شایعه: اپل قصد خرید بخشی از شرکت سونی را دارد!

35
۱۰,۶۲۶


اپل تصمیم به خرید قسمتی از شرکت سونی را دارد! جمله ای که حتماً تعجب شما را در پی خواهد داشت. درست یا غلط مشخص نیست و فعلا این موضوع در حد یک شایعه است که بر سر زبان ها افتاده و از قضا روز به روز نیز این شایعه بیشتر قوت میگیرد. اما داستان چیست؟

این موضوع که فعلاً در حد یک شایعه مطرح شده، اپل را در فکر خرید بخشی از شرکت سونی میداند. گویا کمپانی اپل تصمیم دارد تا واحد Sony Entertainment را خریداری کرده و بر آن مالکیت کامل داشته باشد. این شایعه در ابتدا مضحک به نظر میرسید اما حالا برخی از افراد نزدیک به این دو شرکت، تلویحاً این موضوع را تایید کردند تا شایعه مطرح شده بیشتر رنگ واقعیت به خود بگیرد.

اپل در ماه های اخیر برخی از مدیران و افراد وابسته به واحد سرگرمی های سونی را به استخدام خود درآورده است. این موارد نشان میدهد اپل به تجربیات نیروهای متخصص برای گسترش بخش سرگرمی های خود ایمان دارد و اصلا بعید نیست که در آینده ای نزدیک، رسماً برای خرید بخش سرگرمی های سونی نیز اقدام کند.

خرید واحد Sony Entertainment توسط اپل هنوز در حد یک شایعه است و شاید مدیران سونی هیچگاه حاضر به از دست دادن این بخش نباشند. به هر حال اکنون که این شایعه قوت گرفته، حتماً در ماه های آینده خبرهای بیشتری از مذاکرات دو کمپانی اپل و سونی شنیده خواهد شد. ما نیز باید به نظاره بنشینیم و ببینیم که سرنوشت واحد سرگرمی های سونی در آینده چه خواهد شد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

35 دیدگاه ها

  1. خبر چرت و پرته و اپل در حدی نیست که مثل سونی در بخش سرگرمی موفق باشه
    اپل وخیلی های دیگر به هیچ وجه در حد و اندازه های کمپانی بزرگ سونی نیست و هیچوقت هم نخواهد بود
    تنها حرفه و تخصص اپل ساخت و تولید گوشی با قیمت تمام شده هفتصد هزار تومان!!!! و فروش اون به پنج تا ۱۰ برابر قیمت تولید است والسلام!!!!!!

    پاسخ

  2. خبر چرت و پرته و اپل در حدی نیست که مثل سونی در بخش سرگرمی موفق باشه
    اپل به هیچ وجه در حد و اندازه های کمپانی بزرگ سونی نیست و هیچوقت هم نخواهد بود
    تنها حرفه و تخصص اپل ساخت و تولید گوشی با قیمت تمام شده هفتصد هزار تومان!!!! و فروش اون به پنج تا ۱۰ برابر قیمت تولید است والسلام!!!!!!

    پاسخ

  3. بررسی xz2 رو انجام میدید یا مثل پرمیوم خبری نیست از بررسی!؟ 🙁
    مثل بررسی xz که هم کامل بود و هم عالی.
    لطفاً بررسی xz2 رو هم مثل xz انجام بدید. با تشکر 🙂

    پاسخ

  4. اقای معراجی لطفا اطلاع رسانی کنید دوستان به هیچ وجه برنامه هایی که sony mobile برای گوشی داره رو از apkmirror دانلود نکنید. سایر اپلیکیشن ها رو شاید مشکلی نداشته باشه. من دیشب برنامه تماس و تنظیمات تماس رو دانلود کردم و امروز که بیدار شدم دیدم گوشی چت میزنه. اینترنتش قطع و وصل میشد و هی میزد no simcart و هی قفل میشد باز میشد گفتم دوباره باید ریست کنم که رفتم برنامه های که دیشب دانلود کردم و حذف کردم و گزینه uninstall update رو زدم دیدم درست شد. اون دفه هم که گوشیم خاموش و روشن میشد تا اینکه ریستش کردم واسه همین بود فکر کنم. برنامه های سونی رو نصب نکنید از این سایت. شایدم رو اندروید ۸ مشکل داشته باشن نمیدونم

    پاسخ

  5. بچه ها باور نکنین اینو میبینم بعضیا باور کردن اصلا واضحه خبر اونقد معلومه الکیه که حتی نیاز ب نشون دادن واکنش از هیچ کمپانی نداشته!

    پاسخ

  6. دیگه فقط همین مونده
    فکر نکنم سونی حاضر به همچین کاری بشه
    انجام همچین کاری برای سونی حماقت محضه

    پاسخ

    behzad0947 گفته:
    ۰۳ فروردین ۱۳۹۷ - ساعت: ۲۲:۴۷

    تابلو هست که خبر کاملا دروغه

    پاسخ

  7. وقتی می‌خوام از گوگل پلی برنامه‌های گوشیم رو بروز کنم، نمیشه و روی حالت دانلودینگ میمونه. کسی می‌دونه مشکل چیه؟!
    کمکککککک!!

    پاسخ

    Omids7 گفته:
    ۰۳ فروردین ۱۳۹۷ - ساعت: ۱۹:۳۲

    اگه رو pending میمونه uninstall updates کن خود پلی استور رو

    پاسخ

    alan_mukryan گفته:
    ۰۳ فروردین ۱۳۹۷ - ساعت: ۱۹:۳۵

    از فیلترشکن استفاده کن مشکلت حل میشه

    پاسخ

  8. اخه سونی جون از یه طرف میگی موبایل اولویت اول ما نیست از یه طرف میخوای کل اینترتینمنت رو بفروشی
    میخوام بدونم دقیق بعدش میخوای چه غلطی کنی
    اخه سونی نصف برنامه کاربردیت هم که کشتی
    من چه گناهی کردم باید عاشقت باشم

    پاسخ

  9. سونی اگه تحت فشار بود و ضرر داده بود و در معرض ورشکستی قرار میگرفت قطعا میشد باور کرد …ولی با وضعیت خوبی که داره فکر نمیکنم این خبر صحت داشته باشه و صرفا شایعه ای بیش نیست. ..

    پاسخ

  10. گی زین به پشت و گهی پشت به زین. سال ۲۰۰۰ اگه سونی کل اپل میخرید الان جسارت نمیکرد از این پیشنهادا بده چون تو سونی هضم شده بود این شرکت

    پاسخ

  11. دیوونگی محضه این تصمیم.من خودم گاهی نقد می کنم سونی رو،اما انصافا بخش سرگرمی سونی بی نظیر و خارق العادست.این بخش از سونی همیشه به کل دنیا خدمت کرده و در درجه ی بالایی قرار داره.آخه چاقو که دسته ی خودشو نمیبره

    پاسخ

  12. این شایعه فروش سونی مربوط به بخش تلویزیونی سونی و سونی پیکجرز هسته که بعد از نهایی شدن خرید شرکت فاکس توسط والت دیزنی سر زبون ها افتاد البته یه خبرهایی پارسال شده بود که مدیران سونی گفته بودن اگه سونی پیکجرز نتونه تو سال ۲۰۱۷ فروش خوبی کنه شاید این بخش به فروش بره البته با فیلم هایی مثل جومانجی و اسپایدرمن فروش خوبی کرد ولی خب این احتمال وجود داره که بخواد فروخته بشه ( هرچند خیلی کم باشه احتمالش) از اون ور اپل هم دوست داره استریم فیلم خودش رو توسعه بده ؛ اینجا باید گفت منظور از سونی اینترتیمنت تنها فیلم سازیه و نه بخش بازی و بخش مربوط به پلی استیشنه.

    پاسخ

    Omids7 گفته:
    ۰۳ فروردین ۱۳۹۷ - ساعت: ۱۵:۰۱

    نخیر سونی پیکچرر رسما اعلام شد فروشی نیست

    پاسخ

    m@hdi yz گفته:
    ۰۳ فروردین ۱۳۹۷ - ساعت: ۱۵:۵۹

    لینک این خبر رو بده بی زحمت من که همچنین چیزی ندیدم… بعد من که نگفتم حتما می فروشه گفتم شایعه شده

    پاسخ

  13. سونی به هیچ عنوان بخش سرگرمی نمی‌فروشه
    چون سونی این بخش خیلی لازم داره و این بخش در آمد خیلی زیادی واسه سونی داشته
    اگر حقیقت داشته باشه سونی نمی‌فروشه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here