سونی یک طرف، بقیه یک طرف! شاهکار سونی در ارائه آپدیت اندروید 7.0 نوقا!

147
۱۸,۸۷۰


دیروز و امروز، سومین مرحله به روزرسانی اندروید 7.0 نوقا به انجام رسید و در آن چهار گوشی هوشمند و یک تبلت از سونی آپدیت نوقا را تجربه کردند. اکسپریا Z5، اکسپریا Z5 Premium، اکسپریا Z5 Compact، اکسپریا Z3 Plus به همراه تبلت اکسپریا Z4 دستگاه هایی هستند که در این دو روز به اندروید 7.0 آپدیت شدند.

با انتشار این آپدیت تعداد دستگاه های سونی که هم اکنون اندروید 7.0 نوقا را اجرا میکنند به عدد خیره کننده 9 رسید! این رقم دقیقا برابر با دستگاه های گوگل است که البته با توجه به محدودیت دستگاه های گوگل و شرایط خاص آن، نباید سونی را با آنها مقایسه کنیم. اما عملکرد سونی در برابر سایر کمپانی های اندرویدی طعنه ای بزرگ به آنان است که سرعت عمل خارق العاده سونی در ارائه یک آپدیت کامل و بی نقص را نشان میدهد.

این روزها تمامی کمپانی ها در حال به روزرسانی نوقا برای محصولات خود هستند. اما نگاهی آماری به گوشی های به روزرسانی شده نشان میدهد سونی نه یک قدم، بلکه چندین قدم از سایر کمپانی ها جلوتر است. با توجه به اینکه سونی محصولات کمتری را هر ساله نسبت به بسیاری از کمپانی های رقیب معرفی میکند، اما لیست به روزرسانی اندروید 7.0 آن بسیار کامل تر بود.

از بین صدها شرکت تولید کننده گوشی های اندرویدی نگاهی به چند شرکت مطرح در این عرصه داریم تا عملکرد سونی را در ارائه این آپدیت با آنها مقایسه کنیم. جدول زیر تعداد دستگاه های به روزرسانی شده به اندروید نوقا توسط 9 کمپانی مطرح را نشان میدهد که پیشتاز بلامنازع آن سونی است.

سونی در حالی تا این لحظه 9 دستگاه را به اندروید 7.0 نوقا به روزرسانی کرده که آپدیت های ارائه شده نیز بسیار پایدار و کم نقص بوده است. این روزها خبرهای زیادی از اطراف در خصوص نارضایتی کاربران برخی از شرکت ها مثل سامسونگ و HTC شنیده میشوند که بعد از آپدیت به اندروید 7.0 با مشکلات زیادی رو به رو شدند. اما آپدیت ارائه شده توسط سونی چنین مشکلاتی را برای کاربران ایجاد نکرده است.

از طرف دیگر سونی چندی پیش به عنوان اولین شرکت آپدیت اندروید 7.1 را برای اکسپریا X (البته به صورت بتا) عرضه کرد که از این نظر نیز یک گام جلوتر از سایر رقبای خود است. از جدول فوق و وضعیت فعلی به روزرسانی ها چند نکته آماری استنباط میشود که خواندن آنها جالب توجه است.

1- پنج کمپانی ایسوس، وان پلاس، هواوی، الجی و سامسونگ مجموعا 8 دستگاه را آپدیت کردند. در حالی که سونی به تنهایی 9 دستگاه را به اندروید 7.0 ارتقا داده است. یعنی سونی به تنهایی از 5 شرکت بزرگ دنیا به روزرسانی بیشتری ارائه کرده است.


2- تا این لحظه تنها 8 دستگاه که تاریخ معرفی آنها مربوط به سال 2015 است به اندروید 7.0 آپدیت شدند که از این تعداد 5 دستگاه توسط سونی بوده است. یعنی به عبارتی 62 درصد کل گوشی های آپدیت شده!


3- سونی مجموعا 11 دستگاه را در لیست به روزرسانی نوقا قرار داده بود که تا این لحظه به روزرسانی 9 دستگاه را به اتمام رسانده است. به عبارتی 81 درصد از کل دستگاه ها که بالاترین رقم در بین تمامی کمپانی هاست!


4- به روزرسانی های سونی عمدتاً گسترده و به صورت جهانی در تمامی نقاط دنیا عرضه شده در حالی که برخی از شرکت ها، آپدیت ها را به صورت محدود و تنها به یک یا چند کشور اختصاص داده اند.


5- از لحظه انتشار آپدیت برای اولین دستگاه سونی تا امروز که نهمین دستگاه این آپدیت را دریافت کرد تنها 49 روز گذشت! به روزرسانی 9 دستگاه در کمتر از 50 روز رکورد خارق العاده ای است که در بین دستگاه های اندرویدی کمتر نمونه آن را دیده بودیم!

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

147 دیدگاه ها

  1. من z3+ دارم با آپدیت ۷ خیلی گوشی سریعتر و کاراییش روانتر شده و همچنین مصرف شارژش خیلی خیلی کم شده و گوشی دیگه داخل دوربین به هیچ وجه گرم نمیشه و یه باگ کوچیک تو اندروید ۶٫۰٫۱ داشت که بعضی وقتا مکالمه رو وصل نمیکرد و باید چندین بار میزدم که اونم رفع شده.
    در کل همه چیز عالی شده و به دو نکنه عجیب هم پی بردم که اگه دوستان علتش رو میدونن لطفا بگن.
    ۱- از وقتی اندروید رو ۷ کردم تو اینستا موزیکها یه بیس عجیب و قوی میزنن که انگار یه ساب گرفتی دستت و قشنگ بیس زدن باندهای گوشی رو حس میکنی ولی تو پلیر های دیگه هر کاری کردم به نصف اون صدا و بیس هم نتونستم برسم
    ۲- بعضی پلیرهای موزیک رو وقتی نصب میکنم صدای موزیک کل گوشی قطع میشه و تا اون رو حذف نکنم درست نمیشه که فقط روی بعضی پلیرها اینجوره

    پاسخ

  2. سلام دوستان، قبلا هم گفتم آپدیت ۷ گوشیمو به فاک داد با آپدیت۶ عالی کار میکرد باطریش عالی عالی بود الان هر دقیقه یه شارژ میندازه پدر باطریش رو درآورده جرات ندارم باهاش وبگردی یا بازی کنم سریع خالی میشه، صدای اسپیکر هم ضعیف شده،یکی پیغام ما رو به سونی برسونه،

    پاسخ

    deeppoint گفته:
    ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۲:۵۰

    دوست عزیز شما درست اپدیت نکردی دلیل نمیشه اندروید ۷ سونی باگ دار باشه اکثریت میگن باتری بهتره شده و هیچ مشکلی نداره ! صدا اسپیکر هم قوی تر شده از ۶ . شما فلش بکن رام اندروید ۷ رو روی گوشیت ۱۰۰% درست میشه

    پاسخ

  3. سلام دوستان لطفا راهنمایی کنید.گوشیم مدل دوسیم Z5 Premium هست.امروز از طریق خود گوشی به اندروید ۷ ارتقا دادم .بعد از نصب ریست فاکتری هم انجام دادم.نمیدونم چرا در تب stamina mode گزینه advanced setting روی stamina level اگر رو حالت battery time preferred یا حالت balanced performance preferred گوشیم رو تنظیم کنم .گوشیم یه مقدار کند میشه یه حالته سنگینی پیدا میکنه. چکار کنم لطفا راهنمایی کنید؟؟؟

    پاسخ

    mzm1989 گفته:
    ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۷:۱۳

    درود
    دوست عزیز تو حالت هایی که گفتی برای ذخیره بیشتر باتری مقداری از قدرت cpu و بار گرافیکی گوشی کم میشه تا باتری بیشتری ذخیره بشه اما نباید تا حدی باشه که شما میگید تا جایی که من اطلاع دارم شما یک بار دیگه ریست فکتوری کن ان شاالله درست میشه اگرنشد با فلش تولز آپدیت بزن حله(؛

    پاسخ

  4. سلام دوستان . من گوشیم پریمیوم هست گوشی رو بافلش تولز اپدیت کردم متاسفانه اطلاعی از زمز و جیمیلم نداشتم فقطم با جیمیل میشه واردش شد !!!!!!! کسی میدونه باید چه خاکی بر سر بریزم ! خیلی از سایت هارو هم زیرو رو کردم ولی به نتیجیه ی نرسیدم !!!!! لطفا اگه کسی از حذف قفل اکانت گوگل در گوشی های سونی اطلاع داره کمکم کنه ممنونش میشم …
    ای دی تلگرامم ——

    پاسخ

    ARMTIN گفته:
    ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۱:۱۵

    سلام سعید
    اسم + ۶۸ وارد کن بیا تا کمکت کنم

    پاسخ

  5. عالیه سونی ترکوند ! دمت گرم واقعا Z5 ام رو اپدیت کردم رون شده ! مخصوصا مصرف باتریم کمتر شده دیگه عالی از عالی . بقیه امکاناتم واسم مهم نبود مثل تغییرات دوربین و…. مهم باتری بود که شده عالی از عالی !!!!

    پاسخ

  6. قابل توجه دوستانی که میرند میانرده سونی میخرند خوب به لیست گوشی های ابدیت شده به نوقا توجه کنید
    من بار ها گفتم سونی پرچمدار پرست هست
    فقط پرچمدار هاش بهترین و بیشترین بروز رسانی براش انجام میده
    فقط پرچمدار هاش بخرید تا از نعمت ابدیت به مدت ۲ سال تضمین بشید

    پاسخ

    deeppoint گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۱:۳۰

    چرا چرت میگی کی گفته سونی فقط پرچمداراشو اپدیت میده !؟ کوری نمیبینی میان رده هاش و بالارده هاش اپدیت میگیرن ! یک نمونه اش t2 که اون زمان نصف xperia Z قدرت نداشت ولی تا اندروید ۵٫۱ اپدیت گرفت !

    پاسخ

    ARMTIN گفته:
    ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۴۸

    “XPERIA 2013”
    پرچمدار : Z و ZL و ZR
    تاریخ معرفی :۲۰۱۳ – فوریه ، می
    ورژن اندروید: پیش فرض v4.1 –
    اخرین ورژن v5.1
    پرچمدار: Z ultraو Z1 و Z1c
    تاریخ معرفی:۲۰۱۳ -ژوئن،سپتامبر ،ژانویه
    ورژن اندروید: پیش فرض v4.2 ،
    v4.3 اخرین نسخه v5.1
    میانرده : SP
    تاریخ معرفی : ۲۰۱۳ -مارس
    ورژن اندروید : پیش فرض v4.1 – اخرین ورژن v4.3
    “XPERIA 2014”
    پرچمدار:Z2 و Z3 و Z3c
    تاریخ معرفی:۲۰۱۴-فوریه،سپتامبر
    ورژن اندروید:پیش فرض v4.4.2 ،
    v4.4.4 اخرین نسخه v6.0
    میانرده: T2 ultra و C3
    تاریخ معرفی: ۲۰۱۴-ژانویه،جولای
    ورژن اندروید:پیش فرض v4.3
    اخرین نسخه v5.1
    “XPERIA 2015”
    پرچمدار: Z3 plus و سری Z5
    تاریخ معرفی:۲۰۱۵ – می ، سپتامبر
    ورژن اندروید: پیش فرض v5.0 ،
    v5.1.1 اخرین نسخه v7.0
    همچنان ادامه دارد …
    میانرده: M4 و C4
    تاریخ معرفی :۲۰۱۵- ژوئن
    ورژن اندروید: پیش فرض v5.0
    اخرین نسخه v6.0
    میانرده: M5 و C5 ultra
    تاریخ معرفی: ۲۰۱۵- اگوست
    ورژن اندروید: پیش فرض v5.0
    اخرین ورژن v6.0
    “XPERIA 2016”
    پرچمدار: X و Xp و XZ و XZ
    تاریخ معرفی:می ، سپتامبر
    ورژن اندروید:پیش فرض v6.0.1
    اخرین ورژن v7.0
    همچنان ادامه دارد …
    میانرده: XA و XA ultra
    تاریخ معرفی : ۲۰۱۶- می
    ورژن اندروید: پیش فرض v6.0.1
    ابدیت در اینده (نامشخص) v7.0
    ؟؟؟؟؟؟؟؟ ….
    همین جور که ملاحظه میکنی پرچمدار ها نسبت به زمان معرفی در طول دوره ۲ ساله ابدیت به طور کامل دریافت کردند
    ولی میانرده ها نسبت به زمان معرفی کمترین ابدیت دریافت و به صورت رسمی متوقف شدند
    کاربر deeppoint من به اندازه مو های سرت گوشی دستم گرفتم
    با تمام مدل اکسپریا اشنایی داشته ام دارم و اکثر مدل هاش روزگاری گذروندم
    اگه بنده مطلبی اینجا عنوان میکنم اشنایی کامل با سیاست ها سونی دارم
    و حرف هام با دلیل و مدرک میگم
    کسی اینجا نگفت سونی واسه میانرده هاش ابدیت نمیده !!!
    ولی بروز رسانی ها در میانرده ها خیلی کم هستند و حتی نسبت به پرچمدار ها ۱-۲ نسل قبل تر هم با تاخیر بیشتری به اخرین نسخه x.x بروزرسانی میشند
    بعضی از دوستان جدیدا XA یا XA ultra خریدند که در این چند روز پرچمدار۲۰۱۵ مثل سری Z5 و Z3 plus به اندروید نوقا ابدیت شدند
    و تاخیر اندروید نوقا برای گوشیشون باعث ناراحتیشون شده بود
    قیمت گوشیشون تقریبا پایه z3 plus هست گله مند بودند که چرا سونی گوشی ما رو در اولویت نوقا قرار نداده ؟ گوشی ما محصول ۲۰۱۶هست ! و…. خلاصه شاکی بودند
    که منم جواب این دسته از دوستان میدادم
    از اونجای که بنده شناخت کامل از سیاست های سونی داشتم
    همیشه به دوستان خرید پرچمدار ۱-۲ نسل قبل تر نسبت به میانرده های new سونی ترجیح و پیشنهاد میدادم چون:
    ۱- ابدیت و بروز رسانی بیشتر هست
    ۲- اولویت ابدیت ها با پرچمدارهاست
    ۳- پرچمدار نسل های قبل افت خودشون تو بازار کردند و ارزش خریدشون بالاتر میره
    ۴- سخت افزار قدرتمند تر و کیفیت ساخت بالاتر نسبت به میانرده new
    و….

    پاسخ

    deeppoint گفته:
    ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۵۴

    خودت نمیدونی چی گفتی میایی یک حرف دیگه میزنی بله کاملا مشخصه چقدر سونی دستت گرفتی اگه جنابعالی با تمام مدل های اکسپریا اشنایی داری بنده از سال ۲۰۰۵ با تمام مدل های سونی اریکسون اشنایی دارم و اخرین گوشی دکمه ایم هم w800بود !
    بعدم خودت داری میگی سونی فلانه اپدیت نمیده و بیشترین اپدیت رو به پرچم داراش میده پس چرا z و t2 مثلا انقدر اپدیت گرفتن ؟! هر دو از جیلی بین امدن به لالی پاپ ! بد نیست قبلش مرور کنی چی گفتی که مجبور نشی خودت جواب خودتو بدی دوست عزیز !

    Kooroshlp گفته:
    ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۱:۴۱

    دوست عزیز شما خیلی از گوشیها رو که آپدیت دریافت کردن رو اسم نبردی مثل zr که گوشی قبلی خودم بود و تا اندروید ۵.۱ آپدیت گرفتن.یا m2 که اونم آپدیت ۵.۱ رو دریافت کرد.یکم این شناختی رو که گفتی ارتقا بده.معلومه که اونقدرم شناخت نداری.

    deeppoint گفته:
    ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۲:۳۴

    اگه با منی بگم من ۲ تا گوشی که ادما اینجا خودشونو کشته بودن واسش و بحث میکردن سرشو نام بردم بعدم من از شما بیشتر شناخت دارم بیشتر از ۱۰ ساله گوشی سونی دستمه !!!! بعدم zr ضعیف تر از Z بود اکسپریا z نماینده شون بود که نام بردم ! این شما هستی که باید یکم شناخت پیدا کنی از گوشی های سونی بعد نظر بدی ! بعدم m2 راه اندازش ۴٫۱ نبود فکر کنم

    Amir-gm گفته:
    ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۹:۱۹

    اقای دیپونت
    فازت چی دادش ؟؟؟ 😐
    ارمیتن راست میگه پرچمدار های سونی نسبت به زمان معرفی به مدت ۲ سال بیشترین ابدیت دریافت میکنند
    حرفت در مورد T2 ultra و Z واقعا مسخره است Z پرچمدار ۲۰۱۳ هست و T2u میانرده ۲۰۱۴ هست Z با اندروید پیش فرض ۴.۱ معرفی شد ۴.۲ و ۴.۳ و ۴.۴.۲ و ۴.۴.۴ و ۵.۰ و ۵.۱ که ۲ سال ابدیت شد اما t2 فقط ۴.۳ و ۵.۱ که ۱ سال بیشتر نبود که باز هم با حرف های رامتین هم خونی داره
    در مورد ZR باید بگم باز هم رامتین تو لیست اسمش اورده ولی شما کور تشریف دارید
    در ضمن ZR به هیچ عنوان ضعیف تر Z نبود حتی قوی تر از اون هم بود ZR در سال ۲۰۱۳ حکم کامپکت Z داشته
    اقای دیپونت شرت از این سایت بکن برو تا بیشتر از این ضایع نشدی درضمن خودت هم فن سونی نزار که به شعورم بر میخوره

    ARMTIN گفته:
    ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۹:۴۲

    deeppoint
    شما همون کسی نیستی یه مدت به من تهمت و دورغ میزدی ؟؟؟
    هم روز هم که ضایع شدی
    یه مدت گم و گور شدی نبودی
    حالا اومدی بگی خیلی حالیته
    بچه پرو ؟!

    ARMTIN گفته:
    ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۰:۵۰

    deeppoint
    چرا Z رو با SP مقایسه نمیکنی ؟؟
    خریت که شاخ دم نداره

    deeppoint گفته:
    ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۲:۰۹

    Amir-gm @
    جناب عالی که کور تشریف داری که کامنت ها رو نمیخونی بچه جون ! اولا برو بخون ببین کی t2 عرضه شده بعد چرت بگو بعدم راه انداز هاشونو مقایسه کن !!! هر دو شون جلی بین بودن کم اوردین داداش عراجیف تحویل نده هههه

    deeppoint گفته:
    ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۲:۲۲

    ARMTIN@
    بعدم اینو یادم رفت بهت بگم چیز فهم شی . خ.ر خودتی تگ لقب تو به مردم نچسبون پسرم ! تو اگه چیزی بارت بود Z رو با sp قیمت پایین مقایسه نمیکردی !!!! هههه به قولی ابله تر از تو ندیدم که اینطوری چرت میگه بپیچونه خخخخ

    ARMTIN گفته:
    ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۳:۱۹

    بچه پرو انگار خیلی ادعات میشه اهل کدوم خراب شدی هستی ؟
    انگار تنت میخاره

    Iphone-6s گفته:
    ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۳:۳۳

    یعنی متاسفم به خاطر برند به هم دیگه توهین میکنید ادامه بدید موفق میشوید.

    Amir-gm گفته:
    ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۳:۴۷

    دیپونت انگار خیلی ادعات میشه 😐

    deeppoint گفته:
    ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۳:۵۰

    ARMTIN @
    بیا برو جوجه واسه من شاخ شونه نکش بچه تو اهل کدوم بوته ای هستی که بیام حالیت کنم انقدر ضر نزنی واسه مردم ؟! زبون در اوردی بچه تلگرامتو بده بیام حالیت کنم انقدر غد غد نکنی بچه ۱۰ ساله

    deeppoint گفته:
    ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۳:۵۱

    Amir-gm‌@
    شما انگاری ادعات نمیشه نه ؟! ههه کامنت بالا رو بخون بفهمی

    farzad1 گفته:
    ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۵:۳۹

    سایت خوبی هست ..میشه بگین من یه سونی مدل ion دارم الان چند میره

    pars71 گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۱:۵۶

    فکر کنم XA هم اپدیت میشه . . .

    پاسخ

    A.m.ir گفته:
    ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۲:۰۷

    دوست عزیز
    این سیاست تقریبا تمام شرکت ها دارن
    اما با این حرفتون که میگید پرچمدارای سال های پیش رو به میانرده های جدید (حالا هر شرکتی) شدیدا موافقم

    پاسخ

    A.m.ir گفته:
    ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۲:۰۸

    به میانرده های جدید ترجیح میدید
    (جا افتاد)

    پاسخ

    Amir-gm گفته:
    ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۹:۵۸

    A.m.ir
    من از اول هم حرفم همین بود
    پرچمدار کلا یه چیز دیگه است
    سونی تو پرچمدار هاش همیشه قوی بود
    سیاست سونی در میانرده ها از با داشتن SP متوجه شدم
    کسانی که SP داشتن هنوز که هنوز بد قولی سونی در مورد ابدیت ۴.۴.۴ یادشون نمیره
    از اون به بعد همیشه پرچمدارش گرفتم

    ARMTIN گفته:
    ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۰:۳۰

    Amir-gm و A.m.ir
    دقیقا باهاتون موافقم
    پرچمدار یه چیز دیگه است

  7. دوستان برای گوشی من اپدیت به صورت OTA اومده بود
    گفتم ریست فکتوری بکنم بعدش بزنم آپدیت کنم
    الان که ریست فکتوری کردم انگار نه انگار هر چی رفرش میکنم آپدیت جدید نمیاره(همون اندروید ۶٫۰٫۱مونده دیگه هیچ آپدیت جدیدی نمیاره)
    به نظرتون چیکار کنم؟؟

    پاسخ

    Maleki1492 گفته:
    ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۰۳

    سلام داداش،همون بهتر که نگرفتی، صبر کن نسخه ۷،۱ بیاد بعد بگیر، این نسخه یه کم ایراد داره، من گرفتم گوشیم باطری میخوره صدای اسپیکر هم ضعیف شده

    پاسخ

    deeppoint گفته:
    ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۱۶

    شما بلد نبودی دلیل نمیشه خوب نباشه که !!!! شما اپدیت ota کردی ۶٫۱ هم بوده روی گوشیت اینطوری شده فلش کن یا اپدیت ota کردی رسیت فکتوری بزن ببین صدا چقدر قوی تره شده جای ضعیف تر !!!! . و برعکسم باتری دیگه خالی نمیشه من خودم همین الان دارم تست میکنم !!!!

    پاسخ

    mzm1989 گفته:
    ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۷:۰۷

    لایک بسیار (؛

    mzm1989 گفته:
    ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۷:۰۸

    فعلا صبر کنید دوباره آپدیت ارائه میشه

    پاسخ

  8. انصافا سونی تو اپدیت هاش همچین کار خاصی هم نمیکنه و مثل خام میده بیرون . . .
    من که سونیم رو فروختم دیگه پشت دستم رو داغ کنم سونی بخرم !
    فقط تو خانواده یک XA از سونی مونده که داریمش

    پاسخ

    mzm1989 گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۸:۲۷

    مثلا بیاد چی کار کنه ؟
    خداییش کم نقص ترین آپدیت ها مال سونیه سیاست کاریشم اینه که اندروید اختصاصیش خیلی شبیه به اندروید خام باشه تا الکی حافظه اضافی از رم اشغال نشه که در طولانی مدت باعث کندی گوشی میشه و …
    دوما اندروید سورس باز هست شما هر شخصی سازی که دوست داری می تونی خودت اعمال کنی فقط یه کم حوصله و زمان می خواد (؛
    به نظر من و خیلیای دیگه یکی از برگ های برنده سونی همین ساده بودن محیط کاربریشه
    البته قصد جسارت نداشتم و فقط من باب توضیحات گفتم
    باتشکر از اکسپرین و سونی

    پاسخ

    pars71 گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۹:۳۷

    قسمت هایی از فرمودتون رو قبول دارم ولی منظورم بیشتر تو قسمت شخصی سازی و امکانات بود . لزوما داشتن امکانات مختلف رابط کاربری باعث کندی نیست. رابط کاربری هواوی و سامسونگ و LG به شدت غنیه ولی هیچکدوم توی نسخه های جدید هیچ کندی ندارند .سامسونگ از تاچ ویز اندروید ۵ حسابی روان هست . الجی هم همیشه روان بود . هواوی هم از EMUI4.1 خوب شد.
    تو آنتن دهی ، دوام ،خرابی ، خدمات ، امکانات ، تاچ و صفحه ، دوربین تو هر زمینه ای سونی گوشی هاش میلنگه و بعد از کلی تجربه و مقایسه طی سال ها این رو میگم . واقعا بیخود نیست یکی مثل سامسونگ رتبه یکی مثل سونی جز ۱۰ تا ی اول هم نیست و به زور بخش موبایل سرپاست . آخر عاقبتش مثل vaio نشه شانس اورده

    پاسخ

    sina82 گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۲:۱۹

    سخنان شما محترم اما چند ماه پیش بود که یه منبعی گفت گوشی های سونی سریعترین در جهان هستند. در ضمن منظورتونو از آنتن دهی،تاچ، دوام و خرابی!!! و دوربین و … نفهمیدم! ما همیشه از سونی استفاده کردیم و تا حالا مورد هایی طبق فرموده شما ندیدیم

    pars71 گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۳۲

    نمیدونم شاید از شانس من و بعضی از اطرافیانم بوده .
    هرچی سونی داشتم بعد مدتی خراب شده . wifi شون . آنتن دهی و پرش انتن . تاچ که اپیدمی برام بوده . سعی میکنم از تاچ XA فیلم بگیرم تو بخشش تو سایت بذارم ببینید چه اعجوبه ایه گوشی ۲۰۱۶ همچین داستانی نوبره تو فروم سونی هم زیاد از تاچ و باتری نوشتن. XA روی ۳G و ۴G حسابی باتری میخوره . حال نوشتن ایراداتش رو واقعا ندارم و الان فقط همین XA تو خانواده مونده و پرچمدار هاش و مدل های مختلفش هم داشتم (مدل نمیگم جو بهم نریزه) هر کدوم مشکلات متعددی بعد مدتی برام پیش اوردند در صورتی که من همچین تجربه های منفی به این وجه حتی در مورد هواوی نداشتم . چرا با سامسونگ مشکلاتی داشتم ولی خدمات فوق العادش همیشه راه گشا بوده. نمیدونم شاید شانس من بد بوده . همیشه هم باگارانتی میخرم

    deeppoint گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۱:۳۲

    شما لیاقتت همون پلاستیک بجل های سامسونگ و ظرف یک بار مصرف های هواوی و حلب بازیافتی اپله ! حیف نکرده سونی دستت بگیری ! هر کی سونی داشته سمت اپل و اشغال سازا دیگه نرفته تو امدی چپه حرف میزنی !!! برو اول تست کن یک گوشی سونی رو بعد نظر مهندسی بده !

    پاسخ

    pars71 گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۱:۵۵

    یعنی شما فکر میکنی من سونی نداشتم و ندارم ؟! خیلی جالبه مگه سود و ضرر یکی از این شرکتا به من میرسه که حرص بخورم یا دروغ بنویسم چه نفع و ضرری به من میرسه ؟! مگه با تکذیب و پلاستیک خوندن سامسونگ توسط امثال شما ضرری بهش رسیده ؟! هیچ جوری سونی در حد سامسونگ و حتی هواوی نیست هر ویژگی و چیزی که فکر کنی از بقیه عقبه و دلیل سهم اندکش از بازار و رتبه ی زیر ۱۰ و میزان ضرر هاش همینه و با همین فرمون جلو بره که البته تا حالا هم همین بوده و همیشه از همه عقب بوده ، دیر یا زود عاقبت بخش vaio در انتظار بخش موبایلشه

    پاسخ

    deeppoint گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۲:۳۳

    بهت جیره میرسه که داری انقدر میسوزی دیگه تابلو کردی تعصب و ترول بودن کورت کرده اولا سونی خیلی سرتره تا بازیافت های سامسونگ و اپل و هواوی و …. اونا همه یک بار مصرفن و انفجاری که سونی نداره و بازم ثابت کرده کیفیتش برتر از همه برندا هستش ! دوما یا ۱ هفته نت گرفتی امدی اینجا یاهم خیلی ترولی سونی سود ۱۰ برابری طی ۳ ماه داشته که اپل همچین سودی نداده توی عمرش !!!! اپل خیلی سود کرده ۲ برابر اونم سالی !!!! تعداد فروش xz بیشتر از ایفون۷ شد! کجای کاری ! بد نیست خبرا رو بخونی توی همین سایتم هستش ! بعدم سونی انقدر بزرگه که توی افکار بچه گونه و کم سن جنابعالی جا نمیگیره ! اینو بدون بعد از اپل و سامسونگ و الجی سونی موبایل ورشکست میشه اینو هیچ وقت فراموش نکن . پیشنهادم میکنم تاریخچه سونی رو بخونی بعد جک و نظرات گوهر بار بدی از نظراتتم مشخص شده یک بارم توی عمرت سونی دست نگرفتی ! پس بی خودی پز نده ! مردم ندید بدید نیستن !

    pars71 گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۲۴

    باشه ! ارزش جواب دادن براتون نمیبینم چون کلا تعصب سونی دارید فکر میکنید از فضا اومده ولی سونی ۵ دهه قبل هرچی بوده ربطی به الان نداره مخصوصا بخش موبایلش. برای vaio هم از این دست حرفا زیاد بود. سامسونگ و اپل و هواوی به ترتیب ۳ رتبه ی اول تا سوم دنیا رو دارند و نیاز نیست نگرانشون باشید . اون خبر رو کامل بخون که چه تعداد XZ فروخته و کلا فروش سالش و ۳ ماه هاش چقدر بوده و تولیداتش رو چقدر رسونده و پیش بینیش رو چقدر گرفته بوده و همین مثلا سودش دلیلش چیا بوده از چیا زده و آمارش در برابر سامسونگ و اپل و هواوی هیچه ! یکبار ببین S7 کلا چقدر فروخته و ایفون ۷ چقدر فروخته و سونی کلا چقدر فروخته خخخخخ

    deeppoint گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۵۰

    شما از همون اول ارزش نداشتی اگه داشتی این همه جوابتو اینطوری نمیدادن !!! من تعصب ندارم این جنابعالی هستی متعصب هستی و داری خودتو جر میدی ثابت کنی سامسونگ و… که دشی ارزش ندارن بهترینن ! بعدم عزیزم vaio واسه سونی نبود سهامش واسش بود بد نیست اسم vaio رو سرچ کنی گوگل ! سامسونگ اوله ؟! خخخخخخخ سامسونگ پیارسال ۴ رم بود امسال شده ۸ ام خخخخخخ اپل که زیر گوگله ! اینم بد نیست بدونی شرکت رشوه گیری مثل سامسونگ وقتی پول میده به اینو اون و سهام شخصی خودشم حساب میکنه اول نشه میخواد اخر بشه سونی درامد پارسالش از مایکی بیشتر بود !!!!! فکر کنم بدونی مایکروسافت چیه پسرم ؟! خخخخ یا تعصب کورت کرده بازم ! ایکس زد طی ۳ ماه ۶۰ میلیون دستگاه فروخت امارشم هست که شد بهترین گوشی سه ماهه اخر ۲۰۱۶ . بعدم اس ۷ کل فروشش ۱۰۰ میلیون نسخه بوده تا حالا !!!! ایفون ۷ تا حالا ۷۰ میلیون نسخه فروخته (اونم با تبلیغاتی که خودشو جر داده) وقتی هیچی بارت نیست بهتره نظر ندی چون ملت دارن بهت میخندم پسرم !!!! قبل این جک گفتن هاهم یک سری به امار فروش سونی و گوشی هاش بزنی بد نیست ! بعدم سونی با فروش دوربین هاش میتونه اپلو بگذاره جیب سمت راستش ! برو ببین سالیانه چقدر فروش داره دوربین های سونی ! کنسول ها که دیگه هیچی ! بیل گیتسم میگذاره جیبش توی درامد زایی !

    pars71 گفته:
    ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۲۹

    برو اطلاعاتت رو زیاد کن تیتر خبر رو فقط نخون .۴ تا سایت انگلیسی ببین. در ضمن اینجا بخش موبایل سونی مهمه . vaio هم برند سونی روش بود . حتی تو پتنت ها هم امسال باز سامسونگ بالاتر از امثال سونی بود (این از نمونه تکنولوژیکی علمیشون) دیگه به امار فروش و … کاری ندارم اصلا سونی موبایل در حد سامسونگ نیست قیاسشون خنده داره . هیچی اطلاعات نداری فقط تعصب سونی هستی ، دیگه جوابت رو نمیدوم فایده نداره ارزشی نداره . کل دنیا تو قسمت موبایل دست سامسونگ و اپله همین بسه برات .

    deeppoint گفته:
    ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۴۸

    مگه مثل تو ترولم که هیچی ندونم فن بوی پلاستیکی!!! کم میاری میگی جواب نمیدم ؟! بچه جون من اینا رو از منبع های معتبر گفتم وقتی عرضه بحث نداری پس ادعا مفتم نداشته باش ! تو هر وقت فهمیدی سونی باعث به وجود امدن و گنده شدن اپل و سامسونگ شد بیا نظر مفت بده ! حتی توی عقلتم نمیکنجه سونی nfc و پتنتشو ساخت و الان شرکتای امثال سامی و اپل استفاده میکنن ازش ! اینم بگم اصلا مقایسه سامسونگ دزده با سونی کار مزخرف یک مشت تروله !!! سونی با این همه اباهت و فروششو کیفیتش با بنجل پلاستیک سامسونگ یکی بشه !!!! شرکتی که علاوه بر ضرر و زیان پولم داد به مشتری هاش مشخص میشه چقدر ارزش داره تازه همین جدیدا هم رشوه داده به دولت کره جنوبی و…. هاش که مدیر عاملشو دارن میبرن زندان !!!! اینم بگم پسرم هر وقت فهمیدی بهترین گوشی ۳ ماهه ۲۰۱۶ چی بود بیا چرت مفت بگو ما مثل تو چشمامون کور نشده از تعصب پلاستیک جات . راستی چقدر بهت جیره میدن انقدر داری جر میدی خودتو و تعصبانه نظر میدی ؟ خخخخخ
    اینم بگم که از اخر vaio سهام دارش سونی بود وگرنه الان vaio جدا نمیشد از سونی ! هههه بعدم vaio شد مثل سونی اریکسون جداشدن و بعد یک مشت ترول مثل تو امدن میگن بسته شد در لبتاب سازی سونی و…. درسته لبتاب نمیزنه ولی درش بسته نشد قراردادش بسته شد پسرم . هر وقت اینا رو فهمیدی بیا نظر بده ادعا مهندسی ای تی رو هم بکن حالا برو شنبه مدرسه دیرت نشه اماده شو از ۲ روز قبلش خخخخخ

    A.m.ir گفته:
    ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۲:۴۱

    دوست گرامی deeppoint
    درسته که سونی با سیاست های جدیدش وضعیت خوبی پیدا کرده و صد درصد این بسود مصرف کننده هاست که یکی از غول های تکنولوژی وضعیت خوبی پیدا کرده
    اما چند نکته هست که در نظر نگرفتید:به گفته شما سونی به سود ده برابری رسیده(خبر ندارم از این موضوع اما فرمایشتون درست)حالا میخوام بدونم این ده برابر معادل چقدر میشه؟ ایا بقدری هست که بتونه در برابر همون سود دوبرابری اپل رقمی باشه؟عزیز من اپل فقط طی یک روز سال جدید میلادی از طریق اپ استور درامد۲۴۰میلیون دلاری داشته،حالا ۳۶۴ روز دیگه بماند
    اونم فقط اپ استور
    در رابطه با فروش ایکس زد هم خدمتتون غرض کنم اون تیتر رو حتما یه بار دیگ بخونید
    ایکس زد پرفروش ترین بین اندرویدی ها شده نه تمام گوشی ها،مسلما فروش اپل خیلی بیشتر از تمام بالارده ها و میانرده های سونیه
    به هرحال اون پلاستیک و ظرف یکبار مصرف هرچی باشن الان بازار تو دستشونه
    حالا هرچقدر هم بخوایم بگیم مثلا سنسورهاشونو سونی داره میزنه و ازشون کسب درامد میکنه اما سود حاصل از فروش سنسور در مقابل سود فروش گوشی همچین قابل مقایسه نیست
    اره کل دنیا چیزی بارشون نیست که دارن پلاستیک و ظرف یکبار مصرف و حلب بازیافتی دستشون میگیرن،ولی شما که سونی تو دستت میگیری خیلی از کیفیت سر در میارید

    deeppoint گفته:
    ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۳:۰۵

    اولا سونی همیشه وضعیتش عالی بوده ! دوما خبر رو نخوندین همینجا هستش سود ۱۰ برابری بود یا ۲۰ برابری !
    سوما اپل که داره امسال و پارسال ضرر میده به جای سود خالص ! اینو امار فروش ایفون ۶اس و ۷ مشخص میکنه !
    چهارمن :
    بنده تیتر رو خوندم پر فروش ترین گوشی سه ماهه ۲۰۱۶ پیشنهاد میکنم شما مجدد بخونی نه من ! فروش اپل خیلیم بالاست که از زمان عرضه ایفون ۷ تا الان ۵۰ میلیون بیشتر ایفون نفروخته که سونی با ایکس زد از ۲ ماه قبل تر تا الان ۶۰ میلیون نسخه ایکس زد فروخته که شدم پر فروش ترین ۳ ماهه ۲۰۱۶
    پنچمن هم :
    کی گفته پلاستیک ها الان بازار دستشونه ؟! اگه به برند که گوگل الان برترینه ! اگه به پوله که بیل گیتس و بخش پلی استیشن سونی اپل و تیم کوک رو جیب سمت راستش میگذاره که هر ساعت ۴۵ میلیون دلار درامد psn سونیه !!!!
    اخرم بگم من هیچ وقت نمیخوامم سونی دوربین این گوشی های مزخرف رو بزنه چون برند پر اباهت خودشو پایین میاره سونی خودش صاحب سنسور های اختصاصیه مخصوصا توی دوربین . و سود سنسور دوربین ۲۰% هر گوشیه محض اطلاعت مهندس !
    و اخرین جمله رو هم بگم . کل دنیا اگه ترول های امثال فون ارنا و جی اس ام و خودتونه اره این دنیا هیچی بارش نیست !!! و یک نمونه بده کل دنیا سامسونگ و اپل دستشونه !؟ منتظرم ثابت کنی حرفتو ! بعدم شما هر وقت سونی دست گرفتی بیا ازکیفیت حرف بزن ! dxo سونی دستش گرفت مغزش هنگ کرد شروع کرد به معذرت خواهی و تعریف از سونی یا techradar که ایکس زد دستش گرفت شروع کرد به تعریف از سونی پس لطف کن چیزی نمیدونی بی خودی ادعا نداشته باش که بعدا ابرو نداشته باشی کامنت بگذاری !

    A.m.ir گفته:
    ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۶:۰۰

    اولا که حرفت دهنتو بفهمید
    دوما والا تا اونجا که من خبر دارم یه سامسونگ تو سال ۲۰۱۵بالای ۳۰۰میلیون گوشی فروخته(بعلاوه در حال حاضر پرکاربر ترین گوشی اندرویدی اس ۵سامسونگه) حالا هووی و اپل بماند،که تو اون سال سونی ۳۰میلیون هم نفروخت
    امار ۶۰میلیون ایکس زد نمیدونم از کجا اوردی وقتی هنوز سونی گزارش مالیشو نداده
    سوما الان دارم با زد۵این کامنت میزارم
    چهارما تجربه ثابت کرده سکوت بهترین پاسخ برا ادما خودشاخ پندار میتونه باشه

    deeppoint گفته:
    ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۴:۰۱

    کامنت ادمو پاک کنیم بی خودی !!! هههه به این ادمم گفتم که سونی چقدر گوشی فروخته که توی خوابشم نمیتونه حسابش کنه ! ولی زدین پاکش کردین اشکال نداره خودتون کخ میریزین و حرف های یک مشت ترول رو تایید میکنید ! اون از اون مشنگ بدبخت کج که میگه سونی به میان رده هاش نمیرسه بهشم حرف حق میزنی میسوزه از پایین وراجی مفت میکنه واسه ادم ! دیگه انتظار بیشتری نمیشه داشت از سایت اکسپریان بلاخره ما نفهمیدیم اینجا واسه طرفداران سونی موبایل یا یک مشت ترول و فن بوی بدبخت عقده ای سامسونگ و اپل بازیافتی ؟!

    ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۴:۰۷

    اولا که کامنت شما به خاطر توهین های مکرر حذف شد
    دوما
    رقمی که شما از فروش XZ دادین خودتون خندتون نگرفت؟
    سونی توی سه ماهه اخیر ۶۰ میلیون XZ فروخته؟ از کجا آوردی اینو؟ کل فروش گوشی های سونی توی سال ۲۰۱۶ روی ۱۷ میلیون برآورد میشه. بعد توی ۳ ماه ۶۰ میلیون فقط XZ ؟؟؟؟؟ همین حرف ها رو میزنین چهار نفر دیگه میان میگن طرفداران سونی فلان و …

    deeppoint گفته:
    ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۴:۰۲

    کنید*

    deeppoint گفته:
    ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۴:۱۰

    اولا توهین رو برین ببینین اول کی کرده ! دوما من از اول دارم میگم نه ۳ ماهه!!! گفتم توی ۳ ماه کلی فروش داشته که شده بهترین بعدم اینا رو از خودم در نمیارم ! اینا رو من از سایت هایی امثال techradar و…. خوندم . شما لطف کنید خبرا رو کامل پوشش بدین همین کافیه ! و یا منبع قرار بدین که نگن بهتون از خودتون چیزی میسازین میگذارین سایت . کافیه یک سر به سایت های دیگه بزنین ببینین چه طور شخص شما رو دست میندازن !

    deeppoint گفته:
    ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۴:۱۳

    امیدوارم تایید کنید و توضیحی واسش داشته باشین !!!! بعد به بنده بگین فلان و چیکاره و شما اینطوری و اون طوری !

  9. اپدیت Z5 خیلی بهتر شده داغ نمیکنه باطری خیلی مصرفش پایین اومده و تو صفحه اصلی و منو حالت چرخش در میاد فقط صدا اسپیکر خیلی پایین جوری که ازار دهنده ست هیچی نمیشه گوش داد. باز هم تشکر

    پاسخ

  10. خیلی جالبه بعد از آپدیت همه ی هسته هاش فرکانسشون شده ۱٫۵۶
    کلا کاری با گوشی نمی کنم دماش پایین اومده
    ولی عملکرد تاچ گوشیم کمتر شده مخصوصا تو تلگرام وقی دارم با کیبورد اکسپریا چیزی تایپ میکنم یکم هنگه
    یه آپدیت دیگه باید بده برای حل این مشم
    کیفیت صدا هم کم نشده فرقی هم نکرده

    پاسخ

    mzm1989 گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۸:۲۳

    هیچکدون از اینایی که گفتی ایراد نیست ریست فکتوری کن حل میشه قبلشم از همه برنامه ها و مخاطبین و… بک آپ بگیر حله (؛

    پاسخ

    sony z3 plus گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۹:۰۴

    ریست فکتور زدم دادا
    خیلی جالبه بعد از آپدیت همه ی هسته هاش فرکانسشون شده ۱٫۵۶
    اینم که گفتم خیلی خوبه دیگه گوشی گرم و داغ نمیکنه

    پاسخ

    deeppoint گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۱:۳۳

    مشکل تلگرامه کلا باگ داره نسخه جدیدش ! از سونی نیست بی خودی دست سونی نندازین !

  11. سلام
    آقا این سونی فوق العادس فوق العاده …
    من z5 ام رو آپدیت کردم دیروز (؛
    مصرف باتری عالی شده شارژ بهتر و کارکردن باهاش روون تر…
    حالت شبش فوق العادس
    تنظیماتش عالی شده
    کیفیت دوربین تا حدودی بهتر از قبل و روون تر شده
    سرعت اسکنر اثر انگشتم که دیگه ترکونده
    داغی که اصلا خیلی خیلی کم شده
    خلاصه بگم دم سونی و بروبچه هاشون گرم که ترکوندن …
    سونی همیشه منو یاد گوشی های با حال نوکیا میندازه …

    پاسخ

    mehranq گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۲:۳۴

    حالت شب منظورت کودومه؟

    پاسخ

    mzm1989 گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۸:۲۰

    حالت شب تو نوتیفیکشن هست دیگه رنگ آبی صفحه رو میگیره تا چشم اذیت نشه فعال کردنش یه کم پیچیدس ولی من کشفیدمش (؛

    پاسخ

    Saeed Mohammadipouya گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۴:۲۹

    داغی که پرمیوم اصلا حس نمیشد اگه هم باشه بخاطر نت سیمه
    باطری تو شش عالی بود تو اینم بهتر شده خدایی معرکه شده دوربین عالی شده سنسور اثرانگشتم

    پاسخ

  12. سلام خدمت همه عزیزان، z5 pدارم آپدیت ۷ زدم هم صدای اسپیکر ضعیف شده هم مصرف باطری شدیدا رفته بالا، اعصابم به خاطر باطری به هم ریخته، با اندروید ۶عالی کار میکرد، حالا بهترین راه واسه برگشت اندروید۶چیه؟ چطور به آپدیت ۶ برگردونم که مشکلی پیش نیاد؟
    ممنون از همه، حالمو گرفته

    پاسخ

    Pouya2428 گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۹:۴۵

    سلام پیشنهاد من اینه که عجله نکن دوست عزیز گوشی رو ریست فکتوری کن به احتمال زیاد این موارد درست میشه قطعا سونی این مشکلات رو اینده با اپدیت برطرف می کنه

    پاسخ

    Mёy$αM گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۹:۵۸

    داداش خدایی صدای گوشی من قشنگ یکی دو درصد بالاتر از اندروید۶ رفته شما ریست فکتور کن درست میشه

    پاسخ

    Saeed Mohammadipouya گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۴:۳۱

    سلام داداش با فلش تولز تونستی رام رو بزن درس میشه اکثر این مشکلا گاهی برلثر اپدیت از طریق گوشی میاد یجور باگن
    منکه اصلا هیچ مشکلی ندارم بتطریتم کالیبره کن اگه حس میکنی ضعیف شده

    پاسخ

    *Shahrouz* گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۵:۰۹

    مشکل داره اندرویدت مگه نه ماله من که خیلی بهتر شده

    پاسخ

  13. یکی از بهترین ابدیت های سونی بود مرسی سونی جونم .زد فایوم اصلا داغ نمی کنه در حالت مولتی ویندوز هم ویدیو فورکی میبینم و زیرشم وبگردی می کنم مصرف باتری عالی و داغی هم نداره و خیلی هم روان شده

    پاسخ

  14. آقا این امکانات امکاناتی که می گید امثال سامسونگ رو گوشیاشون می ذارن دقیقا چی هستن ؟!
    ما که امکانات خاصی ندیدیم والا !
    سونی رام پایدار ، بدون ایراد ، بسیار بهینه شده عرضه می کنه و سایر شرکتا عملا رابط کاربریشونو فقط اپ می کنن !
    رابط کاربری سونی به اندروید خام نزدیکه ولی بسیار بسیار شیک تر و کاربردی تر هستش ! خدمت آقای میرزایی هم عرض کنم ال جی خوبه سونی بده ! تا صبح از ایرادات ال جی میشه صحبت کرد ولی سونی چی ؟
    من ادم منطقی ندیدم ناراضی باشه از این اپدیت

    پاسخ

    A.m.ir گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۰:۲۷

    دوست عزیز همین مولتی ویندوز که چند وقت پیش تو نظر سنجی همین سایت نسبت به اسمال اپ رای بیشتری اورد خیلی وقته تو گوشی های سامسوتگ هست
    تازه اگه اشتباه نکنم بیشتر از دو پنجره هم رو میشه ازش استقاده کرد
    در حالی که سونی اونو بالاخره به لطف اندروید هفت به گوشیش اضافه کرد

    پاسخ

    Kaveh-AP گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۲:۱۳

    بدون تعارف :
    شما چقدر استفاده می کنی از این قابلیت توی صفحه ی ۵٫۲ اینچی ؟
    شما مولتی ویندوزو ترجیح می دی با هنگ و لگ یا روونی بدون مولتی ویندوز ؟

    پاسخ

    A.m.ir گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۲:۴۲

    گوشی با رابط کاربری غنی رو همه جوره به رابط کاربری به قول شما بدون لگ ترجیح میدم
    چون اگه بدون لگ میخواستم گزینه های بهتر از سونی هم پیش روم بود

    deeppoint گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۱:۳۷

    مولتی ویندو چیز مزخرفی بود که هیچ کاربردی نداشت تمام سایت ها از جمله gsm arena (خواستی مدرکشم میدم بهت) اونو بی مصرف خطاب کردن ! بعدم مولتی ویندو بیشتر از ۲ تا نمیشه پسرم جک تفت نده ! اینم بگم که اگه به امکانات بود اول سونی اینفرارد نمیگذاشت توی تبلت هاش که بعدش سامی اسکی بره تو گوشی هاش بگذاره ! یا اپل اسکی نمیرفت صحفه نمایش گوشی هاشو led backlight کنه ! ههههه

    پاسخ

    A.m.ir گفته:
    ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۵:۴۶

    گفتم که از نظر شما همه چیز بی کاربرده
    در ضمن نوت پرو تا چهار پنجره ای رو میتونه ساپورت کنه

    deeppoint گفته:
    ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۲:۱۶

    پس نکنه از نظر شما که ترول سامسونگی kid مود خیلی کارایی داره خخخخخ
    کی گفته مدرک بده ؟! خوده اندروید بیشتر از ۲ مولتی ویندو پشتیبانی نداره کمتر جک بگو پسرم خخخخخخخخخ

  15. سلام دوستان.بعد از اپدیت به اندروید ۷ برنامه ویدیو خود گوشی تبدیل به برنامه tv side view شده چیکار کنم درس شه.واقعا مسخرس انگار یه برنامه رو کپی کردن

    پاسخ

  16. نمیدونم اینایی که میگن اندروید۷ روگوشی های سونی ایجاد مشکل کرده اصلا گوشی سونی دارن من که به شخصه از اندروید ۷ راضیم کلی تغیرات داره سرعت گوشی که فوق العاده شده از امکانات نرم افزاری واجرای برنامه همزمان عالیست مصرف باتریش کم شده گرم شدن پردازنده ۸۱۰ خیلی خیلی کم شده همشون به کنار سرعت حسگر اثر انگشت خودش یه طرف دیگه کافیه انگشتت رواحساس کنه بلافاصله تشخیش میده من که خیلی خیلی راضیم حتا من تست گرم شدن وزود خالی کردن باتری را توشبکه ۴G امتحان کردم قبلنا پدر باتری درمیومد خودشم افتضاح داغ میکرد در ضمن نور صفحه نمایشم تا آخر گذاشتم باید بگم خداحافظ داغی البته اینا یی که گفتم توz5p امتحانش کردم

    پاسخ

    Saeed Mohammadipouya گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۴:۳۳

    اینا برنداشون تو هفت دچار مشکل شده و حتی اس۷ یه بنده خدا صفحش بعد اپدیت پیکسلاش پرید میخان کم نیارن اینو میگن

    پاسخ

  17. سلام به همه دوستان
    از عزیزان تقاضا دارم یه سر به دوران دبستان بزنند و کتاب های فارسی رو دوباره مرور کنند تا اینقدر شاهد غلط های املایی شاخدار نباشیم.
    گیریم که کیبورد مشکل داره یا مثلا دستتون اشتباهی روی کلمه دیگری خورده، ولی آخه کسی به جای الف مینویسه ع؟ یا طرف به جای مال نوشته ماله؟!
    یعنی بخوای بگی تمومی نداره.
    آره، حتماً پاس بدارید.

    پاسخ

    Hoseynssss گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۶:۴۲

    نهایت درکتون از مطلب این بود؟

    پاسخ

  18. چندین مورد بگم در مورد آپدیت جدید که تو مارشمارلو اذیت میکرد،
    باطری که زود خالی میکرد الان خیلی هم عالی شده
    نوتیفیکیشنا بهتر شده هرچند ماله گوگل باشه
    رنگ صفحه نمایش بهتر شده
    اعلان بار بهتر از قبل شده
    همه چیز ساده و روان داره اجرا میشه بدون لگ
    دوربین تنظیمات دستی نداشته باشه بهتر، مگه بود استفاده میگردیم، دوربین dslr نداده که
    من که دارم حال میکنم با این آپدیت

    پاسخ

  19. خدایی سونی تو سرعت آپدیت ترکوند ولی ندادن تنظیمات دستی به بهترین دوربین ۲۰۱۵ جهان خیلی خیلی نامردی و ظلم بود.
    سونی میخاد با محدود کردن قابلیت های سری زی۵ فروش سری ایکس رو بالا ببره که این یه استراتژی اشتباه و ظلم به طرفداران قدیمیش هست مخصوصا خریداران زی۵پی که این همه پول دادن که مثلا نسخه اعلا رو بخرند.
    واقعا متاسفم.

    پاسخ

    kian13 گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۰:۱۰

    اصلا بحث چیزی که شما گفتید نیستش عزیز
    گوشی های هر سال یک سری قابلیت های نرم افزاری جدید دارن که گوشیای سال قبل ندارن و در بروز رسانی ها هم گوشی های هر سال شبیه به هم آپدیت میشن
    از رابط کاربری و تم ها و لاک اسکرین گرفته تا تنظیمات دوربین
    البته ممکنه دولوپرها بتونن پورتش کنن برای z5 حالا که اندروید هردو سری ۷ شده

    پاسخ

  20. گوشی من z5 premium هست، بعد از آپدیت تو قسمت گالری و موزیک هر فیلم و آهنگی رو پخش میکنم صدا به حدی ضعیفه که شنیده نمیشه و ویدیو پلیر هم اصلا باز نمیکنه

    پاسخ

    pouriakdy گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۱:۱۶

    یه ریستارت کردم درست شد

    پاسخ

  21. از اولم قرار نبود تنظیمات دستی دوربین و لاک اسکرین سری x رو بده به سری z, این دو خانواده خیلی باهم فرق دارن، بعدشم من x دارم باور کنید تنظیمات دستی دوربین چیز شاخی نیست که این همه خودتونو میکشید ولله من هر کاری میکنم تنظیمات اتوماتیک بهتر عکس میگیره، من خودم عکاسم، تنها در یک صورت میتونست خوب باشه تنظیمات دستی سرعت شاتر الان حداکثر ۱ ثانیه که زیاد به درد بخور نیست اگه مثل دوربین حرفه ای تا ۳۰ ثانیه داشت میتونست بدرد بخور باشه واسه عکاسی در شب از اسمان و……، یا سرعت شاتر خیلی پایین مثل ۱/۱۰۰۰۰ که نداره، دامنه ی سرعت شاتر رو نمیتونی تغییر بدی در واقع توی همون محدوده شما میتونید تنظیم دستی انجام بدید که تازه اگه عکاس خیلی حرفه ای باشید بعد از کلی تنظیم و گرفتن چندتا عکس ازمایشی میتونید در حد اتوماتیک عکس بگیرید، راجب اپدیت بگم که سونی واقعا محشر شده ، خیلی عجیبه که به این سرعت همه ی مناطق رو پوشش داده، سامسونگ اپدیت واسه کره میده بعد ۳ ماه میرسه ایران!!! واقعا رام های سونی سبک، شیک، و ساده و چشم نواز هست، چرت و پرت هایی نداره که طرف بعد ۱ سال بفهمه که گوشیش یه سری قابلیت بچه گانه داشته و خبر نداشته!!!!

    پاسخ

    Mortazavi گفته:
    ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۴:۰۶

    دوست عزیز اینکه نمیتونید با تنظیمات دستی عکس در حد اتو بگیرید مشکل عدم اطلاعات شما از عکاسیه وگرنه با همین سرعت شاتر یک ثانیه میشه عکسهای روشن تر و با ایزوی کمتر و در نتیجه نویز خیلی کمتر گرفت.

    پاسخ

  22. بنده پرمیوم دارم معرکه شده هم دوربین باطری و سنسپر اثرانگشت
    خدایی میشه گف سونی شرکتی بود که هفت رو داد بدون مشمل اچ تی سی متوقف سامسونگ متوقف کرد
    یه عزیزی رو دیدم که اس۷ داش بعداپدیت اندروید ۷ پیکسلای گوشیش سوخت خیلی ناراحت بود قراره ببره نمایندگی درستش کنن
    سامسونگ دگ شورشو دراورده اگه مشکل داره چرا میدی اون از انفجار گوشیاش اینم از اپدیتاش ذستی دستی گوشی رف به هوا صفحش

    پاسخ

  23. ایسوس رو اشتباه زدید …تا حالا ۴ تا دستگاه اندرویید ۷ داده…
    زنفون ۳ مینی
    زنفون ۳
    زنفون دلوکس
    زنفون ۳ مکس
    بنده به غیر از پریمیوم ،زنفون ۳ هم دارم که همزمان با XZ اپدیت شد …

    پاسخ

  24. دوستانی که گوشی z3 plus دارن گوشیتون otg ساپورت میکنه؟من از روزی که گوشیمو خریدم هیچ فلشی رو شناسایی نمیکنه!

    پاسخ

    Wolf a گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۱:۳۱

    سلام.
    آره عزیز. یکی از ویژگی های این گوشی و تمام گوشی های پرچمدار (البته الان دیگه اکثریت گوشیها) پشتیبانی از otg هست.
    من مرداد پارسال خریدم گوشیمو، اصلی هست. otg هم ساپورت میکنه. گوشی رو کی خریدی؟
    به نظر من گوشی رو همون اولش تا چند ماه اول میشه از اصالتش اطمینان داشت (البته در ایران عزیز)، وقتی مدتی گذشت، صد مدل تقلب و کلک سر گوشی میزنن.
    چرا یه پرچمدار قابلیت اتصال فلش نداره؟
    به این ویدیو که از گوشی خودم گرفتم توجه کنید (قبلاً گرفتم)
    http://www.aparat.com/v/Uwe2r#
    باید ساپورت کنه در غیر اینصورت گوشی مشکل داره. در مشخصات این گوشی مخصوصا قابلیت اتصال هارد و فلش و ماوس و انواع وسایل قید شده، باید ساپورت کنه.
    راستی ویدیوهای دیگرم رو هم ببینید لطفاً. یکیش تست همین z3+ هست، که پارسال تو مهر انجام دادم.
    با تشکر

    پاسخ

    Armin.r گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۹:۵۱

    ممنون،۴ ماه نمیشه اوایل مهر خریدم

    پاسخ

    AEXZ گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۶:۱۳

    داداش
    باید Detect USB Device رو بزنی
    تت شناسایی کنه
    هم میتونی گزینه شو به نوار quick settings یا همون بالای صفحه اضافه کنی
    یا هم بری ستینگ بعد Device Connection بعدش گزینه آخر USB Connectivity بعدش Detect USB Device رو بزنی
    فقط اگه ES داری
    اولاً اون پنجره ای که میاره،تیک نباید بزنی
    فقط OK میزنی بعد وارد فلش میشی امّا دیگه تو فایل منیجر های دیگه فلشو نشون نمیده
    که باید ES رو ببندی تا نشون بده
    و بالای صفحه گزینه Eject هم بیاد

    پاسخ

    AEXZ گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۶:۱۴

    از +Z3 به بعد اینجوری شده
    واسه امنیت

    پاسخ

    Armin.r گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۹:۵۵

    Detect میزنم،ولی اصلا شناسایی نمیکنه،مشکل اینجاس،ممنون

    پاسخ

  25. با این تغییرات کم بایدم سریعتر عرضه میکرد :دی باور کنید سیستم عامل خام گوگل امکاناتش بیشتر از سونیه!

    پاسخ

    Saeed Mohammadipouya گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۴۷

    خخخخخخ جک میگی پسر جان
    سامسونگ ندیدی هنو دیرتر عرضه کرد و متوقف شد
    این وسط ضررشو کاربرایی دیدین که هفت رو زدن

    پاسخ

    sadegh.a گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۷:۲۹

    باور کردیم، حالا بیخیال شو

    پاسخ

    deeppoint گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۱:۴۲

    اخه بدبخت ترول توی عمرت سونی ندیدی چی ور میزنی ؟! سونی امکاناتش از سامسونگ بنجل که kid مود گذاشته بیشتره ! توی عمرت سونی دست نگرفتی امدی اینجا چرت بگی خودنمایی کنی !!! اگه خیلی عرضه داشت الجی که اندرویدش خام خامه و SDK کیتشم Pure Aosp زودتر از سونی اپدیت میداد یا موتورولا که خوده اندروید گوگله ! پس چرت نگو وقتی هیچی بارت نیست سونی همین الانم خیلی زود اپدیت داده و برعکس شرکت های بنجل دیگه که باگ سر تا پاشو گرفته بدون عیب عرضه کرده !

    پاسخ

  26. از حق نگذریم
    خودم z3 plus دارم،سونی کم گزاشت،خیلی عجله کرد
    دریغ از یه والپیپر!
    ۱ گیگ و نیم برای مولتی ویندوز!
    سری x کوفتشون بشه مفت برا
    Z5 premium اعتبار سونی بود.
    فقط سامسونگ رو،رو سیاه کرد

    پاسخ

    mohammadreza6246 گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۶:۳۳

    این مولتی ویندوز تو z3 plus چجوریه؟
    از کجا باید اجراش کنی؟

    پاسخ

    Armin.r گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۰:۰۳

    با دوتا برنامه میتونی همزمان کار کنی،از قسمت برنامه های در حال اجرا همون گزینه مربع کنار منو،رو برنامه مورد نظرت نگه دار به مولتی ویندوز اضافش کن،البته همه برنامه ها فعلا این قابلیتو ندارن

    پاسخ

  27. ینی اپدیت داد به فنا داد گوشیمو. برنامه ویدئو رو که باز نمیکرد هیچ،الان صدای گوشی وقتی زنگ میخوره هم در نمیاد. هه واقعا که این همه طرفداری کردم برا این برند.پول آیفون داشتم رفتم z5p گرفتم فقط بخاطر عشقم به سونی

    پاسخ

    Hamedlogo گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۱۳

    این حال روز خیلی از ماست…

    پاسخ

    maziar69612 گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۱۷

    واسه منم صداش در نمیومد ری استارت کردم درست شد
    بهتره رام فلش بزنی
    زود قضاوت نکن دوست من
    اندروید ۷ فوق العادس

    پاسخ

    Saeed Mohammadipouya گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۴۷

    والا مام پرمیوم داریم زدیم بدون مشکل

    پاسخ

  28. اقا جون سونی به درد نمیخوره بفروشش بره
    من که z5compact داشتم فروختم رفت الانم راحت شدم از این مسخره بازی سونی اون از اون z1compact که واقعا در حقش ظلم شد و اندروید ۶ رو نداد بهش اینم از سری z5 که حتی یه قابلیت ساده تنظیم دوربین رو هم بهش نداد اینا چیزی نیستن ها بود و نبودش فرقی نداره ولی آپدیت پشمکی به چه درد میخوره
    حالا هی بیاید و به من منفی بدید و طرف داری کنید تا سونی هی بهتون رکب بزنه…

    پاسخ

    Saeed.amirI گفته:
    ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۵۵

    اینجا منفی نداره با سایت سامزمیت اشتباه گرفتی داداش

    پاسخ

    saed13272 گفته:
    ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۵۹

    اون موقعه که داشت من اینجا حضور داشتم و از سونی طرفداری میکردم فکر نمیکنم شما یادت بیاد
    بعدش هم شما حتما که نباید لایک یا دیسلایک رو توی سایت ثبت کنی اگه ذهن داشته باشی میتونی توی ذهنت منفی بدی…

    پاسخ

    Saeed.amirI گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۲:۰۸

    احسنت خخخخ
    ما ذهن نداریم شما که داری چه گلی به سر سونی زدی

    Mohammad Roshani گفته:
    ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۵۸

    سلام. ببخشید اینجا مطرح میکنم. توو انجمن هم گفتم ولی اونجا کمتر کسی میبینه سوالمو. فلش تولز جدید نصب کردم ولی وقتی روش میزنم هیچ اتفاقی نمیوفته و اجرا نمیشه . قبلا رو این ویندوز باهاش کار کردم ولی الان نمیدونم چشه. کمک کنید خواهشا

    پاسخ

    Hamedlogo گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۱۵

    حرف حساب

    پاسخ

    Saeed Mohammadipouya گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۴۸

    مام سونی رو همینجور که هس میخایم مشکلی هس نظر نده همه جوره راضیم

    پاسخ

    deeppoint گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۱:۴۵

    saed13272 @
    ببین بچه جون مشکلات کولکام و پشتبانی نکردن گوگل رو ننذاز گردن سونی ! دوما زمانی که تو اینجا نظر میدادی قبلش ما اینجا اسمو رسم داشتیم !!!! خودتو گنده نگیر که گنده و قدیمی تر از توهم هستش عمویی فدات! بعدم لیاقت امثال تو پلاستیک بازیافتی های سامسونگ (رشوه بده) و حلب کهنه های اپل که بنجل ترین کیفیت رو دارن با بالا ترین کیفته هستش . ! هر وقتم سونی دستت گرفتی و برند شو دیدی بیا اینطوری چرندیات تفت بده

    پاسخ

    Iphone-6s گفته:
    ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۳:۴۴

    چقدر یه طرفدار سونی میتونی بی فرهنگو بی ادب باشه واقعا متاسفم…..

    پاسخ

  29. اخه کار خاصی روش انجام نداده همون قبلیارو کپی پیست کرده شده اندروید ۷ 😀

    پاسخ

    deeppoint گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۱:۴۶

    افرین خیلی زور زدی یادت امد !!!! انقدری که تو زور زدی انیشتین میزد الان زوارش در میرفت !

    پاسخ

    mohammad_antonov گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۰۵

    اخییی تو چقد بامزه ای نمکدون

    پاسخ

    deeppoint گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۵۱

    هییییی باز چوب شور خوردی پسرم ؟! خوش مزه شدی برو دفتر کتاباتو جلد کن واسه شنبه دیرنکنی مدرسه نظر مفتم نده عمویی

  30. بسم الله الرحمن الرحیم
    خب مقاله جالبی بود 🙂
    من خودم از اون دسته آدمایی بودم که بی تابی میکردم چرا اندروید ۷ انقد دیر میاد ولی با یکم تحقیق فهمیدیم که سونی هر چند که این آپدیت برای ما سری Z5 دار ها دیر بود ولی به هر حال فهمیدیم سونی تا الان یکه و پیشتاز هست و این موضوع خوش حال کننده هست 😀
    برای من هنوز آپدیت به صورت OTA نیومده و میدونم طی روزهای آینده منتشر میشه توسط خود سونی Up میکنیم و یک لذته خاصی از این نسخه اندروید دوست داشتنی ۷ ببریم ،
    یا علی

    پاسخ

  31. به نظرم کارش از بقیه اسون تره
    چون خیلی نزدیک به اندریود خام هستش(چیز خاصی توش نداره)

    پاسخ

    A.m.ir گفته:
    ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۵۴

    حرفتون درسته
    اما موتورولا هم خیلی ب اندروید خام نزدیکه،چرا اون همچین اماری نداره
    ولی در کل انتظار دیگه ای هم نمیشد داشت

    پاسخ

    AmiR Z5p گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۰۳

    داداچ اثر انگشت سریع تر کردن کار هر برندی نیست اتفاقا نسبت به اندروید ۶ نوتیفیکشن ها تغییر کرده چهره ی اسپرت تری بخشیده ؛) عاره داداش این همه تغییر 😀

    پاسخ

    A.m.ir گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۱۰

    اثر انگشت اره کار سونی بوده
    اما نوتیفیکیشن مال خود گوگله

    پاسخ

    deeppoint گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۱:۵۰

    الان دردت نوتیفکیشنه پسرم ؟! بعدم یک ذره عقل درست میداشتی فکر میکردی با اون مخ ساقطط که سونی انجین پردازشی داره که باید بین سخت افزار و نرم افزار کار کنه دقیق !!!! کلید DRM داره الگوریتم دوربین شخصی سازی داره !!!! کرنل داره نکنه فکر کردی اندروید خام کرنلش با سونی یکیه ؟! نه عزیزم اون الجیه که کیت سازندش یکیه با اندروید خام نه سونی !

  32. دقیقا.. همه چیز که به زود دادن اپدیت نیست.. مثل سامسونگ دیر بده ولی تغییرات تحویل بده..

    پاسخ

    saro_kurd2 گفته:
    ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۳۵

    منظورت از تغییرات اضافه کردن امکانات بچه گانه و بدون استفاده ست؟

    پاسخ

    saed13272 گفته:
    ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۴۹

    نه همون اندروید خام و بگیر و حالشو ببر چون که همون لیاقت امکانات بچه گانه رو هم نداری…

    پاسخ

    A.m.ir گفته:
    ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۵۲

    حاضرم شرط ببندم اگه همونو سونی بزاره تو گوشیش شما عالم و ادم رو رسوا میکنید که سونی همچین چیزی داره

    پاسخ

    Saeed Mohammadipouya گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۵۲

    خخخ تغییر ۷ گوشی مردمو رو خراب کرد اینو فعلا که دیدی متوقف کرد

    پاسخ

    deeppoint گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۱:۵۱

    جناب عالی لنگ kid mode سامسونگی ؟! اوخی عمویی نمیدونستم هنوز به سن تکلیف نرسیدی بگو بابایی واست سونی رو بفروشه چون سونی واسه بچه مچه ها نیست سونی اباهت داره ! بره واست سامی انفجاری بگیره ذوق کنی و به یک ماه نشده رنگاشم برپره !

    پاسخ

  33. واقعا تو بروز رسانی اندروید ۷٫۰ سونی واقعا با سرعتعمل عالی عمل کرده آپدیتا هم واقعا کم نقص بودن هرچند چنتا باگ داره این آپدیت که بنظرم طبیعیه و با فریمورهای بعدی قطعا شاهد رفع این باگها خواهیم بود در کل سونی عالی عمل کرد.

    پاسخ

  34. البته این رو هم باید در نظر بگیریم که کمترین تغییرات رو سونی داشته و یکسری مشکلات هم داشته مخصوصا برای سری های قدیمی الان خیلی ها میگن که صدای اسپیکر Z5 کم شده از طرفی نه لاک اسکرین جدید رو داده نه تنظیمات دستی خوب این چه فایده ای داره الان من خودم که Z5 دارم ترجیح میدم روی ۶.۰.۱ بمونم تا برم روی ۷ که این همه با تاخیر اومد ولی تغییر خاصی هم نداشت،

    انگار هدفش این بود که میخواست اپدیت سری Z رو از سرش باز کنه

    پاسخ

    saro_kurd2 گفته:
    ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۳۳

    داداش چه تغییراتی بده؟
    تغییرات رو باید گوگل انجام بده نه سونی،
    بعدشم مگه اندروید سریع و روان و بدون باگ نمیخوای؟
    نکنه میخوای باب اسنفجی رو اضافه کنه تا سرگرم شی؟

    پاسخ

    A.m.ir گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۰۰

    داداچ ما اگه از گوگل تغییرات میخواستیم یا بقول خودتون اندروید سریع و روان(خام) رو میخواستیم
    نکسوس یا پیکسل هم بود
    تازه اندروید خام رو هم خیلی زودتراز اینها میتونستیم با اونا دریافت کنیم و همینطور پشتیبانی بیشتر

    پاسخ

    deeppoint گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۱:۵۳

    ببین از اندروید ۵ گوگل دیگه سیستم عامل شو محدود کرده توی شخصی سازی و هر شرکتی باید واسه خودش از نسخه های قبلی اندروید الگو برداری کنه یا با اندروید خام پیش بره ! پس بی خودی وقتی چیزی نمیدونیم نظر ندیم ! اگه واستون مهمه برین سامی هنگی بخرین که سر ۱ ماه نشده خود به خود گیر میکنه !!! سونی با این همه امکانات عالیش یک بار هنگم نمیکنه چون بهینه سازیش عالیه !

    Saeed Mohammadipouya گفته:
    ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۵۳

    والا بنده زدم مشکل اسپیکر ندارم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here