سونی کمپین تبلیغاتی اکسپریا XZ2 را در لیگ قهرمانان اروپا آغاز کرد.

6
۴,۱۹۴


حتما در جریان هستید که سونی با امضای یک قرارداد همکاری، به طور رسمی اسپانسر یوفا در برگزاری مسابقات فوتبال معتبر در این قاره شد. طبق این قرارداد بخش موبایل و همچنین بخش سرگرمی های سونی به عنوان اسپانسر لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شدند. این قرارداد سبب شد تا در سه سال اخیر سونی موبایل همواره تبلیغات مربوط به پرچمداران گوشی های هوشمند خود را در دور تا دور زمین در بازی های لیگ قهرمانان اروپا نمایش دهد.

قرارداد سونی با یوفا، امسال به پایان میرسد و اگر قرار به تمدید این قرارداد نباشد، آخرین فصلی است که تبلیغات گوشی های اکسپریا در لیگ قهرمانان اروپا نمایش داده خواهد شد. سونی موبایل معمولاً جدیدترین پرچمدار خود را برای تبلیغات میدانی در لیگ قهرمانان اروپا انتخاب میکند که تا ماه گذشته، اکسپریا XZ1 در تمام بازی های لیگ قهرمانان اروپا نمایش داده شده بود.

مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب با دو بازی آغاز شده که در این مرحله، نام اکسپریا XZ2 برای اولین بار در دور زمین دیده میشود. تبلیغات میدانی اکسپریا XZ2 هم اکنون در بازی های این مرحله به چشم میخورد و تا پایان لیگ قهرمانان نیز به طور حتم ادامه خواهد داشت. با احتساب بازی های امشب و فردا، جمعاً 13 بازی در لیگ قهرمانان امسال با نمایش تبلیغات اکسپریا XZ2 در اطراف زمین برگزار خواهد شد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

6 دیدگاه ها

  1. اون دوستانی که میگن سونی اهمیتی به بخش موبایل نمیده کاملا اشتباه می کنن . الان سونی در لیگ قهرمانان اروپا از Tv هاش تبلیغ میکنه یا موبایل ؟ یا از ps4 تبلیغ می کنه یا از XZ2 . پس فراموش نکنیم سونی با تمام توان وارد رقابت با سایر کمپانی ها شده .

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here