سونی از واکمن 3200 دلاری خود با بدنه ای از جنس طلا رونمایی کرد.

3
۴,۳۱۷

walkmangold.0
سونی در یک اقدام تعجب بر انگیز نسخه ای ویژه از واکمن رده بالای خود که از جنس طلا ساخته شده و قیمتی معادلی 3200 دلار دارد را معرفی نمود. این اقدام سونی را میتوان یک اقدام ریسکی قلمداد کرد زیرا می توانست استفاده از طلا در ساخت یک پلیر در کیفیت خروجی صدای این محصول تاثیر منفی گذاشته و آن را بی کیفیت تر از نسخه اصلی خود کند. هر چند این تغییرات جزئی بوده و فقط هدست های حرفه ای و ویژه توانایی تشخیص پردازش این جزئیات را دارند اما سونی با باز طراحی و آسیب شناسی دقیق توانسته است از این افت صدا و کیفیت سربلند بیرون بیاید و صدایی معادل نسخه اصلی را در این نسخه نیز شاهد باشیم.

این دستگاه دارای بدنه ای مسی است که بوسیله طلا پوشانده شده است که این درهم آمیزی این دو عنصر برای جلوگیری از ایجاد میدان مغناطیسی مضر و تاثیر سو در بدنه این دستگاه بوده است. انتظار میرود که مدار آنالوگ این دستگاه برای جلوگیری از ایجاد نویز و کاهش نویز موجود از مدار دیجیتال این دستگاه جدا شده باشد. همچنین این دستگاه از یک مدار دو زمانه برای تبدیل آنالوگ به دیجیتال و افزایش کیفیت خروجی که مسئله ای بسیار مهم در این نوع دستگاه ها است، استفاده میکند.

سونی تغییرات کمی را در این نسخه گران قیمت نسبت به نسخه اصلی ای که در سال گذشته معرفی کرد اعمال کرده است ولی با این وجود ظاهرا جک 3.5 میلیمتری به بالای دستگاه منتقل شده است و به نظر میرسد که دکمه ها با کمی برآمدگی بیشتر قابل دستیابی تر از گذشته باشد. همچنین از لحاظ نرم افزاری انتظار میرود که سونی تغییراتی را در شکل و شمایل پخش کننده دستگاه اعمال کند ولی تا کنون سونی هیچ گونه تصاویری را دراختیار عموم در این باره قرار نداده است.

اگر شما یکی از طرفداران این واکمن گران قیمت هستید این دستگاه در اواخر امسال به بازار عرضه خواهد شد و قیمتی معادل 3199 دلار خواهد داشت. علاوه بر این نسخه دیگری از این دستگاه با قیمتی پایین تر و معادل 1199 دلار خواهد داشت که دارای قابلیت های جدید این نسخه جدید میباشد اما از مدارها و دیگر موارد لوکس و گران قیمت نسخه گران قیمت تر خود بهره نخواهد برد و به نظر میرسد جانشین نسخه 2015 خود که هم اکنون در حال فروش است باشد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

3 دیدگاه ها

  1. داداش ما واکمن با روکش طلا نمیخوایم ما قیمت پایین پایین و کارایی بالا میخوایم من واقعا دلم میخواد یک واکمن بگیرم و از این خیلی خوشم اومده ولی من زندگیمو بفروشم یکی از اینا میتونم بخرم

    پاسخ

  2. ماشالا قیمتتتت،یاد برنامه دورهمی میوفتم با قیمت 😀
    انشاالله که واکمنش مثل نسلهای قبلی غوغا کنه

    پاسخ

    مهران شاه قدیم طهران گفته:
    ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۲:۳۲

    امید وارم اما احساس می کنم بی فکری کردند طلا برای یه عده خیلی خاصه و گرنه کسی اصلا نیاز نیست از طلا باشه یه چیز سبک و عالی باشه و مقاوم اخه کدوم حرفه ای میره واکمن طلا بگیره احساس می کنم بد راهی داره میره

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here