پس از اکسپریا حالا نوبت به پلی استیشن رسید تا جوایز را درو کند.

1
۸,۰۱۹

The last of us (3)

پس از گلکاری سونی در مراسم های مختلف موبایلی دیشب بازی انحصاری “آخرین ما” که فقط بر روی پلی استیشن ۳ عرضه شده است تمام جوایز اصلی “بفتا ویدئو گیمز” را درو کرددیشب شبی رویایی برای سونی بود. شبی که از یادها نمیرود. . . .

در پی موفقیتهای سونی در mwc 2014 و مراسم if awards دیشب سونی بهترین تولید کننده موبایل توسط mobile news در لندن شناخته شد.

اما پلی استیشن سونی هم رقبای دیرینه خود را از قبیل xbox360 و nintendo v را شکست داد. بازی “آخرین ما”(به انگلیسی last of us) بازی انحصاری سونی برای پلی استیشن جوایز bafta video games را با دریافت ۵ جایزه :بهترین بازی، بهترین بازی ماجرایی، بهترین خط داستانی ،بهترین صدا گذاری وبهترین صدا گذار(اشلی جانسون)درو کرد.

داستان بازی اینگونه است که : جوئل دخترش را از دست داده است و بعد از بیست سال قرار شده الی را به دست گروهی به نام فایرفلای برساند تا دانشمندان و دکترها روی او آزمایش کنند زیرا او تنها کسی است که با وجود گاز گرفته شدن هنوز آلوده نشده و سالم مانده است. او راز پیدا کردن پادزهر برای این بیماری است

همچنین شب موفقی برای ps vita نیز بود. این کنسول نیز ۳ جایزه :بهترین بازی همراه، بزرگترین موفقیت و بهترین اختراع را دریاف کرد.

این نشان میدهد که سونی اگر چه با مشکلات مالی بخش موبایل دست و پنجه نرم میکند اما دیگر بخش ها هنوز سود دهی دارند و بازی با عرضه z2 نیز عوض خواهد شد.

sonymobile

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

یک دیدگاه

  1. سلام، من این بازی رو تموم کردم تا حالا (البته به جز Resident Evil 2 و 3) بازی به این قشنگی ندیدم جوری خمارش شده بودم که هر شب بازی میکردم همه بر و بچه های فامیل هم تا میفهمیدن که مثلا امشب میخوام بازی بکنم میومدن خونمون، به همه پیشنهاد میدم ،اونایی که خوره بازی هستند اگه PS3 ندارین برین واسه خاطر همین بازی بگیرین که در غیر اینصورت نصف عمرتون بر فناست

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here