سونی پیش فروش دوربین جدید A9 را آغاز کرد.

6
۵,۵۴۱


هفته گذشته سونی در یک اقدام غافلگیرانه و بدون مقدمه، از جدیدترین دوربین فول فریم خود با نام α9 پرده برداشت. سونی دوربین α9 را پرچمدار دوربین های فول فریم خود شناخته که با ویژگی های خاص خود انتخاب مناسبی برای عکاسان حرفه ای خواهد بود.

همه چیز خیلی سریع پیش میرود. پس از معرفی ناگهانی این دوربین، سونی خیلی سریع پیش فروش رسمی آن را هم آغاز کرده است. البته در حال حاضر فقط پیش فروش این دوربین در چند فروشگاه معتبر انجام میشود و تاریخ تحویل آن به خریداران اواخر ماه ژوئن خواهد بود.

اما این دوربین که مختص عکاسان حرفه ای است با قیت 4498 دلار در فروشگاه های معتبر پیش فروش میشود. در مورد دوربین α9 بد نیست بدانیم که به یک سنسور 24 مگاپیکسلی از نوع CMOS و حافظه ی اختصاصی RAM مجهز شده که توان ثبت 20 عکس در ثانیه فرمت RAW را داراست.

این دوربین همچنین به فناوری مجهز شده است که سونی آن را 4D Focus نام گذاری کرده است. این فناوری دارای 696 نقطه ی فوکوس اتوماتیک مجهز شده است که 93 درصد سطح کل عکس را پوشش می دهد؛ بنابراین، می تواند به خوبی سوژه ها را دنبال کرده و فوکوس دقیقی بروی آن ها انجام دهد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

6 دیدگاه ها

  1. احتمال میدم امتیازش بشه dxo = 103
    این دوربین در کسب نویز پایین Canon EOS-1D X Mark II رو پشت سر میزاره و از لحاظ دقت و توان تفکیک Canon EOS 5D Mark IV رو شکست میده و در دینامک رنج نوری Nikon D810 رو به چالش میکشه.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here