیه به INZONE H7 است اما دارای چراغ LED نیز می باشد. محل قرارگیری میکروفون و دکمه ها نیز مشابه INZONE H7 است. همچنین به کاربران درگاه USB Type C و یک دانگل USB برای گزینه های اتصال بی سیم ارائه می شود. اگرچه ، INZONE H9 تنها مدل از این سری است که دارای قابلیت حذف نویز در کنار صدای فضایی 360 برای بازی است.

قیمت این هدست ها هنوز مشخص نشده است. علاوه بر سه هدست جدید، سونی همچنین قرار است دو مانیتور گیمینگ کاملا جدید را با نام تجاری INZONE معرفی کند که ویژگی‌های “قابلیت های انحصاری برای پلی‌استیشن” را دارند که شامل HDR Tone Mapping و حالت تصویر Auto Genre Picture Mode می شوند.

طبق اطلاعات بدست آمده ، یکی از این مانیتور های گیمینگ از رزولوشن 4K با فرکانس 144 هرتز و دیگری مانیتور گیمینگ فول اچ دی با فرکانس 240 هرتز خواهد بود. هر دو دستگاه به عنوان “عالی برای PS5” توصیف شده‌اند و از VRR (HDMI / G-Sync) پشتیبانی می ‌کنند و دارای تاخیر کم (1 میلی ‌ثانیه GtG) هستند. سونی همچنین ویژگی HDR600 برای مدل 4K و HDR400 را برای مدل 1080p از مانیتور هایش در نظر گرفته است.

همچنین اعتقاد بر این است که هر دوی این مانیتورها دارای “ویژگی های کمکی بازی” هستند که شامل نمایشگر تعداد فریم های صفحه (FPS) ، مدت زمان بازی ، منظره یاب ، بهبود روشنایی در مکان های تاریک (Black Equalizer) و بهبود روشنایی و کنتراست می شود تا به بهتر دیدن دشمنان در بازی ها به بازیباز کمک کنند. خاموش / روشن بودن این ویژگی ها بسته به میل کاربر می باشد.

قیمت این مانیتور ها نیز هنوز مشخص نشده است.

نظر شما درباره سخت افزار های جدید سونی چیست؟ به نظر می رسد این شرکت عمیقا در حال گسترش بخش گیمینگ خود می باشد.

[تعداد: 1    میانگین: 5/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here