سونی همچنان با مشکل کمبود تولید اکسپریا Z2 مواجه است.

11
۹,۹۳۶

Sony-Xperia-Z2-10
با وجود اینکه در هفته گذشته شاهد عرضه اکسپریا Z2 در چندین کشور جهان بودیم اما مشکلات سونی در رابط با تولید این گوشی و تهیه قطعات آن همچنان پا بر جاست. این مشکلات در حالی همچنان گریبان گیر سونی است که هفته گذشته این کمپانی ژاپنی دریافت محموله ای از قطعات را برای تولید این دستگاه تایید کرده بود.

اکسپریا Z2 در دومین ماه میلادی سال 2014 و همزمان با گلکسی اس 5 در نمایشگاه موبایل بارسلون معرفی شد . با این وجود رقیب سامسونگی آن تا به امروز به 125 کشور جهان راه یافته اما اکسپریا z2 با تاخیری 5 ماهه در برخی کشورها عرضه خواهد شد.

علاوه بر این، پرچمدار جدید اچ تی سی نیز به طور گسترده در حال ورود به بازارهای مختلف دنیاست.

این تاخیرها در عرضه اکسپریا Z2 میتواند ضرر زیادی به این شرکت ژاپنی وارد کند. سونی فرصت خوبی برای کسب یک رتبه خوب در آمار فروش پرچمدار جدید خود را داشت که کم کم با مشکلات به وجود آمده در حال از دست دادن این فرصت است.

Phonarena

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

11 دیدگاه ها

  1. بابا خدا وکیلی روو بیلد 314 من 15 دقیقه فیلم گرفتم تازه داغ کرد.باگ هم که کلا آندروید باگ داره چیکارش میشه کرد؟بعد ببخشید پردازنده اسنپ دراگونی که توی زد 2 هست با رم رام سامسونگ به نظرتون خیلی با خود گوشی سامسونگی که همین پردازندرو استفاده کرده با رم و رام خودش استفاده کرده فرق داره؟؟؟همون قدرت همون پردازش هست ولی این آندروید کوفتی کلا همینه تا ی مدت…..مگه لنز آیفون سونی نیست؟چرا پس عکس سلفی عالی تر از بقیه میگیره؟؟ضمنا من خدم 5 نفر توو خانواده زی 2 دارن از همون اول فروشنده های ایران جو زد توو رو زدن بد میخرن تغییر نکرده فلانه ال بله جیمبله خدا وکیلی هممون هنوز داریم سخت افزاری به هیچ مشکلی نخوردیم همشونم عین روز اول کار میکنن.

    پاسخ

  2. سلام
    من رام اصلی اکسپریا وی  رو از همین سایت دانلود کردم از لینک مستقیم اما بعد دانلود فایل به حالت zip تبدیل شده و نمیتونم فلش بزنم
    میدونم اینجا جاش نیست اما خواهش میکنم کمکم کنید
     
    ۹٫۲٫A.1.210 اینم شماره رام
     

    پاسخ

  3. ماکه بزرگ نمیکنیم.هرروزکه سایتو میبینیم ی ایرادبرای z2 نوشته.خودتون بزرگ میکنید جوری که اگه قصدخریدداشته باشیم بااین چیزایی که تو سایت هست پشیمون میشیم.

    پاسخ

    hadi گفته:
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۵:۴۰

    این یک ایراد نرم افزاری هست. دو تا بلندگوی استریو در این گوشی هست اما موقع زنگ فقط از یکی صدا میاد. مشکل بزرگی نیست با یک آپدیت حل میشه.

    پاسخ

  4. چقد جو گیرین بابا یه اتفاق رو انقدر بزرگ میکنین که آدم میگه چه خبره!!!!! اولین بار که تو ایران رونمایی شد گفتن با گارانتی اوایل اردیبهشت تو بازار ایران خواهد بود!! که اینطوری هم میشه !! برین بخرین!!

    پاسخ

  5. تازه با باگ های فراوون که آدم باید عاشق این برند باشه که دل بکنه چند میلیون بابتش بده بعد داغ بکنه ، بلند گوش کار نکنه ، و هزار تا مشکل دیگه هم داشته باشه، اونم  گوشی آک بندت ، بعد هم هی بشینی آپدیت کنی باگ جدید گریبان گوشیتو بگیره … خودم زد اولترا دارم هر دفعه آپدیت می کنم همین بلا سرم میاد ، از یه آپدیت به آپدیت بعدی پناه می برم
    اگه دروغ میگم لعنتم بشم 🙁

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here