سونی و E Ink به موجب قرارداد رسمی همکاری جدید خود را آغاز کردند.

5
۴,۶۰۵

سونی و E Ink به موجب قراردادی رسمی، همکاری جدید خود را آغاز کردند. بر اساس بیانیه ای که امروز به صورت مشترک توسط این 2 کمپانی منتشر شد، فصل جدیدی از همکاری هایِ سونی با کمپانی E Ink، پایه گذار کاغذهایِ الکتریکی و ابداع کننده آن آغاز و جزئیات این همکاری برایِ دراز مدت مشخص شد.

سونی و E Ink در این بیانیه مشترک اعلام کرده اند که به توافقی برایِ همکاری در زمینه « برنامه ریزی، طراحی، توسعه، تولید، فروش و اَخذ مجوزهایِ لازم برایِ محصولات مبتنی بر کاغذ الکتریکی و برنامه هایِ مبتنی بر این فناوری که در آینده به تولید میرسد » دست یافته اند. همچنین، بر اساس مفاد این قرارداد، استفاده از کاغذهایِ الکتریکی E Ink توسط کمپانی هایِ دیگر نیز با نظارت سونی و E Ink خواهد بود.

سونی و E Ink از سال 2004 تا به امروز برنامه هایِ مشترک زیادی داشته اند، اما این قرارداد جدید در واقع فصل جدیدی برایِ فعالیت هر دو کمپانی محسوب میشود، چون بر اساس مفاد این قرارداد سونی و E Ink در نظر دارند کاغذهایِ دیجیتالی را به چیزی فراتر از استفاده هایِ صنعتی ارتقا داده و آنرا به عنوان یک وسیله و جایگزین کاغذهایِ عادی وارد زندگی روزمره مردم کنند.

در حال حاضر کاغذهایِ الکتریکی در دنیا استفاده هایِ زیادی دارند و در حیطه صنعتی از آن استفاده هایِ بسیار بهینه ای میشود؛ اما با توجه به هزینه هایِ بالایِ تولید و قیمت نهایی بسیار بالایی که این محصولات دارند، شاید کمتر کاربر عادی ای بتواند نمونه ای از این محصولات را تهیه کند. به همین دلیل سونی و E Ink در نظر دارند با پایین آوردن هزینه هایِ تولید، آنرا به دست کاربران عادی نیز برسانند.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

5 دیدگاه ها

  1. سلام کسی از دوستان اطلاع داره که xzپریمیوم دوربین پشتش از لرزشگیر اپتیکال بهره میبره چون یجا خوندم نوشته بود داره!

    پاسخ

    Reza133(xperia z2) گفته:
    ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۵:۵۹

    تا اونجایی که من میدونم خیر، لرزشگیر ۵ محوره هست.

    پاسخ

    X.....A گفته:
    ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۶:۵۵

    سلام
    همون طور که دوستمون reza133 گفتن هست
    بله لرزشگیر دیجیتال ۵ محوره داره که محشره….

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here