شبکه آنلاین پلی استیشن سونی برای برخی کاربران از دسترس خارج شد.

5
۳,۵۲۵

ps4_eye_ds4_sony
همواره شبکه های اینترنتی با مشکلاتی گریبان گیر هستند و قطعا هیچ شبکه ای نیست که از این مشکلات مصون مانده باشد. سونی هم از این قائله مستثنا نیست و به نظر می رسد هنوز نتوانسته کاربران شبکه پلی استیشن خود را از دردسر های عذاب آور رهایی سازد.

چندی پیش سرور های شبکه پلی استیشن برای چند ساعت از دسترس خارج شد و متاسفانه این اتفاق دیروز نیز برای مدت کوتاهی رخ داد. شرکت سونی نیز به طور رسمی این خبر را تایید کرد که شبکه پلی استیشن برای بعضی از کاربران غیر قابل دسترس بوده و آنها نمی توانستند از سرویس های آنلاین و اطلاعات پروفایل خود استفاده و یا حتی به صورت آنلاین با دیگر کاربران بازی کنند.

ماه گذشته زمانی که این اتفاق برای شبکه پلی استیشن رخ داد، شرکت سونی با عذر خواهی رسمی و هدیه استفاده رایگان یک روزه سعی بر راضی کردن کاربران خود کرد و ظاهرا در این امر موفق هم بود.

در حال حاضر بسیاری از برنامه ها، سرویس ها و بازی ها در کنسول پلی استیشن ۴ نیازمند اینترنت هستند و به طور قطع می توان گفت که قطع شبکه پلی استیشن در روز آخر استفاده از سرویس بتای بازی the division برای کاربران این کنسول ناخوشایند بود و اکثر کاربران این سرویس قطعی در روز پایانی به مزاجشان خوش نیامد.

گزارشات حاکی از این است که کاربران هر دو کنسول پلی استیشن ۴ و کنسول دستی سونی PsVita دچار اختلال در اتصال به شبکه شده اند و عمدتا این اختلالات از اروپا گزارش شده است. البته گفتنی است که گزارشاتی در این مورد از نقاط مختلف جهان رسیده است که بدین معناست که این اختلالات جهانی بوده و فقط مختص قاره سبز نبوده اند.

پشتیبانی رسمی پلی استیشن در این مورد اذعان داشته است که شبکه اینترنتی پلی استیشن یا PSN در دست تعمیرات است، با این وجود اکانت رسمی سونی در شبکه توییتر خبر از روبرویی برخی کاربران با مشکل اتصال به شبکه را داده است. همچنین شرکت سونی اذعان داشته است که در حال جستجو برای یافتن دلیل این مشکلات هستیم و فعلا نمی دانیم که دقیقا منشا این مشکلات چه بوده و چه زمانی این مشکلات به طور کامل حل خواهند شد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

5 دیدگاه ها

  1. برای نصب ریکاوری حتما باید انلاک باشی که بتونی کاستوم سیانورژن نصب کنی؟ من الان اون کد رو از سونی گرفتم یعنی گوشیم انلاک شده باید چیکار کنم z1

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here