سونی گجت جدیدی را برای اتصال گوشی اکسپریا به دسته پلی استیشن معرفی کرد.

3
۷,۲۹۳


سونی امسال توجه ویژه ای به ابزارهای سرگرمی دارد و حتی در شعار سال جدید خود نیز این مورد را لحاظ کرده است. سونی موبایل که معمولاً ارتباط خوبی با سایر بخش های سونی دارد، از پلی استیشن برای دستیابی به اهداف خود پیرامون سرگرمی های مختلف استفاده کرده است.

سونی گجت جدیدی را معرفی کرده که به کمک آن میتوان دسته های پلی استیشن 4 را به گوشی های اکسپریا متصل نمود. این ابزار که X Mount نام دارد، طوری طراحی شده که گوشی های پشتیبانی شده از سونی به راحتی به آن متصل گردند. این گجت برای کاربران گوشی های سونی از جمله اکسپریا XZ1، اکسپریا XZ Premium، اکسپریا XZ1 Compact، اکسپریا XZs، اکسپریا XZ، اکسپریا X Performance، اکسپریا X، اکسپریا Z5 Premium، اکسپریا Z5 و اکسپریا Z5 Compact قابل استفاده است.

این گجت برای آن دسته از کاربرانی است که از قابلیت اتصال از راه دور پلی استیشن در گوشی های اکسپریا استفاده میکنند. این قابلیت که به صورت پیش فرض در گوشی های اکسپریا وجود دارد، امکان انجام بازی های پلی استیشن 4 را بر روی گوشی فراهم میکند. البته در این قابلیت گوشی تنها به عنوان یک ریموت عمل کرده و بازی ها بر روی پلی استیشن اجرا میگردند، به همین دلیل نیاز به داشتن پلی استیشن 4 برای استفاده از این قابلیت ضروری است.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

3 دیدگاه ها

  1. لامصب این ریموت پلی رو بدون نیاز به اینترنت بده مثل اون چیزی که تصویر گوشی رو روی تلویزیون میبینی چکار داره؟
    من پلی استیشنم تو حال گذاشتم خب خیلی وقتا. خانواده دارن نگاه میکنن تلویزیون نمیشه استفاده کرد شاید بخوایم رو گوشی بازی کنیم

    پاسخ

  2. اگر قابلیت remote play از رزولوشن ۴K و HDR پشتیبانی میکرد فروش گوشی های سری پریمیوم سونی چند برابر میشد ولی حیف که این امکان رو نداره و احتمالا شدنی هم نیست بخاطر اینکه با اینترنت و وای فای کار میکنه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here