سونی یوگا با نام Xperia Z وارد بازار میشود.

3
۱۱,۵۹۸


این روزها خبرهای زیادی در باره گوشی آینده سونی یعنی یوگا منتشر میشود و در جدیدترین خبرهای بدست آمده از منابع معتبر در xda مشخص شده است که یوگا با نام xperia z وارد بازار خواهد شد. این گوشی که مانند اکسپریا V مقاوم در برابر و آب و گرد و غبار است با سایز 139X 71 x 7.9mm در سال 2013 وارد بازار خواهد شد.
از دیگر نکات جالب توجه این تلفن هوشمند صفحه نمایش 5 اینچی با رزولیشن 1080 با تراکم پیکسلی 443 و با بهره گیری از تکنولوژی OptiContrast است که قبلا در تلوزیون های سونی به کار برده میشد. اگر این خبر درست باشد این اولین گوشی سونی خواهد بود که از تکنولوژی OptiContrast استفاده میکند.
فناوری OptiContrast لایه نازکی از هواست که بین پنل LCD و شیشه جلویی قرار دارد با رزین تیره ای که دارای فرمول مخصوص می باشد، میزان بازتاب ها به حداقل رسیده و در عوض کنتراست و شدت روشنایی افزایش می یابد. این رزین همچنین یک پس زمینه تیره و مناسب را برای ایجاد تصاویر غنی و پر طراوت حتی در مکانهایی با نور بسیار زیاد فراهم می کند.

اگر این شایعات درست باشد این گوشی با تکنولوژِی خاص خود میتواند برگ برنده سونی در بازار تلفن های هوشمند در سال 2013 باشد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here