سونی پروژه به روزرسانی به اندروید 4.3 را تا هفته اول دی به پایان خواهد رساند.

8
۱۴,۳۳۷

sony-xperia-jb
همانطور که مطلع هستید سونی برنامه به روزرسانی به اندروید 4.3 و 4.4 را دو هفته قبل ارائه داد که طی آن 10 گوشی میتوانند اندروید 4.3 را دریافت کنند و 6 گوشی نیز موفق به دریافت کیت کت خواهند شد و البته 4 گوشی دیگر نیز تحت بررسی برای دریافت آپدیت اندروید 4.4 هستند.
سونی در خصوص زمان دقیق ارائه این آپدیت ها چیزی اعلام نکرده است. اما در مورد به روز رسانی به اندروید 4.3 گفته که در ماه آینده میلادی این به روزرسانی ها آغاز خواهند شد.

اگر به خاطر داشته باشید سونی در به روزرسانی گوشی های اکسپریا از اندروید 4.0.4 به 4.1.2 حدود 5 ماه زمان صرف کرده بود. سال گذشته در دی ماه اکسپریا T و V اولین گوشی های سونی بودند که جلی بین را دریافت کرده بودند و در خرداد سال جاری اکسپریا آیون آخرین گوشی سونی بود که این نسخه را توسط سونی دریافت کرد.

با وجود اینکه سونی گفته بود که از ماه دسامبر به روزرسانی به اندروید 4.3 را آغاز میکند، اما محدوده زمانی معینی برای آن اعلام نکرده بود و با توجه به سابقه نه چندان درخشان سونی در به روزرسانی به اندروید 4.1.2 کمی نگرانی در میان کاربران از بابت دریافت نسخه جدید بوجود آمد. اما به نظر میرسد سونی این بار مصمم است تا هر چه زودتر کار به روزرسانی اندروید 4.3 را به پایان برساند تا در 3 ماهه اول سال آینده بتواند با خیالی آسوده تر کیت کت را برای کاربران خود به ارمغان بیاورد.

در سایت سونی و در صفحه پشتیبانی تمامی گوشی هایی که قرار است اندروید 4.3 را دریافت کنند تاریخ قطعی دریافت این نسخه ماه دوازدهم از سال 2013 ثبت شده است که بر این اساس میتوان گفت سونی تا یک ماه دیگر و تا هفته اول دی ماه تمامی گوشی های تایید شده خود را به اندروید 4.3 به روز خواهد کرد.
4.3
طبق آخرین لیست سونی گوشی های اکسپریا Z , ZL , ZR , Z1 , Z Ultra , SP , T , V , TX و تبلت Z اندروید 4.3 را دریافت خواهند کرد.

sonymobile

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

8 دیدگاه ها

  1. سلام و تشکر از سایت خوبتون میخواستم یه سوال از شما بکنتم و اون اینه که من یه گوشی آرکو اس خریدم البته دست دوم بعد اونو آپدیت کردم به 4.1.2 و الان متوجه شدم وقتی فیلمبرداری میکردم تو خونه یه صدایی مثل لولای در موقع باز شدن در رو فیلم میگذاره دقت کردم دیدم جاهایی که فوکوس یا زوم اتوماتیک میکنه این صدا رو فیلم میفته لطفا راهنمایی کنید من باید چه کار کنم

    پاسخ

    hadi گفته:
    ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ساعت: ۲۱:۴۵

    سوال رو در انجمن مطرح کنید
    با تشکر

    پاسخ

  2. اصلا انگار سونی یادش رفته که ال رو هم ساخته…

    پاسخ

    yamin گفته:
    ۰۸ آذر ۱۳۹۲ - ساعت: ۲۱:۰۰

    L و M گوشی های میان قیمت رو به پایین سونی حساب میشن
    انتظار نداشته باشین تا اندروید 5 آپدیت بشه گوشیتون
    همون 4.2.2 رو هم به زور داد سونی.

    پاسخ

    keyvan گفته:
    ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ساعت: ۰۱:۱۳

    چه ربطی به قیمت گوشی داره؟؟ مهم تاریخ عرضه گوشی به بازار و ساپورت سخت افزاری گوشیه که ال همه این شرایط رو داره… ما هم انتظار اندروید 5 رو نداریم، حتی انتظار كیت کت رو هم نداریم، ولی ديگه 4.3 رو باید بده براش…

    پاسخ

  3. پس ال چی چی میشه؟

    پاسخ

    yamin گفته:
    ۰۸ آذر ۱۳۹۲ - ساعت: ۲۰:۵۹

    L و M گوشی های میان قیمت رو به پایین سونی حساب میشن
    انتظار نداشته باشین تا اندروید 5 آپدیت بشه گوشیتون
    همون 4.2.2 رو هم به زور داد سونی.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here