سونی همچنان یکه تاز بازار کنسول هایِ بازی است؛ مایکروسافت باز هم جا ماند.

4
۵,۳۰۷

حدود 10 روز تا آغاز نمایشگاه E3 2017 زمان باقی مانده است که سونی دست به انتشار برخی از حقایق پیرامون فروش سخت افزاری و نرم افزاری خود به صورت بسیار سربسته و غیرمستقیم زده است. در خبرهایِ قبلی برخی از آمارهایِ شگفت انگیز سونی در طی ماه هایِ اَخیر را به همراه برخی از تصمیمات این کمپانی برایِ آینده بخش پلی استیشن را اعلام کردیم و اَکنون به اصل قضیه رسیده ایم.

کنسول PS4 بر رویِ دور موفقیت هایِ پشت هم قرار گرفته است و اینطور که پیش میرود، موفق ترین کنسول تاریخ دنیا خواهد شد. در طی سال هایِ اَخیر هر دو کمپانی سونی و مایکروسافت دقیقه ای را آرام ننشستند و پیوسته در حال برنامه ریزی برایِ کسب سود بیشتر از بازار پرسود کنسول هایِ بازی بوده اند، اما انگار تنها تلاش هایِ سونی مثمر ثمر واقع شده است.

بر اساس مصاحبه ای که امروز آقایان Shawn Layden، مدیرعامل سرگرمی هایِ سونی آمریکا و Jim Ryan، مدیر مسئول فروش جهانی پلی استیشن با مجله خبری Time انجام دادند، پرده از حقایق جالبی برداشتند. این 2 مدیر ارشد بخش پلی استیشن امروز درباره سلامت و فروش بسیار خوب کنسول هایِ بازی در دنیا سخن به میان آوردند. بر اساس گفته هایِ آقایِ Shawn Layden:

هر گونه سخنی که پیرامون به پایان رسیدن حیات کنسول هایِ بازی تا به امروز زده شده است، باطل میباشند. اگر شما نگاهی بسیار سریع به فروش کنسول هایِ بازی PS4 و XBX1 تنها در قاره آمریکا بیندازید، متوجه استقبال بینظیر کاربران از کنسول هایِ بازی میشوید، اَمری که تا به امروز شاید با رُشد بسیار آهسته ای در جریان بود، اما اَکنون با رُشد فزاینده ای در حال افزایش است.

آقایِ Jim Ryan در ادامه به فروش بسیار بالایِ کنسول PS4 و غلبه کردن بر حریف در اکثر بازارهایِ دنیا سخن به میان آورد و اشاره کرد کنسول پلی استیشن تا به امروز هیچگاه و در هیچ نسلی اینقدر موفق عمل نکرده است و در واقع میتوانیم بگوییم شاید در آینده ای نزدیک بتوانیم فروش کنسول PS4 را تاریخ ساز بدانیم. بر اساس اطلاعاتی که آقایِ Ryan ارائه داده است، حتی مایکروسافت نیز در هیچ نسلی نتوانسته است فروش خوبی چون PS4 را رقم بزند. وی در ادامه اَفزود:

در آمریکایِ شمالی از هر 3 کنسولی که فروخته میشود، 2 کنسول متعلق به سونی و 1 کنسول متعلق به مایکروسافت هستند. در حالی که در نسل قبل کنسول XBOX360 مایکروسافت پرچمدار فروش در آمریکایِ شمالی بود، کنسول PS4 همه چیز را به به نفع سونی تغییر داد و توانست در رقابت با کنسول XBX1 سونی را سربلند کند. اما این تنها آمار آمریکایِ شمالی است…

وی در ادامه اشاره کرد:

در قاره اروپا برنده اصلی سونی است، چون از هر 4 کنسول فروخته شده در این منطقه، 3 کنسول از آنِ سونی است و تنها 1 کنسول از آنِ کمپانی مایکروسافت میباشد.

سونی با کنسول PS4 حسابی در حال یکه تازی بر بازار کنسول هایِ بازی است و بر اساس اطلاعات منتشر شده، در کشورهایی چون فرانسه و آلمان، آمار فروش سونی بسیار بیشتر از رقیب خود میباشد. مدیران ارشد سونی اشاره میکنند که به زودی آمار و ارقام دقیقی از فروش کنسول PS4 در دنیا منتشر خواهند کرد که همگان را متعجب خواهد ساخت.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

4 دیدگاه ها

  1. این خیلی عالیه امیدوارم شاهد روزی باشیم که تو همه عرصه ها خودی نشون بده چون واقعا این شرکت بیشتر ازینا حقشه

    پاسخ

    Saeed Mohammadipouya گفته:
    ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۳:۵۹

    احسنت انشالله به جایگاه اصلیش خواهد رسید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here