سیانوژن در کالبدی جدید به گوشی هایِ اکسپریا بازمیگردد.

7
۷,۶۷۷

همانطور که مطلع هستید، بر سر نزاع هایِ به وجود آمده بین مدیران ارشد کمپانی سازنده و صاحب امتیاز سیستم عامل متن باز سیانوژن چندی پیش اختلافاتی حاصل شد و نهایتاً پس از کش و قوس هایِ فراوان تصمیم بر این شد که با جُدایی مغز اصلی و متفکر گروه سیانوژن، این سیستم عامل به تاریخ بپیوندد و روند توسعه آن دیگر ادامه پیدا نکند.

اما دیری نپایید که تیم سازنده به صورت مستقل گروه را گرد هم جمع کرد و اعلام کرد سیستم عامل معروف و محبوب سیانوژن در کالبدی جدید و با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد. این موضوع تقریباً حدود 1 ماه پیش توسط گروه مذکور اعلام شد و پس از چندی اولین نسخه از سیستم عامل LineageOS که بر پایه کُدهایِ اصلی سیانوژن میباشد برایِ برخی از گوشی هایِ دنیا منتشر شد.

حالا امروز خبر رسیده است که تیم توسعه دهنده سیستم عامل LineageOS در نظر دارد این نسخه جدید را در اختیار برخی از گوشی هایِ سال 2012 و 2013 سونی قرار دهد. تیم توسعه دهنده سیستم عامل LineageOS تنها یک هفته پس از انتشار اولین نسخه از سیستم عامل اختصاصی خود، نسخه اصلی و شبانه اَندروید متن باز خود را برایِ گوشی هایِ قدیمی اکسپریا در دسترس علاقه مندان قرار داده است.

بر اساس شواهدی که در سایت گروه مذکور دیده میشود، گوشی هایِ اکسپریا M، اکسپریا SP، اکسپریا T، اکسپریا TX و اکسپریا V گوشی هایی هستند که در حال حاضر اولین نسخه از سیستم عامل LineageOS را دریافت کرده اند. اگر یکی از گوشی هایِ مذکور را دارید و با نصب کاستوم رام آشنایی دارید، میتوانید از طریق این لینک اقدام به دانلود رام گوشی مورد نظر خود نمایید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

7 دیدگاه ها

  1. من فلشش زدم روی z3 plus البته رسمیشو نه, از نظر سرعت وحشتناک خوبه ولی مصرفش افتضاااااااااااااااااااااحه,یعنی اشکمو در اورد تا ۳٫۳۰ کار کرد!

    پاسخ

  2. هیچ چیزی به رام رسمی گوشی نمیشه .کاستوم رام هرچقدم که خوب باشه آخرش یه جا عیب خودشو نشون میده

    پاسخ

    pou_gh1 گفته:
    ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۹:۱۵

    ماذا فازا داداچ؟اگه از سری zها باشی ناچاری کاستوم بزنی و کاستوم داریم تا کاستوم.

    پاسخ

  3. ئوستان باید چه نوع gaps رو برای xperia sp دانلود کرد؟ پیکو نانو؟

    پاسخ

    Mёy$αM گفته:
    ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۶:۲۸

    سلام
    کمترینشو بگیر
    چرا؟چون رم این گوشی کمه اگر نیاز باشه نرم افزاری دیگه رو براحتی میتونی نصب کنی مثلا گوگل پلی گیم!
    تو به بقیه مثل گوگل درایو و.. فکر نکنم احتیاج داشته باشی هرچی رم کمتر اشغال شده باشه گوشی روونتر کار میکنه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here